Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe som slår meg er at samtlige jeg har sett med høy K/D ratio har lav Squad/Team score i forhold...

 

Har sett igjen alle signaturene som er lagt ut, og det er en person som har sick høy WL og veldig lav KD. Så det der var bare tull, du antyder tydligvis at folk med høy KD har lav win/loss ratio... Ta en titt til..!

Lenke til kommentar

Nei. Regnet med at det grønne korset over hodet mitt var hjelp nok.

Skulle være en ”shout out” knapp. Som f.eks spotting knappen og når man trykte ble det ytret:

”Need ammo”, ”need heal”, ”need repair”

 

Det er det faktisk også - bare putt siktet på en medic og trykk Q så sier soldaten din nettopp det :p (tilsvarende for assault for ammo og engineer for repair)

 

Det var poenget mitt. Du kan fint spør om ammo/rep/heal - Du kan også spørre om å få sitte på om du peker på ett kjøretøy med noen inni og trykker Q.

 

Det er mye som foregår og selv om jeg prøver å hjelpe alle jeg kan, så vet jeg at det er mange som blir oversett i kaoset. Da hjelper det å spørre slik at man får en audio warning. Disse ingame cuene tror jeg er folk som spør?

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Virker som fordelingen på butikksalg så langt er sånn veldig cirka 50% Xbox 360, 30% PS3 og 20% PC (utifra mine egne, unøyaktige beregninger). Altså 80% konsoll og 20% PC. Dette inkluderer ikke nedlastinger så vi kan for enkelthetens skyld si 70% konsoll og 30% PC.

 

Men altså, produsentene ser på inntekt og ikke antall solgt. I Norge f. eks. så er gjerne PC-spill omtrent 30% billigere enn konsollspill, så man skal ikke anta at 1 million solgt til PC er verdt like mye som 1 million solgt til konsoll.

 

Dette var en preview på salgstall fordel på systemer så ikke gidd å kritiser. Disse tallene skader ingen.

Lenke til kommentar

DICE har gått ut og sagt at spillet hadde flere online spillere på PC enn på noen av de andre plattformene, så det er jo tydelig at nedlastingstjenestene står for en stor del av salget til PC.

 

Kanskje. Det er ikke så lett heller. Jeg tipper de gjorde noen enkeltmålinger på et bestemt tidspunkt og oppdaget at det var flest PC-spillere online (som enkeltplattform, ikke sammenlagt) men senere oppdaget de at når amerikansk tid ble gjeldende, så dominerte X360-spillerne. Med andre ord, de har ikke akkurat noen gode målerutiner. USA er vel kanskje det største spillmarkedet for Bad Company 2. Tipper de aldri har hatt noe skikkelig grunnlag for å hevde at PC faktisk er den største enkeltplattformen.

 

En annen ting er at PC-spillere nok er mer dedikerte i gjennomsnitt. Hvor mange casuals har egentlig en gaming-PC? Pc-spillere er som regel gamere. Målte de kun antall online-spillere på ett tidspunkt (kontra antallet som har vært på online på et eller annet tidspunkt), så vil PC-spillere få en fordel. Denne fordelen i seg selv sier ikke noe om fortjenesten til EA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...