Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

http://www.youtube.com/watch?v=NAiMXe3wpB8

Når den er ferdig skal dere få se noe som vil blow-your-minds.

Edit: ser nå at Youtube har prestert å rotere videoen. Awesome.

Edit2: la meg presisere at den stemmen bare brukes når jeg er klar over at noe filmes. Radiogenet fra min bror ligger mye i kortene der.

Endret av Laland
Skrevet (endret)

Edit2: la meg presisere at den stemmen bare brukes når jeg er klar over at noe filmes.

Med andre ord: Han høres litt som ho her :p

Endret av Erik
Skrevet (endret)

Nå har jeg en italiensk film-regissør for hvert tiår i perioden 60-80 tallet.

60tallet: Sergio Leone

70tallet: Dario Argento

80tallet: Lucio Fulci.

Og alle er født i Roma o_0

Endret av Snurreleif
Skrevet

Meh. God morgen. Jeg skjønner ikke hvorfor mamma først ber meg vekke lillebror, og så ringer ti minutter før det er nødvendig for å forsikre seg om at jeg er våken. Hvis hun ikke stoler på at jeg kommer meg opp i tide kan hun begynne å komme hjem på søndager.

Skrevet

GOD morgen? Hvordan våger du å si noe sånnt? Det er slett ikke en god morgen, eller dag for den saks skyld. I dag og i morgen skal oppgaven fremføres, og jeg er 99% sikker på at det kommer til å gå den veien høna sparker. :(

Skrevet

"Livet kan bare forstås baklengs, men det må leves forlengs."

-Søren Kirkegaard. Står på den søte lille skjermen vi har i aulaen. Ene gutten som går i tredje klasse utbrøt "Hva faen skal DET bety?! Hallo. Det er jo FULLSTENDIG meningsløst."

Sukk.

Skrevet

Eg vurderer å byte hovudmål. Nynorskdebatten har no flytta seg inn på facebook, og eg kjenner det irriterer meg grenseløst når nokon på vennelisten min melder seg inn i "Fjern nynorsk frå skulen for godt!"-gruppa. Eg likar nynorsk, eg. Kan ikkje forstå kvifor folk skammer seg sånn over å vere norsk at dei skriv dansk konsekvent, og i tillegg legg noko som er nærmare gammalnorsk enn bokmål for hat.

Er det kun at dei ikkje forstår det, ikkje klarer å lære seg fleire bøyningsmåtar? Når eg les nynorsk smiler eg. Einaste problemet mitt når eg skriv nynorsk er hokjønn. I Bergen brukar vi ikkje hokjønn, kun felleskjønn og inkjekjønn. Jaja.

Gjest Slettet+6132
Skrevet

God morgen folk. Hvordan har dere det?

Jeg er trøtt. Og burde trolig hatt 2-3 timer til med søvn..

Jeg velger å skylde på The IT Crowd.

Skrevet

I Bergen brukar vi ikkje hokjønn, kun felleskjønn og inkjekjønn. Jaja.

Med andre ord: easy mode :p

Og IT Crowd er ein god unnskyldning for å vere trøtt :D

Skrevet

God morgen folk. Hvordan har dere det?

Ikke noe særlig bra, føler meg dårlig. Tror jeg begynner å bli syk.

Jeg er trøtt. Og burde trolig hatt 2-3 timer til med søvn..

Da er vi to.

Jeg velger å skylde på The IT Crowd.

:love:

Skrevet (endret)

Gjelder ikke bare Bergen det. Ingen bryr seg om du sier "en jente" (ikke jeg heller).

Nynorsk irriterer meg forsåvidt. Jeg synes det er surt å få en dårlig karakter for noe som vi nesten ikke har om på skolen, da jeg kan LESE nynorsk uten problemer.

Endret av Gormers

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...