Gå til innhold

Tsunami over Norge, så tar Russland oss!


Anbefalte innlegg

Det jeg har skrevet her står jeg for, og hvis det er noen som skal komme med en unnskyldning så er det deg!

Jeg kan forøvrig anbefale deg å ta en tur til Kirkenes og på veien tilbake så kjører du til Neiden grensestasjon. Legg merke til hvor kort avstanden til kysten er ved Neiden.Så kjører du veien sørover, på en kla dag kan du se Bottenvika langt borte i det fjerne.Legg merke til den dramatiske høydeforskjellen.Fra Neiden går det radig nedover helt til Ivalo, så blir det ganske flatt nesten til bottenvika, men der skråner det brått noen ti meter..

Hvis du tviler likevel så ta ferja fra Kristiansand til Hirthals og kjøp deg en bok om geografi før og etter oppdemningene.

Hva heter denne boken du nevner? har du et ISBN nummer? hva heter butikken jeg må reise til og hva er butikkens adresse?

hvorfor kan jeg ikke får denne boken i Norge?

 

hvorfor overser du helt svarene du har fått på din tidligere påstander?

 

Hva er det egntlig du prøver å fortelle oss? at Norge er et land med fjell og daler?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Beena før 1940 var Jorden plassert der Jupiter er idag, visst du ikke tror meg så bare ta toget til Russland, der får du plenty med informasjon fra bokhandleren i Moskva.

 

Heey ikke fåkk opp denne herlige historiske tsunami tråden med tullette off-topic, skal vi se, du har ikke engang 1 promille støtte fra hverken vitenskap eller logikk. Er det spøkelset til Voldemort som skal tømme våre fjorder? laugh.gif Huff, nå som Harry Potter er blitt pensjonist blir det ikke lett å stoppe han no.gif

Lenke til kommentar

Haha chi, du må jo ikke komme med slike argumenter etter alt det rompesnakket du har kommet med.

 

Edit: Du har nå en dag på deg til slutten av august.

 

Kan du svare på mitt spørsmål om du oppholder deg i utlandet?

 

Du høres ut som en dommer, "kan du svare på mitt spørsmål om du oppholder deg i utlandet?" laugh.gif

 

Av deg blir tydeligvis alle ord bli brukt i mot enn, så jeg forbeholder meg retten til å tie. LOL!!!

Lenke til kommentar

Har du noe vettig å tilbringe tsunami tråden, istedet for å prøve å lage personfiksert kvalme? Som en bitter gammel gubbe på speed!

 

Oh the irony ^^

 

Jeg vil gjerne lese mer om det med at jorden var der jupiter er, har du linker eller navn på noen jeg kan søke etter på nettet?

 

Jeg har dessverre ikke tid eller penger til å farte med tog i russland :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå er det vel strengt tatt ikke nebrewfoz som startet tråden heller da ;)

 

 

Sant nok du har rett, okey, nok ironi.

 

Tsunamien er litt forsinket, jeg trodde ikke den ville bli det, men det ble den altså. Nett som hvem som helst kan bli litt forsinket, det er bare slik det er. Jeg er helt sikker på at alle som har deltatt i denne tråden, ved en eller annen anledning har vert forsinket også.

 

 

...så jeg ber om forståelse for det, på tsunamien`s vegne.

Endret av Chi Spurger
Lenke til kommentar

Denne tråden burde vært stengt i samme øyeblikk som den ble postet. Det var trolling helt fra starten av.

 

 

Nei, det synes jeg absolutt ikke. Var mye vettig i denne tråden her, at tsunamien ikke kom i august betyr ikke at den aldri kommer. Situasjonen er akkuratt den samme, katastrofe faren er like stor for det når Katla våkner, noe den gjør, er ett tidsspørsmål.

Lenke til kommentar

Det jeg har skrevet her står jeg for, og hvis det er noen som skal komme med en unnskyldning så er det deg!

Jeg kan forøvrig anbefale deg å ta en tur til Kirkenes og på veien tilbake så kjører du til Neiden grensestasjon. Legg merke til hvor kort avstanden til kysten er ved Neiden.Så kjører du veien sørover, på en kla dag kan du se Bottenvika langt borte i det fjerne.Legg merke til den dramatiske høydeforskjellen.Fra Neiden går det radig nedover helt til Ivalo, så blir det ganske flatt nesten til bottenvika, men der skråner det brått noen ti meter..

Hvis du tviler likevel så ta ferja fra Kristiansand til Hirthals og kjøp deg en bok om geografi før og etter oppdemningene.

Hva heter denne boken du nevner? har du et ISBN nummer? hva heter butikken jeg må reise til og hva er butikkens adresse?

hvorfor kan jeg ikke får denne boken i Norge?

 

hvorfor overser du helt svarene du har fått på din tidligere påstander?

 

Hva er det egntlig du prøver å fortelle oss? at Norge er et land med fjell og daler?

Nå er det jo slik at Danmark leier Hirthals av Slesvig-Holsten, så drar du utenfor Hirthals så kan du dra innom hvilken som helst bokhandel eller bibliotek du vil, så får du de opplysningene du trenger. Språket er norsk eller som det heter i land som ikke er tilsluttet de forente nasjoner nomena.

De bruker nok ikke ISBN nummer der da de har et annet system.

Ellers kan jeg nevne at landet bruker mange stedsnavn som Danmark bruker, mange har igjennom tidende hatt viktige avtaler i Danmark også har de kjørt til Slesvig-Holsten i stedet, hvor de har fått beskjed om at de ikke kan komme til Danmark derfra uten å måtte dra tilbake til Norge eller kjøre igjennom Nord Irland og videre.

Ellers kan jeg nevne at Slesvig -Holsten har mye mere natur enn Danmark, de har også en stor bjørne stamme og villrein av arten skogvillrein.Fugler er det lite av, noe som skyldes kraftbeltet som skal hindre fugler å fly til Norge og andre land.

Her finner du også demningen som utgjør det som vi kalles Oslofjorden,Skagerak og Østersjøen.

Et gigantisk sluse annlegg sørger for at store båter kommer seg til og fra.

Lenke til kommentar

 

Nå er det jo slik at Danmark leier Hirthals av Slesvig-Holsten, så drar du utenfor Hirthals så kan du dra innom hvilken som helst bokhandel eller bibliotek du vil, så får du de opplysningene du trenger. Språket er norsk eller som det heter i land som ikke er tilsluttet de forente nasjoner nomena.

De bruker nok ikke ISBN nummer der da de har et annet system.

Ellers kan jeg nevne at landet bruker mange stedsnavn som Danmark bruker, mange har igjennom tidende hatt viktige avtaler i Danmark også har de kjørt til Slesvig-Holsten i stedet, hvor de har fått beskjed om at de ikke kan komme til Danmark derfra uten å måtte dra tilbake til Norge eller kjøre igjennom Nord Irland og videre.

Ellers kan jeg nevne at Slesvig -Holsten har mye mere natur enn Danmark, de har også en stor bjørne stamme og villrein av arten skogvillrein.Fugler er det lite av, noe som skyldes kraftbeltet som skal hindre fugler å fly til Norge og andre land.

Her finner du også demningen som utgjør det som vi kalles Oslofjorden,Skagerak og Østersjøen.

Et gigantisk sluse annlegg sørger for at store båter kommer seg til og fra.

 

så... Troll you say.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...