Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Ble så irritert at jeg skjøt de med en rpg.. :whistle:

 

Vel fortjent B)

 

 

 

 

Det beste kom egentlig etterpå i form av en PM

 

Han: Why did u kill uz?

Meg: Because you both clearly suffer from retardness

Han: go fuck your mother noob. Ur retarded!!

Ah intet slår en voksen diskusjon on the interweb. :D

På den andre siden, kanskje de ikke hadde fått unlocka zappern enda og derav ikke kunne gjenopplive deg :p

Eller kanskje de bare var som 80% av medicsa rundt og ga F i å hjelpe lagkæmmisene. Hva vet vel jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Man skal ikke trenge å si ifra at man trenger healing. Når man er medic så ser man livet til alle medspillerne sine rett over over hodet deres.

Lenke til kommentar

Man skal ikke trenge å si ifra at man trenger healing. Når man er medic så ser man livet til alle medspillerne sine rett over over hodet deres.

 

Pluss at det er automatisk ingame lyd-cue aka hyling og slikt :p

(Og digre blinkende + -er på kartet om minimap er på...)

Lenke til kommentar

Jeg var ikke død. Og de hadde medkits. Hadde da ikke drept to squadmates hvis jeg var usikker...Eller? :whistle:

 

Sa du ifra om at du trengte healing?

Nei. Regnet med at det grønne korset over hodet mitt var hjelp nok.

Skulle være en ”shout out” knapp. Som f.eks spotting knappen og når man trykte ble det ytret:

”Need ammo”, ”need heal”, ”need repair”

Lenke til kommentar

Nei. Regnet med at det grønne korset over hodet mitt var hjelp nok.

Skulle være en ”shout out” knapp. Som f.eks spotting knappen og når man trykte ble det ytret:

”Need ammo”, ”need heal”, ”need repair”

 

Det er det faktisk også - bare putt siktet på en medic og trykk Q så sier soldaten din nettopp det :p (tilsvarende for assault for ammo og engineer for repair)

Lenke til kommentar

Du har jo squad DM? Mens vi er inne på dette..Noen som vet noe angående nye maps? (jada, litt tidlig)

Vel, DICE tweet'a dette i går:

Today's DLC on the in game store has had a last minute delay, we are working with our partners to have this released in the near future.

Så det skulle kommet en eller annen form for DLC allerede i går.

Lenke til kommentar

Og for de som ikke er klar over det, så er det verken nye maps eller gamemodes som skulle kommet i går. Det var ganske enkelt noen nye skins til hver klasse, sponset av Dr. Pepper. Reklame-ish stuff, altså. I strarten av April kommer det en liten map endring som jeg tror faktisk står oppført i Storen som en Map Pack, men det er bare at to baner kan bli spilt i Conquest/Rush. Tallendringer i serverne med andre ord og ikke noen "DLC" per se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...