Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Jeg er rimelig sikker på at det er uendelig med fiender opptil flere plasser i spillet. Gruelig irriterende. Det har for min del vært mer frustrasjon enn glede med enspilleren sålangt. Spiller på Hardcore. Både den vennlige og fiendtlige AIen er til tider ubrukelig, det er plasser jeg bare blir irritert og andre steder drøyer kampene ut i det ugudelige. Veldig, veldig lite morsomt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er rimelig sikker på at det er uendelig med fiender opptil flere plasser i spillet. Gruelig irriterende. Det har for min del vært mer frustrasjon enn glede med enspilleren sålangt. Spiller på Hardcore. Både den vennlige og fiendtlige AIen er til tider ubrukelig, det er plasser jeg bare blir irritert og andre steder drøyer kampene ut i det ugudelige. Veldig, veldig lite morsomt.

Ja, det mener jeg også! Jeg har tenkt flere ganger, at jeg er sikker på at det kommer flere og flere fiender helt til du går videre, akkurat som i COD3. I tillegg, er det DU som må gjøre absolutt ALT! Selvfølgelig treffer skuddene til de du har med deg noen ganger også, men hvis de står 5 meter unna en fyr, så virker det som om det ikke gidder å løfte våpenet sitt engang.

Jeg har slengt noen gloser til de dumme dustemiklene som jeg har med meg, vel vitende om at de ikke kan høre hva jeg sier. Men det funker for min del :D

Lenke til kommentar

Apropos enmannshær: Jeg måtte le litt da jeg fikk en minigun i hendene og skulle bare spasere fremover mens jeg meide ned all motstand. "Dette er vel litt over kønten" tenkte jeg mens jeg holdt avtrekkeren inne og spaserte nedover gatene. Det var morsomt de første 50 meterne, men da jeg skjønte at denne seksjonen skulle vare en stund ble jeg kjapt lei.

Lenke til kommentar

Rundet just God of War: Ghost of Sparta. Dette er enda bedre enn Chains of Olympus, og trolig det beste spillet jeg har spillt på PSP. Grafikken er helt sjuk. At det er mulig å presse så mye ut av PSP er utrolig. I tillegg skjedde det veldig mye på skjermen, uten tegn til lagg. Jeg må også si at jeg faktisk likte dette bedre enn GoW 3. Hvorfor vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Rundet just God of War: Ghost of Sparta. Dette er enda bedre enn Chains of Olympus, og trolig det beste spillet jeg har spillt på PSP. Grafikken er helt sjuk. At det er mulig å presse så mye ut av PSP er utrolig. I tillegg skjedde det veldig mye på skjermen, uten tegn til lagg. Jeg må også si at jeg faktisk likte dette bedre enn GoW 3. Hvorfor vet jeg ikke.

[/quote

 

Running Takedown er sykt fett:P Skulle hatt det i 3ern også.. Bare prøvd demoen, men veldig bra grafikk ja:P

Lenke til kommentar

Tok å fjerna visse uregelmessigheter på PSN/Live, trenger ikke backstabbere som ikke tålerer at man noen liker x over y i konsollverden.

Men back on track, hvilke spill folket gleder seg iløpet av 6-7 måneder fram i tid da? :)

 

Og har noen her spilt Transformers War For CyberTron? Synes det spillet var bra når jeg fikk det idag :), anbefales til alle Transformers fans og nye fanskaren alike :)

Endret av Toman
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...