Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde det jeg ikke jeg skulle gjøre, tok å forhåndbestilte Call Of Duty Black Ops Prestige Edition :p

Er noe fryktelig gale med meg, kansje jeg skal melde meg inn i luksusfellen eller noe spillavrusing for dette her er sykt :D

Skrevet

Meld deg på i luksussmellen hos Kristian Valen i stedet for :p

Fikk GoldenEye idag. Eller, fikk hentelapp. Skal ned og hente det nå etterpå. Ser at spillet får gode kritikker, så jeg gleder meg faktisk til å spille det nå.

Skrevet (endret)

Nå burde vel snart butikkene sende ut Black Ops ja? Bestilte på Elkjøp for leeengee siden når det var på tilbud for 349,- så nå er jeg spent om bestillingen fortsatt ligger der. Ideelt sett burde vel det blitt sendt i morgen.

Endret av Quagles
Skrevet

Nei egenltig i dag, siden posten ikke får gjort noe særlig på en lørdag har jeg inntrykk av.

Ser man det ser man det, Elkjøp gudene må ha hørt sutringen min. Fikk ordebekreftelsen nå, og det betyr som regel at det har blitt sendt.

Skrevet

Black Ops on the way, men så stikker eg hjem på friuke på søndags kveld av....Så da får eg faktisk ikkje spillt det før fredagen tidligst :whistle:

Tsk, dårlig timing, mann! ;)

Fekk òg kvittering for ordre frå Elkjop om Black Ops no. Så då har eg det forhåpentligvis på release. Igjen. Elkjøp ser ut til å skjerpa seg i det siste :)

Skrevet (endret)

Dette inngår vel i noe av det mer spesielle jeg har sett på tv-spillfronten.

Altså jeg får mail fra Game.co.uk med tilbud og dette spillet lå under "Top preorders".

Endret av Cloudemyx
Skrevet (endret)

Da er en trailer av det kommende iPad,iPhone og iPod Toutch spillet Infinity Blade ute...ser rimelig heftig ut!

Endret av _LarZen_
Skrevet

Det ser veldig imponerende ut til å være på en telefon, men kommer ikke til å kjøpe en iPhone for det uansett, har ikke bruk for det tror jeg og virker rart å spille på. :p

Nice!!, hvilken plattform valgte du det til?

PS3, så er bare å si fra hvis noen vil spille sammen etter hvert. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...