Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Oiii dæven, da er min Sly Collection sendt fra videogameplus.ca :D

Gleder meg noe innmari å spille disse herlige spillene om igjen. Det er sikkert 3-5 år siden jeg fullførte første Sly spillet, så dette blir episk å gjøre det igjen å igjen :D

 

Vurderer også Prince Of Persia Triology, men kansje denne blir flytta til en julegave til meg selv :p

 

Og ja Spartakus, jeg har heller ikke spilt Ico, men har spilt litt Shadow Of Colossus, men nå siden den pakken der kommer neste år så får jeg og mange fler til å oppleve de gode gamle spillene, med bedre grafikk og med trophysupport på samtlige samt har hørt om 3D støtte i Shadow Of Colossus :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har testa Killzone 3 multiplayer beta litt idag og det er rimelig heftig altså, grafikken er jo bare helt boinkers bra og lydbildet får Black Ops til å høres rimelig svakt ut. Suger balle i multiplayer fps på konsoll men det hele virker rimelig bra, ser ikke ut som betaen har støtte for Move da den ikke funka...

 

Ble skutt flere ganger da jeg bare stoppet opp for å se på grafikken....

Lenke til kommentar

"Sony has confirmed to retailers via its official Indian distributor that Gran Turismo 5 is confirmed for a November 24 release, and since India is part of the SCEE territory, chances are that this is also the date for Europe and the Middle East. Bangalore-based retailer GameZen received the release confirmation from Milestone Interactive (the distributor) and posted the information in the vendors’ section of the IVG forums. They have since been contacted by Milestone and directed to hold off on taking orders."

 

Kjelde

Endret av Jikla
Lenke til kommentar

Har testa Killzone 3 multiplayer beta litt idag og det er rimelig heftig altså, grafikken er jo bare helt boinkers bra og lydbildet får Black Ops til å høres rimelig svakt ut. Suger balle i multiplayer fps på konsoll men det hele virker rimelig bra, ser ikke ut som betaen har støtte for Move da den ikke funka...

 

Ble skutt flere ganger da jeg bare stoppet opp for å se på grafikken....

 

Svak hamring på en kasserolle får lydbilde i BO til å høres dårlig ut.

Hvordan var kontrollene? Mer responsiv enn KZ2 håper jeg.

Lenke til kommentar

Har testa Killzone 3 multiplayer beta litt idag og det er rimelig heftig altså, grafikken er jo bare helt boinkers bra og lydbildet får Black Ops til å høres rimelig svakt ut. Suger balle i multiplayer fps på konsoll men det hele virker rimelig bra, ser ikke ut som betaen har støtte for Move da den ikke funka...

 

Ble skutt flere ganger da jeg bare stoppet opp for å se på grafikken....

 

Svak hamring på en kasserolle får lydbilde i BO til å høres dårlig ut.

Hvordan var kontrollene? Mer responsiv enn KZ2 håper jeg.

 

 

Synes det var noe kronglete enda med kontrollerne, satt ikke helt 100% enda synes jeg. Håper dem fin tuner det litt til før realese..men at det er bedre en Killzone 2 det er sikkert.

Lenke til kommentar

Noen her som har fått tak i Kinect enda? Som vil dele av sine erfaringer? Så de hadde endel på komplett.no. Skal få det i bursdaggave til helga av samboern :D Gleder meg til det. Klart hun har vel sine baktanker med å kjøpe det og da :p

 

 

Som beta tester for Microsoft så har jeg lekt med denne nå i nesten 2mnd, og du har noe å glede deg til om du liker litt enkle men artige spill. Det er veldig rart å se figuren du til en viss grad styrer bevege seg i takt med det du gjør. Varierer veldig fra spill til spill hvor bra det faktisk fungerer dog...

 

Men det er morro å spille litt Kinect spill når en trenger en pause fra litt mer "avanserte" spill, og en vil bare ha det litt gøy alene eller med venner som ser på mens du driter deg ut :p

Vet mange har gledet seg til Kinect for dem kan styre menyer på X360 og til å styre når dem skal se film..en funksjon som er kult og fungerer til en viss grad men som blir fort droppet i fordel for kontrolleren...den er rettogslett bare raskere og bedre å bruke. Men kul funksjon i noen dager...!

 

Så langt så er det jo ikke allverden av spill til Kinect, jeg har ikke fått testet dem 2 beste enda som er Dance Central og Fittnes Evolved.....noe jeg må si jeg er veldig spent på å få teste. Bil spillet Joy Ride er bare møkk og er ikke verdt coveret spillet ligger i spør du meg...Kinect Adventures som følger med er ikke fult så ille, noen av mini spillene er bortkasta tid men andre igjen fungerer og en har det gøy.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Enig med larzen her, er morro teknologi, og den er ny.

 

Har bare fått tested your shape og adventures, og likte begge to. Pleier jo ikke å være flust av spil ved lansering av ny hardware, men jeg er spent på hva som kommer, forza, star wars osv.

 

jeg ser meg selv som en fyr i god form, trener cirkus 3-4 ganger i uken, men ble overrasket over hvor "tøft" your shape var. tok en 20 min workout som het noe som "vær klar til å svette"

 

Og helvete, det var slitsomme greier gitt.

 

Overbevist at for folk som er litt overvektige og vil gå ned, så kan dette erstatte trening, kan være greit for folk i tidsklemma. Selvfølgelig trening i seg selv holder jo ikke, og det er litt synd hvis folk bruker your shape i 40 min, så tar frem brusen og potetgullet.

Lenke til kommentar

Leste nettopp at kinect er utsolgt på amazon, gamestop i usa, samt bestbuy i usa. Forresten var både platekompaniet og gamestop i trondheim tomme når jeg spurte de i dag.

 

Begynner å lure på en MS klarer å dra en nintendo.

Som jeg skrev i Kinect-tråden, er hovedlageret til CDON tomt, så jeg må vente en stund til før jeg får min Kinect :p

Lenke til kommentar

Satt oppe i natt og spilte igjennom hele black ops i en sitting. Veldig god historie, med et par twists frem og tilbake, og det liker jeg :) Positivt overrasket over historien faktisk.

Hvordan vil du rangere historien i forhold til COD 4 og MW 2?

Vanskelig å si, de er så forskjellige, i mw2 og cod4 er du flere personer, og jeg klarer ikke helt å bry meg om noen av de, her er det en mer personlig historie. historien i mw2 ihvertfall har flere "oh shit" øyeblikk, men jeg liker black ops historien best av alle cod spilla.

Lenke til kommentar

Ok. Har spilt en del singleplayer nå, og må si at historien er ganske interessant. Men jeg irriterer meg grenseløst over hvordan Treyarch velger å la oss spill. I COD3 var det mye kaos. I COD:WaW var det mer kaos. I Black Ops er det noe mindre kaos, men fortsatt mye. Mulig det bare er jeg som er i overkant kritisk nå, men jeg synes det er litt plagsomt til tider.

Men generelt sett er jeg fornøyd! :D

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...