Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et prosjekt i Kunst & Håndtvert, og jeg vurderer å lage dette her. Etter tre-fire uker er det min første idé, så jeg tror jeg tar den. Selve "byggingen" starter ikke før i november/desember, men jeg må lage litt skisser, skrive om produktets historie (noe jeg regner med at en skålvekt har litt av) osv.

Lenke til kommentar

Har et prosjekt i Kunst & Håndtvert, og jeg vurderer å lage dette her. Etter tre-fire uker er det min første idé, så jeg tror jeg tar den. Selve "byggingen" starter ikke før i november/desember, men jeg må lage litt skisser, skrive om produktets historie (noe jeg regner med at en skålvekt har litt av) osv.

 

Okay. Jo flinkere du er å få lik vekt på hver side, desto nøyaktigere er den. Kan være ålreit å lage den.

Lenke til kommentar

Jeg vil også ha pizza. Og ork til å se på film.

 

Og fast jobb så jeg kan flytte!

 

Jeg depper akkurat nå men har kokt meg ei kanne med kaffe og tatt med meg bankkortet mitt til pc'en.

Nå skal Borderlands forhåndsbestilles - og selv om jeg syns det virker som en halv evighet til fredag slo det meg at på tirsdag blir Left 4 Dead 2-demoen tilgjengelig, og det er gode muligheter for at jeg har fri på fredag. Da Borderlands kommer.

 

Orgazmslazm.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...