Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiller stortsett Assult. Med innslag av recon. HAr klart og kapre 4x zoom på assultrifle nå så er i grunn fornøyd med den. Ellers så er jeg flink til og gi ut ammopakker til folk sånn at jeg får flere poeng :D HAr også fått en silver star på ene rifla jeg bruker!

Lenke til kommentar

Hehe. Er jeg en av få som faktisk har en dårlig K/D (0,7) men likevel en brukbar W/L (1,56)? :whistle:

 

Jeg dør nok mer enn jeg liker men samtidig så har jeg brukt hagle en god del... og vel... lett å dø med hagla ute i åpne områder! Til gjengjeld er jeg nok betraktelig vanskeligere å drepe nær com-stasjonene pluss at man må hanskes med min C4 der i tillegg :D

 

Forskjellige spillestiler virker inn ganske forskjellig på disse tallene. En ålreit sniper kan få en brukbar K/D men slite med W/L hvis alt han gjør er å gjemme seg og drepe fiender litt tilfeldig her og der.

 

W/L er uansett viktigere for meg enn K/D. Selv om man skulle være på toppen av tabellen når en runde er over, er man likevel en taper hvis laget ditt har tapt. Men litt kjedelig at jeg dør vesentlig oftere enn jeg deler ut... det er selvsagt ikke akseptabelt! :D

 

Bare vent til mine C4-taktikker faktisk begynner å fungere til noe annet enn epic fail.

Lenke til kommentar

K/D har jo ikke en dritt å si. Kun for fjortisser som runker seg i søvn i vissheten om at de nå ligger på 879125plass i verden.

 

Skulle vært forbudt å spilt dette spillet hvis man ikke fulgte "reglene"

 

Kjipt når medics løper rett forbi når man er halvdau og trenger et medkit. Kjipt når assault løper rett forbi når man trenger ammo. men pokker hvor jeg liker dette spillet. Har rundt 1500 kills og 1200 deaths. Skyldes først og fremst mye teamwork i tanks og heli. Blir fort kills av det.

Lenke til kommentar

K/D har jo ikke en dritt å si. Kun for fjortisser som runker seg i søvn i vissheten om at de nå ligger på 879125plass i verden.

 

Skulle vært forbudt å spilt dette spillet hvis man ikke fulgte "reglene"

 

Kjipt når medics løper rett forbi når man er halvdau og trenger et medkit. Kjipt når assault løper rett forbi når man trenger ammo. men pokker hvor jeg liker dette spillet. Har rundt 1500 kills og 1200 deaths. Skyldes først og fremst mye teamwork i tanks og heli. Blir fort kills av det.

 

Det jeg ikke fatter er at disse spillerene ignorerer poeng? Det er tross alt poeng, ikke K/D ratio som bestemmer rank.

og en dau fyr er det jo bare å bytte våpen til paddles og shocke på veien, trenger ikke stoppe engang.

 

Og ammo pakker er enda lettere å hive ut...

Lenke til kommentar

Ble så irritert at jeg skjøt de med en rpg.. :whistle:

 

Vel fortjent B)

 

 

 

 

Det beste kom egentlig etterpå i form av en PM

 

Han: Why did u kill uz?

Meg: Because you both clearly suffer from retardness

Han: go fuck your mother noob. Ur retarded!!

HAHAHAHAHAHAHAHA :D

 

Beste jeg har hørt på lenge, hadde gjort akkurat det samme selv :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...