Gå til innhold

Tsunami over Norge, så tar Russland oss!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Chi, kan vi gjøre dette litt spennende?

 

Jeg foreslår et veddemål, hvor jeg ytterst ydmykt vil tilby deg en stor sum penger, min høyre fot og min komplette DVD samling (ca 400 titler) dersom en Tsunami utsletter Norge i løpet av 2011 (at Hekla får utbrudd er ikke nok, den må skape en Tsunami som i alle fall utsletter et par kystbyer).

 

I motsatt fall, altså at du taper og det aldri kommer noen Tsunami, sier du fra deg retten til å poste idioti og religiøse fantasier på internett.

 

Deal/No deal?

 

 

Jeg har hverken bruk for dine penger, din høyre fot eller din komplette DVD samling! No deal good dude! Vi snakker forøvrig ikke om Hekla, det er Katla vi snakker om, den store monstervulkanen Mr.dude soulless! Ha en grensesprengende aften!

Endret av Chi Spurger
Lenke til kommentar

Jeg har hverken bruk for dine penger, din høyre fot eller din komplette DVD samling! No deal good dude! Vi snakker forøvrig ikke om Hekla, det er Katla vi snakker om, den store monstervulkanen Mr.dude soulless! Ha en grensesprengende aften!

En tsunami som aldri kommer, det kan guden din advare mot. Men terrorangrep i Oslo, det er så som så.

 

Ønsker du å bli oppfattet som seriøs?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har hverken bruk for dine penger, din høyre fot eller din komplette DVD samling! No deal good dude! Vi snakker forøvrig ikke om Hekla, det er Katla vi snakker om, den store monstervulkanen Mr.dude soulless! Ha en grensesprengende aften!

 

Hva er det for en idiotisk unnskyldning, nesten lik den til harold camping.

 

Enten har du lite å gjøre, så du troller. Eller så er du like skummelt hjernevasket/overbevist som Andreas Behring Breivik er.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nok engang, det som skjer det skjer, enten skjer det eller så skjer det ikke! Det finner vi forsåvidt fort ut av! Når det gjelder å tilby høyre fot i ett veddemål, så tror jeg du bør tenke deg to ganger om hvem som har lite å gjøre på! Hahaha! rolleyes.gif

 

...forøvrig, er mange brukere på diskusjon.no, som skriver innlegg/tråder her, det betyr ikke at dem har lite å gjøre på eller sitter 24/7 på internet diskusjonforum! lol! At noen er uenig i andres meninger eller ideer,som å lage syke veddmål, betyr heller ikke nødvendigvis at dem har lite å gjøre på hahaha!! laugh.gif

 

At du "indirekte" sammenligner meg med Andres B.B. sier vel temmelig mye om deg, men greit det, du kan få mene hva du vil.

Endret av Chi Spurger
Lenke til kommentar

Er du interessert i en seriøs debatt, eller vil du holde alle andre for narr mens du troller ivei?

 

Er du interessert i en seriøs debatt, eller vil du holde alle andre for narr mens du troller ivei?

 

Jeg holder en seriøs debatt, jeg holder ikke alle for narr, ei heller troller ivei! Men hva med deg?

 

 

Jeg holder en seriøs debatt, jeg holder ikke alle for narr, ei heller troller ivei! Men hva med deg?

 

 

Hahaha! Alright!

 

Har du noe interessant viten og kunnskap å komme med angående Katla, og hva som mulig kan skje på Island visst den bryter ut i sitt finale brøl? Tror du det er komplett umulig at det kan få store konsekvenser for oss, da inkludert stor bølge?

 

Du skjønner, det er en plass dem er bekymret for at store fjellmasser skal bryte ut i havet, en plass som er mye lenger borte fra USA, enn hva Island er fra Norge! Visst disse fjellmassene bryter ut, noe det vil gjøre før eller siden, så sier "vitenskapen" at USA sine kystbyer vil bli hardt rammet av flodbølge! Dette er som sagt en plass som er langt lengre vekke fra USA enn hva Island er fra Norge! Så visst du tror det er bortimot komplett umulig at en stor hendelse på Island kan føre til flodbølge til Norges kyst, så bør du tenke deg om engang til, fordi det er langt fra utenkelig visst noe av større grad skulle skje på vulkan øyen Island. Det er heller ikke utenkelig at deler av Island kan kollapse i havet, når Katla får sitt finale utbrudd, det er som sagt en monstervulkan på overtid, og det siste utbruddet er som regelt det største utbruddet! Det er heller ikke en heldig faktor at det er hundrevis av meter med isfjell over vulkan åpningen, jordskjell kan også oppstå ved vulkan utbrudd. Blir det stor flodbølge, så er det isåfall heller ikke første gang i historien en vulkan har forårsaket det. Island er langt fra en stabil øy.

Endret av Chi Spurger
Lenke til kommentar

Ok. Jeg har et par seriøse spørsmål iforhold til flodbølge og spådom. Dersom det blir flodbølge, betyr det at spådommen er ekte? At guden din er ekte?

 

Dersom noen som tror på andre guder spår noe, og den hendelsen skjer slik det ble spådd, er det et bevis for deres guder?

Lenke til kommentar

Ok. Jeg har et par seriøse spørsmål iforhold til flodbølge og spådom. Dersom det blir flodbølge, betyr det at spådommen er ekte? At guden din er ekte?

 

Dersom noen som tror på andre guder spår noe, og den hendelsen skjer slik det ble spådd, er det et bevis for deres guder?

 

 

Da har jeg også noen seriøse spørsmål, skal vi fortsette tråden med fakta og vitenskapelige bevis/antagelser hva som kan hende?

Katla kan bli en stor katastrofe om den slår ut, med full styrke.

 

Og dette er ren vitenskapelig fakta, det samme gjelder bl.a Yellowstone i USA.

 

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ok. Jeg har et par seriøse spørsmål iforhold til flodbølge og spådom. Dersom det blir flodbølge, betyr det at spådommen er ekte? At guden din er ekte?

 

Dersom noen som tror på andre guder spår noe, og den hendelsen skjer slik det ble spådd, er det et bevis for deres guder?

 

 

Da har jeg også noen seriøse spørsmål, skal vi fortsette tråden med fakta og vitenskapelige bevis/antagelser hva som kan hende?

Katla kan bli en stor katastrofe om den slår ut, med full styrke.

 

Og dette er ren vitenskapelig fakta, det samme gjelder bl.a Yellowstone i USA.

 

:)

Denne tråden er ikke basert på vitenskapelige fakta eller antagelser. Den er basert på en religiøs mann som har snakket med "herren" og fått vite at en tsunami skal ramme Norge i august. Denne mannen hadde ikke noen form for geologisk utdannelse.

 

Det jeg vil være 100% sikker på før debatten fortsetter, er at dersom katastrofen inntreffer, ikke blir brukt til inntekt for den religionen.

 

Dette har trådstarter konsekvent valgt å ikke svare på. Et ubehagelig spørsmål kanskje? Han vil svare ja, men vet at han ikke kan.

Endret av Abigor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du skjønner, det er en plass dem er bekymret for at store fjellmasser skal bryte ut i havet, en plass som er mye lenger borte fra USA, enn hva Island er fra Norge! Visst disse fjellmassene bryter ut, noe det vil gjøre før eller siden, så sier "vitenskapen" at USA sine kystbyer vil bli hardt rammet av flodbølge! Dette er som sagt en plass som er langt lengre vekke fra USA enn hva Island er fra Norge!

... hva er det egnetlig du mener her?

at fok i usa er redd for et fjell langt vekke skal rase ned i havet?

eller folk langt vekke fra usa er redd for at et fjell skal rase ned i havet?

 

Og hvor er så denne fjelmassen hen, snakker du enda om dette eventuelle utbruddet på Island?

Lenke til kommentar
Du skjønner, det er en plass dem er bekymret for at store fjellmasser skal bryte ut i havet, en plass som er mye lenger borte fra USA, enn hva Island er fra Norge! Visst disse fjellmassene bryter ut, noe det vil gjøre før eller siden, så sier "vitenskapen" at USA sine kystbyer vil bli hardt rammet av flodbølge! Dette er som sagt en plass som er langt lengre vekke fra USA enn hva Island er fra Norge!

... hva er det egnetlig du mener her?

at fok i usa er redd for et fjell langt vekke skal rase ned i havet?

eller folk langt vekke fra usa er redd for at et fjell skal rase ned i havet?

 

Og hvor er så denne fjelmassen hen, snakker du enda om dette eventuelle utbruddet på Island?

Her er svaret:

http://en.wikipedia.org/wiki/Cumbre_Vieja#Future_threat

 

På kanariøya Las Palma ligger vulkanen Cumbre Vieja. Den nordlige delen av denne vulkanen er svært ustabil, og geologer tror at ved et framtidig utbrudd kan hele denne fjellsiden (500 km³) bryte av og skli ned i havet med en såkalt megatsunami som resultat. Datamodeller viser at bare 6 timer etter et slikt ras ville østkysten av USA (inkludert Washington og New York) bli truffet av en ca 100 m høy tsunami.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jepp, i verste fall og i beste fall. Det er stort sett slike spådommer vitenskapen kan komme med. Og ikke noe om et spesifikt tidspunkt, bare antydninger av typen: "denne vulkanen har et utbrudd ca hvert x år og det er nå y år siden sist".

Endret av SeaLion
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Du skjønner, det er en plass dem er bekymret for at store fjellmasser skal bryte ut i havet.........

 

Ok ja, vi vet godt at tsunamier kan krysse verdenshav, men det har ingenting med denne saken å gjøre.

Island kan ikke sammenlignes med Las palmas.

 

Så lenge din kilde er en rasist fra Eidsfjord, så har denne diskusjonen ingenting med vitenskapen å gjøre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...