Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sier det som jeg alltid sier; Spill som kommer etter andre i sin sjanger spill BØR ALLTID se bedre ut, hvis ikke har de tapt salg allerede :)

 

 

Edit:

 

Når er Ubisoft presse-konferansen forresten?

 

Mener jeg så at det skal være nå klokken 2. Kan det stemme?

 

Hvor vet du forresten fra at DS2 skal foregå i en by?

 

 

@amir: Tror du kan få de fleste spillene du har listet opp til en billigere penge enn det. Sjekk play.com og spillpriser.no.

Skal sjekke de ut, men foretrekker å kjøpe spill fra butikken, hehe.

Lenke til kommentar

Jeg sier det som jeg alltid sier; Spill som kommer etter andre i sin sjanger spill BØR ALLTID se bedre ut, hvis ikke har de tapt salg allerede :)

 

 

Edit:

 

Når er Ubisoft presse-konferansen forresten?

 

Mener jeg så at det skal være nå klokken 2. Kan det stemme?

 

Hvor vet du forresten fra at DS2 skal foregå i en by?

 

 

@amir: Tror du kan få de fleste spillene du har listet opp til en billigere penge enn det. Sjekk play.com og spillpriser.no.

Skal sjekke de ut, men foretrekker å kjøpe spill fra butikken, hehe.

 

Skjønner. Men du kan ivertfall spare en 100-lapp hvis du kjøper SMG2 hos lefdal. Deres fysiske butikk skal selge det til 399,-. Kan og nevne at Darksiders koster 15 pund på play.com og Bioshock 2 Rapture Edition koster 299 hos platekompaniet.no :)

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Nytt Zelda spill er alltid velkommen, og for tross til at jeg likte Wind Waker svært godt, så likte jeg stilen I twilight princess bedre.

 

Så dumt at de fikk problemer med signaler (jeg håper virkelig det var signaler) når de viste gameplay.

 

Men at de endelig utnytter wii motion bedre er jeg glad for, for Twilight princess var svært gøy, men følte litt tam i motion (for min del kan de droppe motion greiene, men gøy å ha litt variasjon).

 

Men huff, jeg regner med at jeg "må" ha motion pluss? :(

 

edit: det skal også nevnes at Nintendo gjør jo alt live, og det er jo et pluss, ettersom det er lettere å drite seg ut i Zelda enn i Gears of War 3 :)

Endret av amir90
Lenke til kommentar

fantastisk, det kan alene være grunn til at jeg tester ut 3ds

 

edit: men noe jeg lurer på, når får vi se et stor spill fra Nintendo utenom maskotene? Ikke mistforstå meg, jeg elsker Mario og Zelda, men jeg føler at jeg aldri blir overrasket lenger, Donkey Kong spill til Wii var jo en god overraskelse.

 

Selvom Mario har aldri vært så lite brukt i denne generasjon, sammenlignet med de tidligere, syns nå jeg.

Endret av amir90
Lenke til kommentar

Nintendo... You son of a bitch!

 

Ocarina of Time kommer til 3DS! Og det ser ut som om det er en remake.

 

http://ds.ign.com/articles/109/1098192p1.html

 

3DS er jo nesten blitt tidenes håndholdte konsoll lenge før den i det hele tatt har kommet ut :p Dette skal jeg lett ha meg, og jeg håper både konsollen og spillet kommer innen dette året er over. Kjenner jeg gleder meg som bare juling nå, klarer knapt å vente!

Lenke til kommentar

E3 var helt fantastisk, med alt det jeg fikk servert var for mye!!!

Og nå selvom Medal Of Honor vil se best på 360 iforhold til PS3 så skal jeg ha PS3 versjonen pga Medal Of Honor Frontlines HD remastered :D

 

Nintendo 3DS blir garantert kjøpt, sammen med Playstation Move for latterlig billig med 1000kr-1200kr med spill, Move kontrolleren, nunchucken og til slutt Playstation Eye, en kraftpakke. Til sist Xbox 360 Slim må jeg ha selvom jeg har Xbox 360 Elite fra før av :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...