Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du meiner at det er greitt at ein nesten 40 år gamal politikar går på bordell med ungdomspolitikarar, og både bryt norsk lov og er utro mot kona si på same tid?

 

Alderen hans spiller da ikke inn.

 

Såvidt jeg har forstått var dette noe han tok en avstikker fra reisegruppen for å gjøre.

 

Norsk lov er generelt så idiotisk, ikke bare når det gjelder dette men også alkohol, gambling, kampsport og gud vet hva, at det er en skam å ikke bryte den.

 

Jeg regner ikke sexkjøp som utroskap. Man kjøper en tjeneste og tjenesten er sex, det har ingenting med følelser å gjøre og en prostituert er aldri en erstatning for en kone eller kjæreste. Her er det nok mange som er uenig med meg og de skal få lov til å nyte synet av hvor lite det bryr meg. :cool:

Endret av Spartapus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva slags podcasts hører folk her på igjen forøvrig?

 

Ingen. Jeg liker ikke podcast uten musikk, og etter at grådige jævler med ukjent navn (husker ikke) saksøkte NRK så har det ikke blitt mye morro

 

"Vi hverken tjener eller taper på at NRK legger ut podcaster med musikken vår, men vi har rett til å nekte dem å bruke musikken og derfor gjør vi det"

Lenke til kommentar
Du meiner at det er greitt at ein nesten 40 år gamal politikar går på bordell med ungdomspolitikarar, og både bryt norsk lov og er utro mot kona si på same tid?

 

Alderen hans spiller da ikke inn.

 

Såvidt jeg har forstått var dette noe han tok en avstikker fra reisegruppen for å gjøre.

 

Norsk lov er generelt så idiotisk, ikke bare når det gjelder dette men også alkohol, gambling, kampsport og gud vet hva, at det er en skam å ikke bryte den.

 

Alderen hans tilsier at han er gammal nok til å vite bedre. Om det er en avstikker eller ikke er irrelevant, samma hvor alene han og hans selskap var så er han fortsatt en av de som skal lede dette landet. Når han ikke eier dømmekraft i en slik situasjon betviler jeg på hans ferdigheter i jobben også.

Lenke til kommentar

Hva slags podcasts hører folk her på igjen forøvrig?

 

Ingen. Jeg liker ikke podcast uten musikk, og etter at grådige jævler med ukjent navn (husker ikke) saksøkte NRK så har det ikke blitt mye morro

 

"Vi hverken tjener eller taper på at NRK legger ut podcaster med musikken vår, men vi har rett til å nekte dem å bruke musikken og derfor gjør vi det"

Organisasjonens navn var vel 4 bokstaver eller så?

 

Forøvrig:

If you're stuck in a relationship quandary

or if you're looking for sexual harmony (da da da-ta!)

well, there's nothing you cant ask

on Savage Lovecast.

<3

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...