Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Hvis jeg da argumenterer for at A er mest sannsynlig, fordi mange eksperter mener det, hvilket ord bruker jeg da? Kommer ikke på det, men har det nesten.

Ting blir vel ikke mer sannsynlig bare fordi folk sier at det er det? Kult.

 

Kan alle sammen si at det er mest sannsynlig at Lakus i dag vil komme over en pose full av penger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Telefonvakt på jobben. Ingen har ringt ennå, så da blir det mest å bare sitte og stirre.

 

Siste dag før ferien. På mandag drar jeg til Japan i et par uker for å besøke en venn - og mye annet, selvfølgelig.

Ah du er heldig. God tur! :)

 

 

 

I dag er dagen dere alltid vil huske som den dagen da Lakus fant en pose full med penger.

Lenke til kommentar

Blokkene på Stovner! Der var jeg mye før. Fin sang og.

 

I morgen drar jeg til Japan og det ser ut til at store deler av uka er planlagt allerede. Først går turen til Tokyo-flyplassen og så buss til bydelen Shinjuku for å møte en gammel venn der, som har leilighet nærmere Shibuya (kjent for blant annet Harajuku-distriktet med alle sine eksperimentelle klesstiler). Onsdag er vi invitert på middag hos Norsk Handelskammer, som fronter en del norsk sjømat i Tokyo. Torsdag reiser vi til Niigata, hvor vi skal på onsen (tradisjonelt japansk spa med naturlige varme kilder), før turen går videre til en festival i Fukuyama.

 

Tilbake i Tokyo lørdag, deretter er det mer åpent program. Jeg må selvfølgelig sjekke ut Akihabara. Keiserpalasset m/hage og nasjonalmuseet er også fristende. Har lyst til å besøke Studio Ghibli-museet og er også blitt anbefalt Hakone (som skal ha et bra samurai-museum) og Nikko (tempelsted med gravene til flere shoguner), men de siste to er litt utenfor Tokyo så jeg må se hva jeg rekker.

 

Sist men ikke minst må jeg besøke Square Enix' egen butikk i Shibuya. Såvidt jeg har skjønt ligger selve hovedkvarteret til Square Enix i samme område, og jeg har lyst til å besøke det bare for å ha vært der. Selv om det ikke er stort å gjøre i en vanlig kontorbygning blir det litt som en pilgrimsreise for en gammel Final Fantasy-fan.

Lenke til kommentar

Beste måten å bli kvitt fobier er å konfrontere dem. Hvis ikke får du beroligende på resept som får deg til å glemme all skrekk. Eller du kan bare drikke om bord. Mange løsninger. Jeg ville hvertfall ikke latt frykt for noe så trygt som å fly stanse meg fra å oppleve det jeg ville (tro meg jeg vil ikke nyte flyturen til Japan), så lenge man har råd til det.

Lenke til kommentar

Fly er nok det tryggeste fremkomstmiddelet vi har ja. Men klarer likevel ikke tanken på å sitte i et fly, selv om jeg har flydd når jeg var mindre. Måtte nok sløvet meg ned før jeg eventuelt hadde reist til flyplassen. Har veldig lyst til å oppleve Roma en gang, så det er definitivt noe jeg vurderer.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...