Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm. http://heidialexandraolsen.blogg.no/ virker for genial/gjennomført til å være "ekte".

 

edit: Hva skal du med en jakke da? Varme?

 

 

Hun er back, hadde nesten glemt henne.

"i 2009/2010 trenger man ikke være en einstein for å være et menneske og ha det bra, og ha en blogg."

 

"Men, legg merke til at det er et men;"

 

Made my day Grom, som ditt nye navn er.

Lenke til kommentar

I dag fikk vi inn noe sinnsykt i butikken. En splitter ny SEGA konsoll... Med 15 spill. Vi holdt på å le oss ihjel.

 

Også noe annet. Jeg hadde en kjempefin dag på jobben, også kommer jeg hjem. Da går hele dagen i dass. Samtlig av de jeg bor sammen med er i dårlig humør og da smitter det selvfølgelig over på meg også. Faen da! Dritlei av å bo hjemme. Nå skulle det ikke forundre meg at de har fått svineinfluensa hele gjengen. 3 av 4 er nemlig syke.

Flott....Rett og slett konge. :angry:

Lenke til kommentar

I dag fikk vi inn noe sinnsykt i butikken. En splitter ny SEGA konsoll... Med 15 spill. Vi holdt på å le oss ihjel.

 

 

Kjøper'n jeg.

 

Måtte vaske diarè ut av håret på en gutt i barnehagen i dag. Nå får jeg altså ikke vasket bæsj ut av et høyre punkt på menneskekroppen, og det forrige stedet var en skulder.

Lenke til kommentar

Fuck, onsdag sammfunnsfag prøve, torsdag engels innlevering, fredag norsk innlevering.... Norsk innleveringen fik vi 4 timer forje ke til og jobbe med. Jeg surfet bare på nettet og hjelpte blonde jenter med dataproblemer :D Jeg må vere verdens lateste. Jeg gjør ingenting før jeg MÅ. Har en plan nå om og starte på norsken, men ikke bli oversakket om dere før en til slik melding torsdags kveld.

Lenke til kommentar

Takk for at du orker heter det. Og for ikke mange årene siden satt du å bæsja i buksa du og :D

Var det rettet til meg?

For da jeg gikk i barnhagen var jeg nemlig så stor at jeg ikke bæsjet i buksa. Jeg kunne gå på do selv og tilogmed tørke meg selv bak. Ikke verst for en 2 åring det. Sist jeg bæsjet i "buksen" var da jeg brukte bleie, og da er det ganske vanlig å gjøre det.

Lenke til kommentar

@AltF4: Den er din for 499,- Ikke dårlig det.

 

ÆÆÆÆÆÆÆSSSSSJJJJJ..... At du orker å jobbe i barnhage.... Små drittunger som bråker, griner og har sånne ekle ellevetall og...blæh...

 

Seriøst? Da kan du anse den som solgt. Sender en PM jeg.

 

Barnehage er faktisk et fantastisk yrke, og jeg har større problemer med snørr enn avføring.

Lenke til kommentar

@AltF4: Den er din for 499,- Ikke dårlig det.

 

ÆÆÆÆÆÆÆSSSSSJJJJJ..... At du orker å jobbe i barnhage.... Små drittunger som bråker, griner og har sånne ekle ellevetall og...blæh...

 

Seriøst? Da kan du anse den som solgt. Sender en PM jeg.

 

Barnehage er faktisk et fantastisk yrke, og jeg har større problemer med snørr enn avføring.

Jeg tror prisen var 499,- Jeg skal på jobb på mandag igjen neste uke, så regner med at den ikke har blitt solgt. Kan ikke love noe, men regner med at det skal gå bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...