Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser veldig imponerende ut til å være på en telefon, men kommer ikke til å kjøpe en iPhone for det uansett, har ikke bruk for det tror jeg og virker rart å spille på. :p

 

Nice!!, hvilken plattform valgte du det til?

PS3, så er bare å si fra hvis noen vil spille sammen etter hvert. :)

 

Jeg er med.... Etter den 10. desember... :(

Lenke til kommentar

Da er en trailer av det kommende iPad,iPhone og iPod Toutch spillet Infinity Blade ute...ser rimelig heftig ut!

 

 

synd det bare kommer til å være to knapper som er dodge til venstre og dodge til høyre

 

tror jeg heller nøyer meg med mange knapper og helt grei grafikk (psp og ds)

Lenke til kommentar

Det jeg er mest spent på er hvordan dette spillet vil behandle batteriet på en iPhone 4. Det går glatt an å tømme det batteriet på en dag allerede bare ved hjelp av små-apps, surfing og spill som Angry Birds og Cut the Rope, som jo ikke egentlig krever så mye annet enn et par touch her og der.

Lenke til kommentar

Håndholdt spilling blir for min del som håndholdt filmtitting - ikke særlig ettertraktet. Det er selvfølgelig enkelte spill som er grisemorsomme og som jeg verken klarer eller vil legge fra meg men det er et fåtall. Så lenge spillene kommer til telefoner derimot er jeg litt mer på gladsiden. Telefonen min har jeg uansett med meg overalt.

Lenke til kommentar

Jeg vurderer å kjøpe en iPad når den kommer i salg i Norge og tror det vil bli ganske så kult å sitte i sofaen med den å leke med bla slike spill som Infinity Blade. En iPhone eller iPod Toutch har litt for små skjermer synes jeg......men en iPad virker perfekt. Håpe iPad kommer i salg iløpet av November slik at jeg kan ha den klar til julaften, beste pakkene kjøper en selv :)

 

 

Lenke til kommentar

Tiden går bare så inne i helvettes fort når man har gode spill på iPhonen! Det er liksom ikke en stor deal om jeg må vente 15min ekstra på buss, lege eller whatsoever. Sykt at jeg har levd uten en slik telefon før, var rett og slett designet og det begrensa OSet som holdt meg unna.

 

Spillrelatert. Last ned Ragdoll 2 fra AppStore, ligger gratis ute. Ganske greit spill, med ja, som navnet tilsier, grei fysikk.

 

iPad synes jeg blir for dumt. Da kan jeg like greit sitte enten med iPhonen, MBPen(nå som AppStore kommer) eller sette på de store gutta, som PC og konsollene.

Lenke til kommentar

Nope, det er kun minispillene som kan brukes med Move. Altså Move er IKKE påkrevd for å spille Sly 1-3. Tror til og med at minispillene kan spilles med vanlig håndkontroller.

 

Anbefaler alle som liker plattformspill å kjøpe denne samlingen, Sly-spillene er ren morro :)

Da er jeg 100% sikker :) Virka litt rart at et sånn spill skulle kreve Move.

 

Takk også til Konamixx for svar :)

Lenke til kommentar

Tiden går bare så inne i helvettes fort når man har gode spill på iPhonen! Det er liksom ikke en stor deal om jeg må vente 15min ekstra på buss, lege eller whatsoever. Sykt at jeg har levd uten en slik telefon før, var rett og slett designet og det begrensa OSet som holdt meg unna.

 

Spillrelatert. Last ned Ragdoll 2 fra AppStore, ligger gratis ute. Ganske greit spill, med ja, som navnet tilsier, grei fysikk.

 

iPad synes jeg blir for dumt. Da kan jeg like greit sitte enten med iPhonen, MBPen(nå som AppStore kommer) eller sette på de store gutta, som PC og konsollene.

 

Blir litt dumt å uttale deg om ting du ikke har. ipaden veier en fjerdedel av mbp (som faktisk er tung. tastaturet er i "veien" når du sitter på sofaen, samtidig så er det 3 ganger så stor skjerm på ipaden iforhold til iphonen. Samtidig får du en helt annen opplevelse av web og lesing når du holder det i hånda.

 

Men for all del ;) Du burde kanskje bo med en ipad noen uker først ;)

Lenke til kommentar

Noen her som spiller Fifa 11 som har litt peiling? Jeg aner ikke hva som har skjedd, men det må ha noe med Ultimate team som jeg lastet ned. Men det har seg slik at ALLE lagene når jeg spiller kickoff ikke har noen av de ordentlige spillerne.

 

Fant det ut forresten, bare oppdatere squaden i my fifa.

Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar

Var innom spaceworld igår go kjøpte spill....3 for 300 :)

 

Fangsten ble

Dark Void PS3

Bioshock 2 PS3

Project Gotham Racing 4 X360

 

PGR4 lånte jeg av en kompis for en sommer eller to siden og spilte det veldig mye. Et av de beste bilspillene denne genrasjonen uten tvil. Det er utrolig pent og blandingne mellom arcade og simulering er perfekt balansert for en som meg.

 

Bioshock 2 har jeg ikke prøvd enna.

 

Dark Void derimot begynte jeg med i dag tidlig og jeg må si at jeg er veldig veldig posetivt overrasket over spillet. Det er ikke noe banebrytende i spillet. Grafikken er datert, historien er helt grei og gameplayet er stort sett gammelt nytt. Det er derimot noe spesielt med stemningen og det at du faktisk har en JetPack på ryggen i store deler av spillet. Har storkost meg med dette spillet i store deler av dagen og kan varmt anbefale det hvis noen er ute etter et greit spill, for en billig penge, som i tillegg gir god avkastning på Trophies/Achivments ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...