Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sitter og ergrer meg over at jeg la nesten alle cd'ne mine på loftet for mange år siden. Spesielt en cd skulle jeg hatt. Mummitrollet på nye eventyr, der spor nummer 10 er "Mummitrollet drømmer eventyret om prinsen som fikk evig liv". En historie som er veldig fin. Ikke bare bare å gå opp på loftet heller, ei heller finne esken de ligger i. Nå tror jeg at jeg skal legge meg, så døgnet mitt ikke blir snudd igjen.

Lenke til kommentar

Jakken om morgenen, ja. Det er det store spørsmålet. Noen ganger er det skikkelig kaldt om morgenen og man har egentlig lyst til å ha på jakke, men du vet jo at det blir varmt utover dagen og så ender du med å drasse med jakken under armen som et irriterende og unødvendig påheng. Enten det eller du tar på den på deg for å slippe og bære den, også går du der og er ubehagelig varm og svett. Derfor droppet jeg jakken i går, men så ble det plutselig ikke sol, men regn...

 

Nå liker jeg forøvrig regn. Jeg synes regn har en beroligende effekt på alt og alle, det er som om det legger et lokk på alt stresset og dermed skaper en mer behagelig atmosfære mellom folk. Sol og klar himmel er veldig oppjagende; da skal plutselig alt skje fort og ingen har tid til å...ha tid.

Endret av Spartapus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En merker fort at det blir en dårlig stemning på arbeidsplasser, særlig inne, når det er pent vær ute. Da uffer og akker de fleste ansatte seg over at de må være på jobb istedet for å være ute å sole seg eller bade. Jeg synes det er greit med fint vær, men liker ikke at det blir altfor varmt. Da blir det gjerne stress og mas, fordi de skal ha alt unnagjort i en fei slik at de kan nyte det fine været før det blir borte.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Ooh tror du ikke Spaceworld solgte arkadestikker! Til og med akkurat den typen jeg hadde sett på. 900 spenn, men litt impulsiv må man få være ^_^

 

Og jeg hater regn, særlig fra morgenen av. Akkurat som om hjernen min vet at det regner når jeg sover og gjør meg i dårlig humør til jeg skal våkne. Alt blir et ork når det regner.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg snur døgnet stadig vekk, men jeg må uansett opp klokken 7, så jeg blir bare veldig trøtt. Det merkelige er at når kvelden kommer igjen så er jeg ikke trøtt lenger og kan godt sitte oppe til 1-2.

 

Prøvde akkurat Max Burger, som har tatt over for Burger King på Egeertorget (i Oslo). For de som ikke vet det er Max Burger en svensk konkurrent til McDonalds og Burger King. Opplegget er veldig likt men fettprosenten i maten er skrudd ned og man kan velge i sunnere tilbehør. Absolutt et godt alternativ for de som vil spise fast food med god (eller hvertfall bedre) samvittighet. Jeg synes også serveringen gikk raskere enn på McD og BK til tross for at det var tett med folk. Det eneste jeg ikke likte var interiørdesignet; alt er i hvit og grønn plastikk, så du får fort vondt i rumpa hvis du sitter lenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...