Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Satt igår med noen venner og spilte Zombie mode på projektor i splitt screen...det var GØY! Jææævla vanskelig da....men om en spiller online da kan en vel være flere en 2?

EDIT: Kan kanskje være lurt å nevne at det var i spillet Call of Duty: Black Ops..... :blush:

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han første fyren ein ser i grå dress og hatt der må jo vere basert på han eine i Mad Men:

 

http://www.imdb.com/media/rm1413255424/nm1837590

Det er han, Aaron Staton fra Mad Men har lånt stemmen og utseende til spillet, for hovedpersonen, Cole Phelps.

 

Andre kjente jeg så er Andrew Connolly som jeg husker for en gjesterolle i Chuck, Lost, og en rekke småroller i en del filmer.

 

Tok å fjerna visse uregelmessigheter på PSN/Live, trenger ikke backstabbere som ikke tålerer at man noen liker x over y i konsollverden.

 

Derfor jeg fjerna noen fra vennelista, for en god god stund siden. :)

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Du vil ikke oppleve den samme "wow"-følelsen igjen, om det er det du tenker på. 720p og 1080p er i praksis veldig like, men det kommer jo an på hvor stor skjerm du har og hvor nærme du sitter. I spill har det dog mer eller mindre ingenting å si. De rendres mer eller mindre uansett i 720p eller lavere.

Lenke til kommentar

Du vil ikke oppleve den samme "wow"-følelsen igjen, om det er det du tenker på. 720p og 1080p er i praksis veldig like, men det kommer jo an på hvor stor skjerm du har og hvor nærme du sitter. I spill har det dog mer eller mindre ingenting å si. De rendres mer eller mindre uansett i 720p eller lavere.

Stemmer, det er et fåtall av spill som rendres i 1080, men de som gjør det skinner derimot litt klarere :)

 

Det er derimot på ingen måte som Scart til HDMI.

Lenke til kommentar

Jeg fant Game Boy Advance mens jeg ryddet og noen Game Boy Color spill. Advance spillene har jeg sannsynligvis lagt på loftet av en eller annen grunn. Uansett fant jeg Color spillene, blant de Super Mario Bros. Deluxe, Game & Watch Gallery 2 og Wario Land 2. Herregud for noen syke rekorder jeg hadde på Game & Watch. Var ikke i nærheten av å få de samme poengene når jeg prøvde nå. Klarte å slå highscoren på det ene spillet, men ellers gikk det svært dårlig.

 

Nostalgi...

Lenke til kommentar

Sly spillene er absolutt ikke underlegne Ratchet og Jak serien. På visse områder så er de bedre, totalt sett er det nok mest tradisjonell plattform-hopping i Sly spillene. Lykken hadde blitt komplett om det hadde kommet en Jak + Ratchet & Clank Collection :D Og et Jak 4, men skal ikke klage dersom Uncharted 3 snart blir annonsert!

Lenke til kommentar

En Jak og Daxter collection hadde fått meg til å hoppe hull i taket av glede, så venter spent på om det evt kommer. Ser for meg at det gjør det etterhvert.

 

Nå må jeg også krype til korset og si at jeg kjøpte Game DEV stories til iphone. Som mange andre før meg så forsvant både tid og rom når jeg spilte det spillet. Startet i 9 tiden igårkveld og måtte innse at dagens forelesning kl 8:00 kom til å gå i vasken når jeg enda var oppe å spilte kl 3 i natt :(

 

Det er værre en heroin. Hvert spill er som det neste "skuddet", en må bare lansere et spill til, også et til, også dette skal være det siste, men så må du bare lansere en oppfølger. Aaaaah! også nå i eksamenstiden! DAMN you gamer.no forumet for å anbefale spillet...DAMN YOU ALL!!! :D

Lenke til kommentar

Det er vell en smaksak om en serie er under/overlegen en annen og for meg så er R&C mye bedre enn Sly serien. Hadde vært mye bedre om de hadde annonsert noe helt nytt men ser ut som om det fortsetter å bare spy ut oppfølgere.

Vel, når vi alt snakker om Ratchet & Clank og Insomniac. Jeg personlig ville helst sett mer til Spyro igjen. Den serien, og spesielt de første spillene var helt fantastiske. Brukte bra mange titalls timer med de spillene i fordums tid. ^_^

Lenke til kommentar

Vel, når vi alt snakker om Ratchet & Clank og Insomniac. Jeg personlig ville helst sett mer til Spyro igjen. Den serien, og spesielt de første spillene var helt fantastiske. Brukte bra mange titalls timer med de spillene i fordums tid. ^_^

Du kan få kjøpt de gamle spillene på playstation store i USA, men ikke oppgradert grafikk eller trophies. De er fremdeles vel verdt å laste ned og spille. Kongespill de 3 første. Når de gikk over til PS2 og Insomniac ikke lengre stod for utviklingen så døde den serien, rett og slett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...