Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg også skal slenge inn en bestilling på Epic Mickey. Norsk tale får bare være til den prisen. For alt jeg vet kan det gjøre spillet bedre. Eller det kan bli helt grusomt :p

 

Fullførte Professor Layton and the Lost Future ikveld. Et herlig spill med mange flotte gåter, samt en flott historie og en rørende slutt. Likte det bedre enn Professor Layton and Pandoras Box, men usikker på om det er bedre enn Professor Layton and the Curious Village.

Lenke til kommentar

Tror jeg også skal slenge inn en bestilling på Epic Mickey. Norsk tale får bare være til den prisen. For alt jeg vet kan det gjøre spillet bedre. Eller det kan bli helt grusomt :p

 

Fullførte Professor Layton and the Lost Future ikveld. Et herlig spill med mange flotte gåter, samt en flott historie og en rørende slutt. Likte det bedre enn Professor Layton and Pandoras Box, men usikker på om det er bedre enn Professor Layton and the Curious Village.

Jeg har jo bare Curious Village og Pandoras Box, men tror ikke jeg klarer å velge hvilket som er best.

Lenke til kommentar

Bestilte også Epic Mickey for den prisen der, vurderer også James Bond GoldenEye Limited Edition :)

 

Du burde kjøpe deg Kinnect isteden, det er ganske bra.

 

Er allerede for sent, har allerede bestilt Epic Mickey, Super Smash Bros Brawl og James Bond GoldenEye Limited Edition plukker jeg opp imorgen for 599kr og tok en bestilling på Final Fantasy VII Advent Children Blu-Ray, da har jeg allerede svidd av 1200kr som kunne gått til Kinect, men takk for tilbudet :)

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Elkjøp/Lefdal sine nettsider sier at Sly Collection HD kun kan spilles med Move kontroller. Er dette sant? Jeg finner ingen indikasjon på dette noen andre steder.

Edit; F.eks sier gamezone.no at det er støtte for Move, ikke at det er påkrevd.

Jeg vil bare være helt sikker før jeg evt. bestemmer meg for noe.

Endret av Saapa
Lenke til kommentar

Til min store forskrekkelse så finner jeg ikke igjen ordren som inneholder min forhåndsbestilling av COD: Black Ops på Elskvip.no... Hva er det som skjer... Noen andre som har forhåndsbestilt dette hos Elkjøp og som fremdeles har ordren når de logger inn på sidene deres?

 

Finner det ikke jeg heller. Det er dog på lefdal.com jeg har bestilt, men det er jo egentlig det samme. Men har opplevd det å ikke finne ordren når jeg logger inn før.

Lenke til kommentar

Jeg har den ennå, kanskje siden min ligger i en ordre med 2 andre spill. Nå har også "00000000..." (Kommer på spill derfra av en merkelig måte) kommet som sendingsnr, betyr kanskje at de har sendt mitt da.

 

Fikk James Bond Bloodstone i dag, på lansering, ikke verst Elkjøp..

Endret av lyon
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...