Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det så mange som forlater de da? Vet bare om Charlie Adam. De har også Taylor-Fletcher og Vaughan som er gode, men har ikke sett de bli linket til andre klubber. Litt spesielt med et Championship-lag som skal spille Europa League ja.

 

Alsaker snakket om det under dagens kamp. Ian Holloway hadde hatt en dårlig oppladning til denne kampen med tanke på 7-8 spillere som kanskje forlater klubben. Mulig han overdrev, eller at jeg hørte feil.

DJ Campbell forlater sikkert også klubben, med tanke på hans solide innsats med 13 seriemål i år.

Lenke til kommentar

Her er det nå sol og litt skyer, ganske behagelig. Hjelper dog lite når man er lenket fast på kontoret, så jeg kan bare stirre lengselsfullt som en fugl i bur.

 

Forsov meg nesten to timer i dag og, tror jeg gjorde noe feil med alarmen på iphonen. Men dette var egentlig hell i uhell, for jeg har fått altfor lite søvn de siste dagene og nå er jeg faktisk uthvilt. Ender opp med å tøye leggetidene hver kveld fordi jeg aldri rekker alt jeg vil gjøre etter arbeidstid, sånn er det når man har mange tidkrevende interesser. Det ideelle ville vært å jobbe 50-80%, men sånt blir det ikke bolig av.

Lenke til kommentar

Sovnet for noen timer siden og våknet nå (veldig smart forresten) med en vanvittig piping i det høyre øret. Håper det går over, for det er veldig ubehagelig.

 

Knut Knudsen: I law ya too :love:

Det er helt jævlig. Jeg hadde øre og halsbetennelse her på nyåret som tok vinter og vår før det gikk bort. Trodde jeg skulle bli gal av den pipingen.

 

@Spartapus: Du følger Tantalus4 på Face? På nettsiden deres har de fortalt om den FF-maratonen de skal ha som starter 18 juni elns.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...