Gå til innhold

Den "store" achievement-tråden


Erik

Anbefalte innlegg

Er jo omtrent jæveligere på Dead Rising, noe ala det samme. Bare der er man som regel litt mer up and personal med "offrene" sine. Jeg ville valgt L4D sin metode på å utrydde zombier på, any f day!

 

Sikter for å partere ca.400 zombier/skapninger på Dead Space, fikk den for 500 i dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ting: King Kong er awesome. Men hvis det er slik som jeg hører, at du får dem ved å bare runne spillet, så er achievementsa crap. Da burde du heller få noen for å for eksempel unlocke den alternative slutten.

 

Men de virkelig kule achievementsa er jo de du de som du får når du gjør noe epic i spillet. De er pain hvis du er "nødt" til å ta dem, men deilige å få hvis du ikke prøver på dem. Har sagt det før men sier det igjen, Orange box har fantastiske achievements. Kjempemorsomt å få en liten 5g fordi man drepte en fiende med hans egen granat etc.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Gnomen i OB var ett hatobjekt for en stund. Uansett hva jeg gjorde ville den ikke sitte på i bilen, så det tok jo år og dag før den ble astronauten den alltid hadde ønsket å være. "One bullet" i OB var gøy den også, kun bruke ett eneste skudd gjennom hele Halo-Life 2: Episode 1. Glad for gravety gun der. Samme gjelder Ravenholm, men den er laget for gravety gun. Ligger en drøss med sagblader over alt :D.

Lenke til kommentar

Need for Speed: Most Wanted har de minst oppfinnsomme achievementsene av alle, der får man en achivement for hver på blacklisten du slår og så får man mer gamerscore per achievement jo høyere på blacklisten man kommer. Så 1000/1000 hvis man spiller i gjennom hele, hvis det ikke da har kommet tilleggs achievements jeg ikke har fått med meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...