Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig. Greit med konkurranse. Modern Warfare har fått stå uutfordret lenge nok nå til at noen kan iallefall forsøke å vippe dem av pinnen. Men er det flere som fikk assosiasjoner til Blood Diamond av fonten og det generelle inntrykket av bildet i artikkelen? Det skriker Blood Diamond i trynet mitt :p

Det at fyren ligner på en sjeggete Leonardo DiCaprio hjelper jo også på det inntrykket.

Skrevet

Hehe. Deathstreaks er jo til for å ta den spilleren som har tatt deg flere ganger tidligere, lignende det Call of Duty serien har gjort mot Medal of Honor :ph34r:

Skrevet

Så 1 ms point koster 82 øre hvis man gjør en utreigning på dette. For å finne ut prisen tar du 82 øre og ganger dette med prisen på det du skal ha.

Det ble litt dyrt, syntes ikke du? 328 kroner for de billigste arcade-spillene?

Bruk 0,082 kroner, så skal du få et bedre regnestykke i favør deg. :)

Skrevet

Hadde dog kanskje håpet på Vietnam krigen eller noe rundt der ;)

Er vel snakk om at vi får det av Treyarch, noe som ikke nødvendig er en alt for dårlig ting med tanken på at WaW ikke var så dårlig.

Skrevet

Så 1 ms point koster 82 øre hvis man gjør en utreigning på dette. For å finne ut prisen tar du 82 øre og ganger dette med prisen på det du skal ha.

Eller så vil vel kanskje denne fungere utmerket?

Skrevet

Om Treyarch bare fortsetter med copy paste jobben som dem gjorde fra Modern Warfare til WaW så blir vill nok dems neste spill ligge ganske likt med MW2.

Mala, WoW? :p

Skrevet

Jepp hehe, ble litt dyrt ja, men er nok ikke noe snakk om favør meg siden det bare var til opplysning for en annen bruke.

Skrevet (endret)

Mala, WoW? tongue.gif

Oioi, mega burner!! WaW seff,og bare så det er sagt; Eg har ingen forhold til WoW ph34r.gif

@ Larzen; Gled deg, det er fantastisk!

Endret av Mala
Skrevet (endret)

http://www.eurogamer.net/articles/gran-turismo-5-demo-dated

Da kommer det en demo av GT5 og jeg vet den kommer til å vise bedre grafikk en det er på GT5P som er det flotteste grafikken jeg har sett i et bilspill, bilmodellene er almost fotorealistiske og asfalten ser ut som asfalt, mørk og detaljert :D

Gleder meg til å svi asfalt i denne demoen med G25-rattet!

Endret av Fanboyen
Skrevet

Grafikk er vel alt, right toman? Gleder meg til å glo på asfalten.

SYntes GT5P var en joke, ser bra ut, men gameplay messig gav det meg nada, og motorlydene samt lyden fra dekka hørtes helt for forferdelig ut

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...