Gå til innhold

Den "store" achievement-tråden


Erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og kompisen runna nettopp Guitar Hero greatest hits (vi klarte alle sangene) han på ekspert på gitar og jeg ekspert+ på trommer :D. Vi fikk ikke noen spesiell achievment for det da =(. Det villeste var through the fire and flames. Han klarer ikke tappinga på introen så den tok jeg, så pauset vi, byttat sånn at jeg tok trommene og han gitaren. Den sangen er seig ass!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dead Space

 

Maxed Out: 75gp-g.jpg

Upgrade all weapons and equipment

UPrLiZg=.jpg

 

Stort og stort fru Blom. Tok rimelig lang tid.

 

For å få denne, må man fylle de nodepunktene som ikke leder noe sted også? Litt dårlig forklart.. Når man går igjennom oppgraderingen av utstyret så er det jo noen noepunkter man kan hoppe over, men må man fylle dem for å få denne achievementen? Og gjelder det stasis og kinesis også?

 

Har fått ymse achievements i Brothers in Arms: Hell's Highway på tilsammen 210 G de siste dagene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Er veldig fornøyd med å ha fullført hele COD: 4 på veteran. Er 11 achievements for å fullføre oppdrag hver gir 40gs. Fikk jo i tillegg complete game on hardned/veteran noe som gir 90gs

 

Støttes! Men er det ikke egentlig 12 achi. der? Mangler du ikke Mile High Club? Gled deg. Deiligste plingen ever!

 

OT: Finnes det en achievement-trading tråd her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...