Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Noe som slår meg er at samtlige jeg har sett med høy K/D ratio har lav Squad/Team score i forhold...

 

Har sett igjen alle signaturene som er lagt ut, og det er en person som har sick høy WL og veldig lav KD. Så det der var bare tull, du antyder tydligvis at folk med høy KD har lav win/loss ratio... Ta en titt til..!

Ja, for å sitere deg selv; "Ta en titt til..!" og så spiser du litt humblepie og prøver igjen. Kanskje etter å ha tatt den foten ut av munnen først da så blir det masse plass til pai.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe som slår meg er at samtlige jeg har sett med høy K/D ratio har lav Squad/Team score i forhold...

 

Har sett igjen alle signaturene som er lagt ut, og det er en person som har sick høy WL og veldig lav KD. Så det der var bare tull, du antyder tydligvis at folk med høy KD har lav win/loss ratio... Ta en titt til..!

Ja, for å sitere deg selv; "Ta en titt til..!" og så spiser du litt humblepie og prøver igjen. Kanskje etter å ha tatt den foten ut av munnen først da så blir det masse plass til pai.

 

En smarting, me like :D

Lenke til kommentar

.!

..!

...!

 

En smarting, me like :D

Hehe jessør! :lol:

 

Redit; Får nesten legge inn litt relevant tekst her slik at tråden ikke ser ut som den er på villspor!

 

Noen som vet noe om når nye kart kommer?

Kanskje litt insideinfo om nye våpen eller gadgets? hmm?

Endret av Phydeos
Lenke til kommentar

Mangler noen få kills med ene hagla for bronze på alle våpen... Noen av disse våpnene er direkte slitsomt å få 25 kills med :(

 

er helt enig, skikkelig kjipt å komme i nærkamp med noen av de haglene, innen du har fått skutt andre skudd så har de allerede drept deg = HAT :(

 

mens andre overhode ikke er stress å få mange kills med, f.eks. Saiga 20K (halvautomatisk hagle) :D

Lenke til kommentar

Endelig gull på xm8'n. Så var det noen villige sjeler som valgte og donere bort Dogtagen sin ;) Om jeg skal være helt korrekt så tok jeg en hel squad med kniv 2 som sto og snipet en assult med ryggen til og en engi som hvistnok skulle ta tanken som jeg satt i før jeg hoppa ut og sprang rundt dem! Fulgte også etter en sniper i lang tid før jeg endelig klarte og fa has på han med kniven min ;) Ellers så havnet jeg i en Fire figt med to andre. Det hele endte med at jeg klarte og rote till våpenene mine og endte opp med og skyte begge i hode med pistol ;) Det var i grunn ganske festlig!

Lenke til kommentar

Jeg har nå 7 eller noe sånt i win streak på BC2 og null losses :D

Skulle til å ordne et slikt bilde men det blir ikke oppdatert før imorgen

 

Og ja Magnum Ammo med M16A2 er svært OP egentlig, jeg dør jo før jeg ser dem eller rekker å reagere

Endret av Siren
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...