Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Tror jeg skal begynne på den internat greia, fy faen. Har alt for mye familie å hjelpe. Dvs kutte ved i maaange timer etc

 

 

Screw em, jeg begynner på det internatet, også drar ikke hjem i ferier :dribble:

 

Så lenge jeg har sprit og internett, så trives jeg overalt. Også få norske penger for å gå på skole i sverige?

 

billig sprit = win

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heller media og den norske rettstaten som taper min respekt i denne saken, som i så mange andre.

 

Hvorfor taper den norske rettstaten ansikt? Fordi det ikke er lov for folk uten respekt for hverken seg selv eller andre å kjøpe sex i utlandet?

 

Media gjør atter en heksejakt. :p

 

Jo da, Frp får på pukkelen, men det er jævlig merkelig at ingen i det partiet klarer å forstå at de kanskje heller burde tre varsomt til i hvert fall ett menneske klarer å produsere noe positivt i media.

 

Skal bli spennende å se hvilket parti ordføreren som nå er tatt for overgrep hører til, og hvordan saken i tilfellet blir behandlet (selv om den er såpass sterk at det neppe blir noen stor dekning av det i og med at den fornærmede part er som den er).

Lenke til kommentar

Heller media og den norske rettstaten som taper min respekt i denne saken, som i så mange andre.

 

Du meiner at det er greitt at ein nesten 40 år gamal politikar går på bordell med ungdomspolitikarar, og både bryt norsk lov og er utro mot kona si på same tid? Eg skjønar at man kan vere ueinig med norsk lov i dette tilfellet, men å bryte loven på trass er vel ikkje akkurat vegen å gå for politikarane våre? Kva blir i så fall det neste, at dei bryt seg inn på vinmonopolet etter stengjetid og rappar sprit?

 

Eg kan uansett ikkje sjå nokon unnskyldning for kva han no påfører familien sin.

Lenke til kommentar

Men når man skal representere folket er det noe uheldig. Spesielt når han gjør det samtidig som han gjør noe som er ulovlig i Norge (en lov som regjeringen relativt nylig har inngått).

 

Ikke bare undergraver han familieverdier og alt annet som er viktig i verden (i folkets øyne) men han bryter også med det styringsorganet han selv er en medlem av.

 

At han ikke har trukket seg allerede er for meg et mysterium

 

Edit: Redigerte en setning som ble veldig teit

Endret av Error
Lenke til kommentar

Ooooh, jeg er blitt sitert i en signatur. Hvor awesome er ikke jeg

 

I tillegg skal jeg til Kina på Lørdag, jeg er superglad for at jeg byttet skole, og til tross for evig mye lekser så går livet akkurat som det skal for tiden. Whee!

 

Hvem sin signatur?

 

Ah, det er nå det ja! Godt å høre! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...