Gå til innhold

Den "store" achievement-tråden


Erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk endelig rotet meg til å farme de siste par tusen experience jeg behøvde for siste achievement i skate 2.

Er fornøyd med 1250 av 1250. :)

 

Online Legend: 50G

Achieve Legend Rank Online

 

-AHe4Q==.jpg

 

Skate: 1000/1000

Skate 2: 1250/1250

Clive Barker's Jericho: 1000/1000

 

Også to som ikke er helt ferdig, men som jeg er veldig fornøyd med.

 

Gta IV: 1145/1250

Gears of War 2: 1350/1425

Lenke til kommentar

Call of Duty: World at War.

Spilte igjennom på Veteran og det var mildt sagt et helvete på nest siste oppdrag, Heart of the Reich.

 

Hardened War Hero: 100G

Complete the game on Hardened or Veteran difficulty. (Solo only)

 

UPkFQZA=.jpg

 

 

For the Motherland: 30G

Complete 'Heart of the Reich' on Veteran difficulty. (Solo only)

 

UPh8QMw=.jpg

 

 

Edit: I dag tok jeg resten, 1000/1000 ;D.

Brukte et par forsøk på å få til "Down 45 Japanese Zeros in 'Black Cats'.". Utrolig dårlige maskingevær på det flyet.

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar
Call of Duty: World at War.

Spilte igjennom på Veteran og det var mildt sagt et helvete på nest siste oppdrag, Heart of the Reich.

 

Nice, føler deg på den. Holdt på å gå av skaftet et par ganger når jeg skulle ta ut de fire Flak kanonene på dette brettet, men gud hvor deilig følelse når man klarte det. Veteran er ikke for folk med dårlig hjerte eller tynnslitt tålmodighet :)

Endret av Snapcase
Lenke til kommentar

Jeg har fått den på "uærlig" vis. Jeg spilte med en kamerat som hadde 3 gjester, så vi var fullt Party. SÅ møtte vi 2 folk og jeg havnet på det andre laget, så da fikk jeg kameraten min til å ikke drepe meg :p

 

Men har vært veldig nærme ved et par anledninger på team BRs på Sandbox. Da er taktikken å holde seg ved basen.

Lenke til kommentar

Enig i det, jeg er en sucker for Sp opplevelser, og syntes det er synd å måtte gå glipp av en del achievements pga jeg ikke vil utforske en Mp del på et spill. Sånn som Dark sector og Stranglehold, som jeg har spilt i det siste, hva er vitsen med MP achievements der, ingen spiller det online og er bare farm crap.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Syntes at man burde få rundt 4-500 gs for en helt alminnelig SP gjennomgang, 200 ish med collectibles og vanskelighetsgrader o resten online hvis tilgjengelig.

 

Jobber hardt for Zombie Genocide eller noe på L4D. Drepe 53.941 zombier eller noe slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...