Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Selv om det kanskje ikke virker slik så er misbruk av plussfunksjonen i strid med forumets retningslinjer. Å plusse samtlige innlegg i en tråd, eller å spørre etter pluss til egne innlegg, regnes som misbruk. Vær snille nå. :)

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var det noen som hadde det? For jeg har ikke det. Jeg gjør det sjelden, siden jeg har tilgode å komme opp i slike situasjoner der det trengs og sende meldinger til en moderator eller de høye herrer.

 

Edit: Ah ok. :whistle:

 

 

Helt utrolig hvor godt en kan høre musikken. De som er på den plassen må jo bli helt døve til slutt. Nå skal jeg legge meg snart kjenner jeg.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

http://www.mcdonalds.no/no/jobb_karriere/mcdonald_s_som_arbeidsgiver.html

 

Norges beste arbeidsplass for ungdom

 

Vi i McDonald´s er stolte over å kunne kalle oss nettopp dette: Norges beste arbeidsplass for ungdom på vei opp og frem. Faktisk ble vi nå i 2011 kåret til den syvende beste arbeidsplassen av alle store bedrifter i Norge. Dette skjedde gjennom undersøkelsen Great Place to Work, som gjennomføres blant 12.000 ansatte i over 130 bedrifter. Fornøyde og tilfredse medarbeidere er forutsetningen for å gjøre det bra i undersøkelsen.

:o

Lenke til kommentar

Jeg har jobbet i en McDonalds-lignende hurtigmastrestaurant, og selv om det ikke var like gøy å være på jobb de gangene det var kø ut inngangsdøren og du var redd for å blande bestillingene, så var det faktisk ganske fint å jobbe der, både med tanke på lønn, kollegaer og arbeidsmiljø.

Lenke til kommentar

Når det er snakk om 17. mai-feiring så kjører vi full pakke i morgen. Befinner meg nå på Hotell Norge, etter å ha spist en fortreffelig middag på Søtt+Salt. I morgen blir det å stå opp klokken 6 og gå i morgenprosesjonen. Hovedsaklig fordi fadderen min er i 17. mai Komiteen for 15 gang eller noe, og har veldig lyst til at jeg skal være med. Meen, også fordi jeg ikke har vært i Bergen på 17. mai siden jeg var tre år gammel, og alle ekte bergensere burde være medi morgenprosesjonen minst en gang. Litt sånn pilegrimspreg over det hele

 

Etter det blir det litt frem og tilbake. Har ikke helt oversikten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...