Gå til innhold

Den "store" achievement-tråden


Erik

Anbefalte innlegg

Hardened War Hero - Call of Duty World at War

 

TROP020.PNG

 

Fullført World at War på Veteran (vanskeligste grad). Sitter og er bare helt tom, hadde egentlig regnet med å hoppe i taket :)

 

Det spillet her på Veteran....jeg veit ikke hva jeg skal si. Det er så mange frustrerende øyblikk, jeg måtte bare ta laaaaaange pauser innimellom for ikke å rive av meg håret eller knuse tv-skjermem, håndkontroller eller annet inventar :lol:

 

Ah, digg å ha gjennomført det. Tok meg tre dager eller noe tror jeg.

Endret av Snapcase
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Derfor er det kjekt å vente til etter første gjennomspilling, siden noen er så ubrukelige at de ikke beskriver vagt nok. Jeg så aldri på achievementlisten til RE5 før etter jeg var ferdig med det, og det er jeg glad for, for da hadde jeg hele tiden visst sånn ca. hvor mye som er igjen av spillet.

 

Helt enig i det..! På første gjennomspilling gadd jeg ikke å sjekke achievementsene engang.. Ønsket bare å nyte spillet, samt få med meg storyen til dette etterlengtede spillet.

 

Samme gjelder alle stor spill jeg ser frem til (Kan ikke vente på Modern Warfare 2)... Det klassiske er, at jeg alltid spiller gjennom spillet først, på "Normal", for å kunne nytte spillet/Storyen.. Så får jeg heller begynner med achievement-horingen siden.

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar

Har endelig fullført alle map- og mode-spesifikke achievements på Gears 2.

 

Nå gjenstår bare ranking-achievesa og Seriously 2.0. Sistnevnte lurer jeg litt på vente med til jeg er lei av MP, de killsa som kommer der teller jo med og det er jo ingen vits i å få mer enn 100000 kills.

 

På den annen side kan Epic fort finne ut at de vil ta vekk muligheten til å få easy kills på Brumak-ryggen..

Lenke til kommentar

Pacman:

 

 

PERFECT! -30 G

 

Eat all ghosts 4 times within a stage!

 

Fikk den i dag.. Endelig 200/200 i Pacman.

 

Tok meg nesten 1 time og 30 min, bare for "Perfect" achievementet.. Måtte memorisere alle fysisk mulige valg/veier spøkelsene kunne ta, etter hver vending.

Lenke til kommentar

har fult i:

 

oblivion 1000/1000 - har ikke expansion pack, lånte det bare

lord of the rings conquest - 1000/1000 - rett etter påske

avatar the burning earth - 1000/1000

 

arcade:

worms - 200/200 -fikk i påske

puzzle quest - 250/250 - påske

fable2: pub games: 200/200 - påske :p

dash of desctruction: 200/200 - romjula trurr jeg

uno <3 : 200/200 - rett etter jeg fikk boksen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...