Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er du veldig fiksert på karakterer, Flosshatt?

 

Relativt. Siden alle, sorry 90 %, på min skule er idiotar, så vil eg ha høye karakterar så eg skiljer meg litt ut (ikkje det at det har noko å seie, på min skule er det presisje å få 2). Og så vil eg inn på 'Katten, og da treng eg eit godt snitt.

 

Og hva slags bok skal du ha farger i?

 

Alle skrivebøkar (ho er veldig glad i å ha ting på papir) i hennar fag skal fargeleggjast så godt som mogeleg.

Lenke til kommentar

Har du bestemt deg AltF4? Har du mulighet til å kjøpe den selv?

 

 

Nei men jeg skal til byen på fredag, hvis det går an å møtes da? Så slipper du å knote med å komme deg til posten og greier.

Jeg skal til Lierbyen i morgen og skal på Liertoppen etterpå. Da har jeg mulighet til å kjøpe den. Jeg har ingen mulighet til å komme til Oslo dessverre, men er ikke noe pes å sende den i posten.

Lenke til kommentar

Zomfg! Dere som har windows 7 (og kansje vista) trykk windowsknappen + tab nå! Vet ikke om det bare er meg som er sykt treg, men det var sykt kult!

Hah, vi som har XP kan bruke Alt Gr - Esc :ph34r:

Brenn!

 

Ikke noe diskriminering eller noe, men jeg synes generelt unge, mannlige lærere er de beste. I motsatt ende finner vi eldre, kvinnelige lærere. Alle mine erfaringer støtter denne påstanden.

Alle mine og, med ett eneste unntak, dog var hun en relativt ung kvinnelig lærer. (nei, ikke tenk på det engang) :)

Har en ung kvinnelig lærer til kontaktlærer. Hun er grei, men du merker når hun er PMS for og si det sånn.... Er eing i at eldre kvinnelige er det verste. I dag fikk vi tilbake en stil, ei jente i klassen min for somregel aldrig mindre en 5. Hun ble faktisk lei seg for og få 4+. Det var beste karakter i klassen. Tror det var 4+, 4, 3+ (her er meg :) og nedover... Hun er da eldre og kvinnelig.

 

Akkurat det der er ikke så merkelig da, om du nesten alltid får 5 og så får 4+, så er jo det dårligere enn snittet ditt i det faget, altså blir man skuffet. Selv blir jeg skuffet om jeg får noe dårligere enn 5 på norskstiler, og da vi fikk tilbake matteprøven i dag ble jeg kjempeskuffet med 5+.

Lenke til kommentar

Som Flosshatt er inne på, så er en av de store ulempene med visse lærere at de absolutt skal ha masse Kunst og Håndtverk inn i fagene sine. Er jeg dårlig i Naturfag fordi jeg ikke er god til å bruke farger og lage fine overskrifter? Bør jeg få en dårligere mattekarakter fordi jeg ikke skriver så pent? Og nei, her snakker vi absolutt ikke om uforstålig skrift, vi snakker om "stygg" skrift. Jeg hadde til og med en lærer som nektet å samle inn kladdeboken i naturfag fordi den ikke hadde fint bind med dekor på.

Lenke til kommentar

Som Flosshatt er inne på, så er en av de store ulempene med visse lærere at de absolutt skal ha masse Kunst og Håndtverk inn i fagene sine. Er jeg dårlig i Naturfag fordi jeg ikke er god til å bruke farger og lage fine overskrifter? Bør jeg få en dårligere mattekarakter fordi jeg ikke skriver så pent? Og nei, her snakker vi absolutt ikke om uforstålig skrift, vi snakker om "stygg" skrift. Jeg hadde til og med en lærer som nektet å samle inn kladdeboken i naturfag fordi den ikke hadde fint bind med dekor på.

Har ikke hatt store problemer med at jeg skriver stygt. Og da snakker vi fatisk direkte stygt... Hvorfor samler de inn kladdebøkene?

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...