Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om det er av interesse har de skrevet noe om setupen på nettsiden.

 

Nokså ambisiøse tider de har satt opp. XIII på 18 timer? Den skal jeg like å se etter fjorårets 35 timer eller hva det var.

Husker ikke når i maratonen de spilte FFXIII, men tror forrige maraton ble litt treg på slutten. Ikke bare på grunn av at de feilet med FFIII, men de ble vel litt slitne kanskje. Jeg håper de holder seg til planen og spiller de i den rekkefølgen de har satt opp, slik at jeg vet når jeg skal følge med. I fjor gikk jeg glipp av X og XII som var de to jeg ville få med meg. Regner jeg at jeg kommer til å benke meg foran allikevel. Nå ser det ut til at de har andre personer til å være med. Ser ut til at Sofia Thörnkvist skal spille IV og IX. Hun var ikke med forrige gang. Det kan nok hende at det hjelper litt med flere som bidrar. Hannes Bolinder tror jeg heller ikke var med forrige gang. Kjenner jeg gleder meg. :D

Lenke til kommentar
Husker ikke når i maratonen de spilte FFXIII, men tror forrige maraton ble litt treg på slutten. Ikke bare på grunn av at de feilet med FFIII, men de ble vel litt slitne kanskje. Jeg håper de holder seg til planen og spiller de i den rekkefølgen de har satt opp, slik at jeg vet når jeg skal følge med. I fjor gikk jeg glipp av X og XII som var de to jeg ville få med meg. Regner jeg at jeg kommer til å benke meg foran allikevel.

 

Åja. Hovedpoenget for meg er egentlig å kunne møte andre FF-fans og diskutere FF, da jeg ikke er så heldig at jeg får gjort det spesielt ofte IRL (om i det hele tatt). Å gjøre det samtidig som man følger et maraton er helt ideelt, for da kan man ta opp ting etterhvert som de dukker opp.

 

Egentlig er jeg mest spent på 1-3 og 5, for de har jeg aldri rundet selv. Jeg synes de er tunge å spille og kanskje kan jeg plukke opp noen nyttige triks når jeg ser det blir speedrunnet.

Lenke til kommentar

Facebook status:

"vurdere å kjøre litt nostalgia på min 20 års dag, kjøre barnebursdag med pølser pizza og en film, mens jeg får masse konvolutter med 100 kr! LETT!"

Det der høres egentlig ganske stas ut.

Vurderte faktisk å dekorere som barnebursdag (komplett med pølser, hatter, fancy servietter, papptallerkner, ballonger og Donald-brus) under 30-års laget mitt. Kom til slutt fram til at det hadde blitt mye bortkasta penger. Penger som heller kunne gått med til mer øl.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...