Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bulletstorm så (om mulig) enda kleinere ut enn GeoW.

All den "wannabe badass" dialogen var kvalmere enn karamell-pudding dyppet i tran.

"fuck fuck dick dick fatass", jeg er helt for spill som er über-harry, men når det blir kvalmende liksom-harry blir det bare for dumt.

 

Forventningene til dette spillet sank drastisk.

Lenke til kommentar

Skulle gjerne sett noe fra selve spillet dog.

Videoen til SW var kul helt klart, men sa meg ingenting om kvaliteten eller hva jeg kan vente meg av spillet.

 

Crysis 2 så dog helt ut som jeg tenkte det ville, og Medal of Honor er offisielt en Cod MW rip-off.

Ja du hørte riktig, ikke inspirert eller noe slik, men en direkte rip-off.

Lenke til kommentar

Ble enda mer positiv til kinetic, etter å sett denne hos giantbomb. De virket ganske pumped, og de syntes teknologien virket utrolig bra.

 

Det jeg har sagt hele tiden, hvor bra de klarer å tracke bevegelsene dine virker utrolig utrolig bra. Og dette uten dupiditer du trenger å holde i hånda

 

http://www.giantbomb.com/e3-2010-undercover-microsoft-press-confrence/17-2658/

 

Impressions er mot slutten av videon

Lenke til kommentar

Skulle gjerne sett noe fra selve spillet dog.

Videoen til SW var kul helt klart, men sa meg ingenting om kvaliteten eller hva jeg kan vente meg av spillet.

True. Håper de viser noen form for gameplay senere på e3. :)

 

Crysis 2 så dog helt ut som jeg tenkte det ville, og Medal of Honor er offisielt en Cod MW rip-off.

Ja du hørte riktig, ikke inspirert eller noe slik, men en direkte rip-off.

Tenkte det samme, dog synes jeg Medal of Honour ser bedre ut enn MW2.

 

Det jeg har sagt hele tiden, hvor bra de klarer å tracke bevegelsene dine virker utrolig utrolig bra. Og dette uten dupiditer du trenger å holde i hånda

Men jeg liker duppeditter du kan holde i hånda. :(

 

@Snurreleif: Dead Space 2 ser bra ut ja.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

For min del ble Dead Space aldri en survival-horror opplevelse, mer et veldig atmosfæriskt spill, men til gjengjeld et veldig veldig BRA atmosfæriskt spill.

Så det at de kjører bittelitt mer action i oppfølgeren bryr meg ikke nevneverdig, da det er atmosfæren, lydbildet og universet til Dead Space jeg har forelsket meg i.

 

Konge at det blir i en by!

Lenke til kommentar

Du sier no der Snurreleif, synd at streaming'en ikke ga noe særlig inntrykk om lyd hehe.

 

Sitter med 600 spenn i lommeboka som "rister", hvis jeg bestemmer meg for å kjøpe spill så er vel disse som ligger i min ønskeliste.

 

(Har prøvd mange av disse på PC, men achievements og muligheten til å spille igjen (men med 360 kontroll er fristende).

 

-Dragon Age 360 for rundt 350kr

-Bioshock 2 300 (ikke brukt faktisk!)

-Batman Arkham Asylum 3-400kr

-Darksiders 350 ca kr (vurderer å vente på pc versjon, men sjansen for at det er dårlig port, eller ingen vesentlig forskjell forholdsmessig, da kan jeg likså godt fyre på med konsoll versjonen)

-Super Mario Galaxy 2 499kr

-Alan Wake (pris ukjent, hvis jeg kan låne spillet, så gjør jeg det heller, hehe)

-Andre forslag (tittelnavn) tar jeg imot!

 

God natt folkens

Endret av amir90
Lenke til kommentar

Dagen har endret veldig hos meg i hva jeg kommer til å skaffe meg til høsten og starten av 2011:

Medal of Honor -> Dag 1 kjøp(tidligere et stort kanskje/Nei)

Bulletstrom -> Dag 1 kjøp(tidligere, ikke brydd meg om)

Dead Space 2 -> Tilbud(skulle ha tittlen på dag 1 tidligere, men blir "altfor mye")

Crysis 2 -> Tilbud(ønsket det på dag 1)

Battlefield: BC2 - Expansion pack -> Dag 1(så det ikke komme, tenkte de skulle fokusere bare på Medal of Honor etter å gitt ut ei DLC pakka til BC2 allerede)

 

Også ble Kinect noe jeg føler jeg må, hvertfall etter å ha sett om jeg liker prisen eller ei.

 

Dagens første FUCK YEAH, var garantert den første titten på MGS: Rising:

500xmgsr1w1000.jpg

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Jeg sier det som jeg alltid sier; Spill som kommer etter andre i sin sjanger spill BØR ALLTID se bedre ut, hvis ikke har de tapt salg allerede :)

 

 

Edit:

 

Når er Ubisoft presse-konferansen forresten?

 

Mener jeg så at det skal være nå klokken 2. Kan det stemme?

 

Hvor vet du forresten fra at DS2 skal foregå i en by?

 

 

@amir: Tror du kan få de fleste spillene du har listet opp til en billigere penge enn det. Sjekk play.com og spillpriser.no.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...