Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Unnskyld meg. Men du er klar over at det:

1: Var en sykdom som allerede lå i kroppen hennes og ventet på å bli trigget? Det kan ha vært influensavaksinen (som forøvrig var sesonginfluensa, ikke svineinfluensa), og det kan ha vært nachosene hun kjøpte på taco bell.

2: Sykdommen finnes i 1 av en million mennesker, og oddsen for at akkurat det mennesket som har det ikke har hatt noen nevrologiske problemer OG får det trigget av en vaksine er rimelig stakkarslige?

Lenke til kommentar

Idag fekk vi vite dato til tentamen. Norsk på måndag, engelsk på onsdag, torsdag eller tysdag (husker ikkje), og matte veka etter det. Så skal vi ha ein matteprøve no på torsdag også. Blir mykje mattepugging no framover :S Vil ha over 4 i matte, og så skal eg ha 6 i norsk og engelsk.

 

Vi har forresten akkurat starta på 1. verdskrig i samfunnsfag. Satt med handa oppe så og seie heile timen :p Utdanka læraren min når det kom til fleire ting, eg berre elsker når vi har gøy historie i samfunnsfag! xD

Lenke til kommentar

Ikke noe diskriminering eller noe, men jeg synes generelt unge, mannlige lærere er de beste. I motsatt ende finner vi eldre, kvinnelige lærere. Alle mine erfaringer støtter denne påstanden.

 

Alle mine og, med ett eneste unntak, dog var hun en relativt ung kvinnelig lærer. (nei, ikke tenk på det engang) :)

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Det er bare en ting som er værre enn eldre kvinnelige lærere. Og det er eldre mannlige lærere. De er de værste. alle i min naturfag klasse fikk ikke bedre enn 4 i naturfag. Så og si alle damene fikk over 5 av han. Ei i klassen som bare fikk 4. Men jeg har aldri hatt en karakter under 4 i naturfag. men på vidregående men nevnte lærer fikk jeg allså 3. (jeg har to 3 ere på vitnemålet til sammen fra ungdomskolen og vidregående.) Alt annet er over 4:)

Lenke til kommentar

Zomfg! Dere som har windows 7 (og kansje vista) trykk windowsknappen + tab nå! Vet ikke om det bare er meg som er sykt treg, men det var sykt kult!

Hah, vi som har XP kan bruke Alt Gr - Esc :ph34r:

Brenn!

 

Ikke noe diskriminering eller noe, men jeg synes generelt unge, mannlige lærere er de beste. I motsatt ende finner vi eldre, kvinnelige lærere. Alle mine erfaringer støtter denne påstanden.

Alle mine og, med ett eneste unntak, dog var hun en relativt ung kvinnelig lærer. (nei, ikke tenk på det engang) :)

Har en ung kvinnelig lærer til kontaktlærer. Hun er grei, men du merker når hun er PMS for og si det sånn.... Er eing i at eldre kvinnelige er det verste. I dag fikk vi tilbake en stil, ei jente i klassen min for somregel aldrig mindre en 5. Hun ble faktisk lei seg for og få 4+. Det var beste karakter i klassen. Tror det var 4+, 4, 3+ (her er meg :) og nedover... Hun er da eldre og kvinnelig.

Lenke til kommentar

Ikke noe diskriminering eller noe, men jeg synes generelt unge, mannlige lærere er de beste. I motsatt ende finner vi eldre, kvinnelige lærere. Alle mine erfaringer støtter denne påstanden.

Alle mine og, med ett eneste unntak, dog var hun en relativt ung kvinnelig lærer. (nei, ikke tenk på det engang) :)

Har en ung kvinnelig lærer til kontaktlærer. Hun er grei, men du merker når hun er PMS for og si det sånn.... Er eing i at eldre kvinnelige er det verste. I dag fikk vi tilbake en stil, ei jente i klassen min for somregel aldrig mindre en 5. Hun ble faktisk lei seg for og få 4+. Det var beste karakter i klassen. Tror det var 4+, 4, 3+ (her er meg :) og nedover... Hun er da eldre og kvinnelig.

 

Vår eldre, kvinnelege lærar trekk elevar viss vi ikkje har nok fargar i boka...

 

Sjølv blir eg forbanna viss eg ikkje får 6 på samfunnsfag, 5 på norsk, RLE og engelsk, og så vil eg ha over 4 på matte og over 3 på alle praktiske fag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...