Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en eldre Xbox 360 fra 2006/2007 liggende. Problemet er at den ikke vil lese spillene fra tid til annen. Får også feilmelding som sier noe ala. at jeg må sette i en x360 disc. Siden konsollen er såpass gammel er vel MS sin garanti utgått. Kviteringen har jo selvfølgelig vært så dum å ikke ta vare på.

Er det noen mulighet for å få fikset konsollen direkte gjennom Microsoft uten kvitering? Kjøpsloven i norge tilsier 5 år på elektronikk, eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar

Ja, kjøpte det fra Play og det har aldri hendt meg at det har tatt så lang tid før det havner i postkassa, noe det enda ikke har til tross for at det har snart gått 3 uker. Spillet kostet over 200,- så det kan jo ligge i tollen for alt jeg vet. Fra egne erfaringer synes jeg det har tatt unormalt lang tid fra hva jeg er vandt til.

Jeg er heller ikke den eneste som synes at Posten har begynt å bli en smule dårlige til å gjøre jobben sin.

Lenke til kommentar

Jeg skal ha Sonic: Colors. Det kommer til DS også, men jeg tror kanskje jeg skal ha det til Wii.

 

Tenker jeg kjøper det til Wii. Det ser for gøy ut til å ikke kjøpe det synes jeg.

 

:angry:

The Lost Future ble sendt den 20 oktober og det har enda ikke kommet frem. Det er 3 uker i morgen... Seriøst Posten?

 

Trøsten får være at når du først får spillet, så har du en herlig og veldig koselig spillopplevelse foran deg.

Lenke til kommentar

Har også følt det er mindre noobtubing og campere også, for nå får man ikke killstreak ved hjelp av luftstyrken du kaller inn, her må du med gunneren slå til. Å så er det herlig å slippe Commando Pro som er værre, mye værre en Ballistic Knife. For meg pr.idag Black Ops >>>>MW2 lett!!!

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Hører mye bra om Black Ops om dagen. Selv er jeg på gjerdet da jeg ikke likte Modern Warfare noe særlig. Spillet var teknisk godt gjennomført på alle måter og storyen virket interessant, men jeg synes det manglet avbrekk og variasjon i skuddvekslingene - jeg var knapt nok ferdig med en krigssone før jeg ble kastet inn i den neste - noe som ble ganske monotont og ikke så rent lite slitsomt etter noen timer. Den anstrengte macho-kulturen mellom soldatene var også litt turn-off for min del. Men hvis det er dette som er vinnerformelen til Black Ops så er vel CoD rett og slett bare ikke for meg. :hmm:

Lenke til kommentar

Mye bra om Black Ops her ja, men tror jeg hopper over det denne gangen.

Så noen spille det på en livestream og for å være helt ærlig så det dritkjedelig ut. Merker at jeg har gått lei disse skyt-drep-skyt-dø fps'ene.

Gleder meg heller til andre typer spill, som Team Ico Collection og GT5.

Og hvis jeg skulle ha et COD behov har jeg alltids MW, WaW, MW2 og falle tilbake på.

Lenke til kommentar

Mye bra om Black Ops her ja, men tror jeg hopper over det denne gangen.

Så noen spille det på en livestream og for å være helt ærlig så det dritkjedelig ut. Merker at jeg har gått lei disse skyt-drep-skyt-dø fps'ene.

Gleder meg heller til andre typer spill, som Team Ico Collection og GT5.

Og hvis jeg skulle ha et COD behov har jeg alltids MW, WaW, MW2 og falle tilbake på.

 

Team Ico Collection blir den beste samlepakken som er kommet ut på lenge. Jeg har ikke engang spilt Ico før, og hvis Shadow of the Colossus er oppgradert tar jeg gjerne og runder det om igjen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...