Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser ut som jeg går mot en tilværelse som kjæreste. Not sure if the times are crazy or awesome.

Waaaat? Er det noen fra jobben eller? Gratulerer da!

 

hehe takk. Nei, jeg traff henne på sukker av alle ting. Jeg sørga for å betale for et halvt år og så se om jeg følte jeg fikk noe ut av det, etter to dager dumpa det et brev i postkassa hvor det sto "the cake is a lie" og siden har vi prata sammen veldig veldig mye. Skal møte henne på lørdag.

 

Det ser ut som jeg går mot en tilværelse som kjæreste. Not sure if the times are crazy or awesome.

:o Skal Gamlefar gifte seg? Får vi endelig en mamma på forumet? :w00t:

 

Haha nei, vi snakker ikke giftemål her, vi snakker kjærester hehe. Og hun er forholdsvis glad i nett, så det er vel ikke umulig at jeg lurer henne utpå her :p

 

Det ser ut som jeg går mot en tilværelse som kjæreste. Not sure if the times are crazy or awesome.

Og med det falt unge pikehjerter i knus verden over.

Grattis!

 

Haha, fantastisk historie! Og du vet hvordan man smigrer meg :love:

Lenke til kommentar

Å lure henne inn hit er greit. Men ikke lur hun inn på Minecraft #OnlineGamePredator

 

Haha. Er det reklame jeg ser?

 

 

Det høres bra ut AltF4. Gratulerer!

 

Ja, det føles bra også. Og litt rart. vi har liksom bare blitt enige om at vi regner med å bli sammen på lørdag - det er som å forberede seg på lykkerus.

Lenke til kommentar

Trenger ikke å ta igjen jeg, du er stor gutt nå, du vet best selv. :) Men blir hyggelig med kone, barn, hus og gigantisk lån da :p

 

Hehe. Ja , ikke sant? :p

 

AltF4: Vet du hvordan hun ser ut da?

 

Ja da, har mange bilder av henne. Kanskje litt vel mange piercinger etter min smak, men jeg klarer glatt å se bort i fra det. Hun har også ring i nesa, men bruker bare en slik greie med to små kuler på, så det skal jeg klare å leve med.

 

Jeg trodde aldri jeg skulle få treffe noen som gledet seg mer til et spill enn det jeg gjør, men hun er skikkelig gira på Skyrim. Også er hun utdannet lektor og tar nå en master grad i engelsk. Det syns jeg er litt sexy.

Lenke til kommentar

Hvem skulle trodd det. Gamlefar synes det er sexy at han blir kjerringa i huset. :tease:

 

Hehe, neida, høres ut som et imponerende stykke kvinne (antar hun er gammel nok til å kalles det hvis hun allerede er lektor) du har funnet deg. Grattis! Du må overtale henne til å komme innom å si hei til oss. Vi gleder oss til å møte vår nye mamma. Og bare så du vet det, vi godtar ikke et annet nick for henne enn AltM4. ;P

Lenke til kommentar

Utdannet lektor, mastergrad i engelsk og ser frem til Skyrim?

 

Har hun en tvillingsøster med mindre piercinger? :tease:

 

Er jo ingen garanti for at vi finner sammen, men sjansen er veldig stor. Går det åt skogen skal jeg gi deg en PM :p

 

@Bundy: Piercinger i nipples er ikke veldig sexy i mine øyne.

 

@RoR: Haha, det hadde jo nesten vært litt morsomt og litt awkward :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...