Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med fare for å gjenta de fleste andre jeg har sett spille igjennom spillet; her er det virkelig kvalitet fremfor kvantitet. Alle banene er så latterlig hektiske (med unntak av de som bare er überawesome med sniper) og de cinematiske effektene (slow-mo, kameravinkling etc.) er bare perfekte. En føler seg rett og slett som kongen på haugen når en alene tømmer et rom fylt med terrorister, gisler og eksplosiver uten å drepe noen som ikke fortjener det. I sakte film.

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Husker første gangen jeg spilte løpe-scenen (slutten av Brazil-delen av spillet). Jeg tok meg selv i å le høyt, med en skyhøy puls når jeg tok tak i helikopteret. Det var ren awesomness fra ende til annen.

 

Men på den annen side.. det virker som om det er for hektisk, til tider. Det er krig og gjenspeilingen av den er ikke noe å klage på, men å ha noen momenter hvor det bare hadde.. skjedd litt mindre, hadde såvisst ikke skadet. En stakkar blir jo rent stresset av å spille! :p

Lenke til kommentar

Spillet er for meg et gjennomført spill, med gode filmatiserte scener, som må til i disse dager for å trekke spilleren enda mer inn i spillet. Men hele spillet blir for min del ødelagt av en helvettes dårlig fortalt story og veldig svak, enda svakere enn det første. Noe som gjør at jeg ikke klarer mer enn 1-2 brett om gangen.

 

Det siste spillet som klarte å sluke meg inn i var Uncharted 2, jeg satt og gruet meg til slutten av spillet siden det var så innmari bra fortalt story med karakterer som jeg satt pris på å møte, det føltes som jeg kjente dem. Den følelsen kunne jeg ønske at jeg kunne få i MW2.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...