Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den var rettet mot deg ja, er det ikke fint da at noen tar sånne jobber også? Det er sikkert rimelig krevende til tider å jobbe i barnehage, og selvom du klarte deg selv når du var 2 så trenger man folk som kan gjøre drittjobbene.

 

 

Drittjobb? Du har aldri jobbet i barnehage. Jeg skifter kanskje to bæsjebleier om dagen, og det tar 10 minutter til sammen. Da har jeg igjen 7 timer og 20 minutter med leking, avslapning i sofaen og et par måltider. Dessuten styrer du dagen i stor grad selv - gidder du ikke gjøre stort en dag setter du deg på ræva og lar ungene leke alene. Og ingen kan si noe på innsatsen din så lenge du følger med på at det går greit for seg.

 

Vinteren kan riktignok bli litt kjip når det er som verst med kulde, men sommeren er desto bedre. 30 varmegrader, ute hele dagen og det er bare å ligge i gresset å nyte varmen. Add to that ale mødrene som kommer i sommerkjolen sin og jeg er villig til å sette en del kroner på at mitt yrke nok er bedre enn ditt.

Lenke til kommentar

Den var rettet mot deg ja, er det ikke fint da at noen tar sånne jobber også? Det er sikkert rimelig krevende til tider å jobbe i barnehage, og selvom du klarte deg selv når du var 2 så trenger man folk som kan gjøre drittjobbene.

 

 

Drittjobb? Du har aldri jobbet i barnehage. Jeg skifter kanskje to bæsjebleier om dagen, og det tar 10 minutter til sammen. Da har jeg igjen 7 timer og 20 minutter med leking, avslapning i sofaen og et par måltider. Dessuten styrer du dagen i stor grad selv - gidder du ikke gjøre stort en dag setter du deg på ræva og lar ungene leke alene. Og ingen kan si noe på innsatsen din så lenge du følger med på at det går greit for seg.

 

Vinteren kan riktignok bli litt kjip når det er som verst med kulde, men sommeren er desto bedre. 30 varmegrader, ute hele dagen og det er bare å ligge i gresset å nyte varmen. Add to that ale mødrene som kommer i sommerkjolen sin og jeg er villig til å sette en del kroner på at mitt yrke nok er bedre enn ditt.

Tror jeg har hørt den nederste delen der før... :hmm:

Morsomt å trøste utrøstelige små barn. Men for all del, virker(!) som en ganske lett jobb.

Lenke til kommentar

Den var rettet mot deg ja, er det ikke fint da at noen tar sånne jobber også? Det er sikkert rimelig krevende til tider å jobbe i barnehage, og selvom du klarte deg selv når du var 2 så trenger man folk som kan gjøre drittjobbene.

 

 

Drittjobb? Du har aldri jobbet i barnehage. Jeg skifter kanskje to bæsjebleier om dagen, og det tar 10 minutter til sammen. Da har jeg igjen 7 timer og 20 minutter med leking, avslapning i sofaen og et par måltider. Dessuten styrer du dagen i stor grad selv - gidder du ikke gjøre stort en dag setter du deg på ræva og lar ungene leke alene. Og ingen kan si noe på innsatsen din så lenge du følger med på at det går greit for seg.

 

Vinteren kan riktignok bli litt kjip når det er som verst med kulde, men sommeren er desto bedre. 30 varmegrader, ute hele dagen og det er bare å ligge i gresset å nyte varmen. Add to that ale mødrene som kommer i sommerkjolen sin og jeg er villig til å sette en del kroner på at mitt yrke nok er bedre enn ditt.

 

Det innlegget mitt ble formulert dårlig. Jeg synes ikke barnehagejobb er noe dårlig yrke, har 3 kamerater selv som har jobbet/jobber i barnehage nå. Og ja, ditt yrke er nok mer givende enn mitt, som er å stå i et murbygg å trykke på en grønn knapp i ny og ne. Jeg mente drittjobben var å bytte bleier, men som du sier er ikke det noen stor del av jobben.

Lenke til kommentar

Må skrive et dikt om enten krig eller fred på engelsk til i morgen. Ikke at det er veldig vanskelig, men jeg er så sinnsykt trøtt og sliten..

Simplicity!

Eller. Krav om rim, eller bare skrive dikt?

 

Det nok være litt riming, ja. Tror jeg lager meg en blanding av ting og tang jeg finner på nettet.

Lenke til kommentar

Tror jeg har hørt den nederste delen der før... hmm.gif

Morsomt å trøste utrøstelige små barn. Men for all del, virker(!) som en ganske lett jobb.

 

 

Jeg passer på å nevne det hver gang, det er et uknuselig godt poeng happy.gif

 

Har vært ute og sagd ved med motorsag nå. Så på det som oppvarming til Left 4 Dead 2 i morgen.

 

Håh, minnene!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...