Gå til innhold

Tsunami over Norge, så tar Russland oss!


Anbefalte innlegg

Dr Hawkins: ingenting skjedde, men trådstarter lover at den kommer før eller siden(ikke noen bombe der igrunn).

 

Så, tråden kan vel egentlig endres til [LØST] eller hva?

 

ok.

 

det neste som slår meg da er The Big Rift, Yellowstone vulkanen, Solar storm 2013.

hva med disse? hvorfor blir ikke disse nevnt i en slik tråd?

 

Det er ting som kommer till å skje, man vet ikke når men det komemr til å skje

 

Yellowstone har et utbrudd ca hvert 650 000 år. vi er usikre på hvor lenge siden det siden sist men det vi vet er at den er i rød sonen (faresonen) og blir verre og verre, forskere holder øye med den konstant.

 

Solar storm er en prediction av nasa og kommer da januar 2013, den er ikke så kraftig men alikavel skal den skal utrolige ødeleggelser.

 

the big rift vet vi veldig lite om men vet at den kommer en gang i tida.

 

vi har også en anna ting på ferde og det er pole skifte, polene kommer til å skifte rundt så sør blir nord og nord blir sør men dette tar mange år slik at i mellom tida vel kompasset bare gå amok hele veien, vet ikke hvor som er hvor.

 

hva er det som er i denne diskusjonen som forårsaker denne tsunamien? jordskjelv? vulkan?

 

vi har merka økt aktivitet i alle jordksjel og vulkaner gloden rundt i disse dager og hva er det som er så uforutsigbart med at det komemr en tsuniami?

 

alle nevnte ting kommer uansett i framtida, spørsmålet er bare når

 

mulig jeg misforstår tråden litt men derfor jeg spør også ;)

Endret av DrHawkins
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Frykter stort Katla utbrudd, Norge ligger tynt ann!

 

Islandske seismologer har registrert flere jordskjelv rundt vulkanen Katla det siste ukene, og frykter at et stort utbrudd er nært forestående.

 

Tall fra klimaforskere ved Meteorologisk institutt viser for øvrig at Norge er mest utsatt av alle europeiske land dersom Katla bryter ut.

 

http://www.nrk.no/ny...erden/1.7832904

Katla er litt forsinket, men du verden hvor den skal brøle løs når den først kommer!

 

Norge liker ikke når Israel forsvarer seg mot terror, vi fordømmer Israel omtrent hvergang jødene prøver å forsvare seg mot terror. Til slutt måtte Gud gi Norge en liten belønning, med litt terror fra Breivik, da begynte pipa å få en litt annen låt!

 

Det har vert aaaaalt for lenge med ugudelig anti-Jesus regjering, Katla er sint, veeeldig sint!

 

KATLA TERROR!! HAHAHAHHHAAAAHAHA!!!!

post-160065-0-22245600-1318549683_thumb.jpg

Endret av Chi Spurger
Lenke til kommentar

Norge liker ikke når Israel forsvarer seg mot terror, vi fordømmer Israel omtrent hvergang jødene prøver å forsvare seg mot terror. Til slutt måtte Gud gi Norge en liten belønning, med litt terror fra Breivik, da begynte pipa å få en litt annen låt!

 

Det har vert aaaaalt for lenge med ugudelig anti-Jesus regjering, Katla er sint, veeeldig sint!

Du er en fundamentalistisk kristen dommedagsprofet. Tulling.

Endret av Abigor
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Frykter stort Katla utbrudd, Norge ligger tynt ann!

 

Islandske seismologer har registrert flere jordskjelv rundt vulkanen Katla det siste ukene, og frykter at et stort utbrudd er nært forestående.

 

Tall fra klimaforskere ved Meteorologisk institutt viser for øvrig at Norge er mest utsatt av alle europeiske land dersom Katla bryter ut.

 

http://www.nrk.no/ny...erden/1.7832904

Katla er litt forsinket, men du verden hvor den skal brøle løs når den først kommer!

 

Norge liker ikke når Israel forsvarer seg mot terror, vi fordømmer Israel omtrent hvergang jødene prøver å forsvare seg mot terror. Til slutt måtte Gud gi Norge en liten belønning, med litt terror fra Breivik, da begynte pipa å få en litt annen låt!

 

Det har vert aaaaalt for lenge med ugudelig anti-Jesus regjering, Katla er sint, veeeldig sint!

 

KATLA TERROR!! HAHAHAHHHAAAAHAHA!!!!

er dete en dårlig spøk på og trolle? Tuling
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Sånn litt mer seriøst, så har det siste tiden vært regelmessig innsprøytning under Katla, Hekla, og 2 vulkaner under Vatnajökull jeg ikke husker navnet på akuratt nå. Teorien er at disse vulkanene tilhører samme undergrundssystem. Det som har vært fasinerende å se på er hvordan aktivitetsnivået har vært ganske uniformt med unntak av Katla som har hatt et par gir ekstra og mye mer bevegelse av lava. Skulle ønske jeg kunne funnet igjen dette 3D-kartet islendingene skapte for en ukes tid siden som viser størrelsen på magma-kammeret til Katla i full aktivitet siste tiden, det er enormt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

På samme måte som at du visste at det kom en super-tsumani til Norge nå i august?

 

Nei nei nei!

 

Om den kom eller ikke ville august gi svaret på poengterte jeg flere plasser! Enten kommer den eller så kommer den ikke i august sa jeg! Men av en eller annen snoverdig grunn så ble det ignorerte gang på gang av slike som deg! At den skulle komme i august var ikke mine ord, det var en gjentakelse av en "syredrøm" av en som heter Martin Risøy, og jeg heter faktisk IKKE det!

 

Derimot at en tsunami kommer før eller siden, er jeg helt sikker på. Men noen dato vet ikke jeg! Ei heller vet jeg om det er Katla som kommer til å være opphavet til tsunami'en som rammer deler av Europa, der enkelte land blir hardt rammet! Men det er gode muligheter for at det er nettopp Katla.

Endret av Chi Spurger
Lenke til kommentar

I likhet med andre kristne skrullinger, er du også fullstendig blottet for kritisk sans, og du er vel svært enig med dem også.

 

For her i Norge har vi aldri vært kristne nok for guden din, og du går og gleder deg og håper at vi skal straffes fordi vi ikke respekterer deg og din gud.

 

Jeg har ikke ignorert deg når du sier at august gir svar. Jeg har derimot påpekt at du velger å stille spørsmålet. Du stiller bevisst spørsmålet "vil det skje i august", altså er det noe i deg som tar syredrømmer fra ditt kristne skrullemiljø alvorlig. Hvis ikke kunne du like gjerne spurt "vil det skje i juni? september? oktober? desember? januar? februar? 2012? 2020? 2540?".

 

Det har du ikke gjort. Men det du har gjort er å trolle, tulle, holde alle oss som svarer deg for narr. Du ignorere bevisst kritiske spørsmål som du ikke svarer på. Fordi du vet at hvis du svarer ærlig på de spørsmålene, så innrømmer du at du tar feil.

 

Som med alle seriøse, alvorlig svar du får her, regner jeg med å få en flåsete latter i retur, hvor du fortsetter i samme trollespor du har hatt gjennom hele debatten.

 

At slike tråder ikke blir stengt er meg et under.

Derimot at en tsunami kommer før eller siden, er jeg helt sikker på.

Å stole på din sikkerhet vil være som å stole på at Hellstrøm setter pris på å bli servert grandiosa.

Endret av Abigor
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Å stole på din sikkerhet vil være som å stole på at Hellstrøm setter pris på å bli servert grandiosa.

 

 

Haha, Hellsstrøm, hva vet du om han liker Grandiosa?

 

Nei det er ikke min sikkerhet, det er nok engang ikke jeg som har forsket frem at det kommer en tsunami til Norge.

 

 

Men at den kommer, det gjør den! Men vi kan jo snakkes etter at den har kommet, då kan det jo hende Hellstrøm sitter pris på grandiosa også. Det er ikke så veldig lenge til den kommer, du vil få oppleve det før du fyller 100 år, sansynlegvis mye lenge før det også for å si det slik lol!

Endret av Chi Spurger
Lenke til kommentar

Nei det er ikke min sikkerhet, det er nok engang ikke jeg som har forsket frem at det kommer en tsunami til Norge.

 

 

Men at den kommer, det gjør den! Men vi kan jo snakkes etter at den har kommet, då kan det jo hende Hellstrøm sitter pris på grandiosa også. Det er ikke så veldig lenge til den kommer, du vil få oppleve det før du fyller 100 år, sansynlegvis mye lenge før det også for å si det slik lol!

Hvordan vet du det?

 

Kilder?

 

Eller er det bare fantasien din som du prøver å dytte på andre?

Lenke til kommentar

Er det en ting jeg hater så er det over religiøse tullinger som kommer med dommedag

 

Dette er ikke dommedag! Langt derifra! Jeg har forøvrig ingen noen dato på tsunamien heller, dommedag blir det uansett ikke!

 

Island oppsto som et resultat av vulkansk aktivitet på den midtatlantiske ryggen. Kløften mellom de tektoniske platene til Eurasia og Nord-Amerika, som den midtatlantiske ryggen er knyttet til, går tvers gjennom Island fra sørvest til nordøst.

(er derfor det er så mange fine varme kilder der opp)

http://no.wikipedia.org/wiki/Islands_geografi

 

Stort jordskjelv som skylles vulkanutbrudd, i forbindelse med Katla, er ikke ett helt utenkelig scenario. Vil deler av Island forsvinne i havet og tsunami oppstå?

 

11% av Island er dekket av tre store isbreer, under den ene ligger Katla! Island er verdens 18.størrste øy.

 

Satelitt bilde fra NASA tatt av Island:

post-160065-0-65634600-1318602477_thumb.jpg

Endret av Chi Spurger
Lenke til kommentar

Er det en ting jeg hater så er det over religiøse tullinger som kommer med dommedag

 

Dette er ikke dommedag! Langt derifra! Jeg har forøvrig ingen noen dato på tsunamien heller, dommedag blir det uansett ikke!

 

Island oppsto som et resultat av vulkansk aktivitet på den midtatlantiske ryggen. Kløften mellom de tektoniske platene til Eurasia og Nord-Amerika, som den midtatlantiske ryggen er knyttet til, går tvers gjennom Island fra sørvest til nordøst.

(er derfor det er så mange fine varme kilder der opp)

http://no.wikipedia.org/wiki/Islands_geografi

 

Stort jordskjelv som skylles vulkanutbrudd, i forbindelse med Katla, er ikke ett helt utenkelig scenario. Vil store deler av Island forsvinne i havet og tsunami oppstå?

 

11% av Island er dekket av tre store isbreer, under den ene ligger Katla! Island er verdens 18.størrste øy.

 

Satelitt bilde fra NASA tatt av Island:

Det er jo en dommedag når du sier "August 2011 - Tsunami drukner norge?" så sier du er utsatt? også skjer det ingenting der helle? jeg tror du skal ta neste flybillet til USA og møte han caming fyren som spådde at jorda skule gå under i mai

Lenke til kommentar

Stort jordskjelv som skylles vulkanutbrudd, i forbindelse med Katla, er ikke ett helt utenkelig scenario. Vil deler av Island forsvinne i havet og tsunami oppstå?

Er foreldrene dine tvillinger?

 

Det er ikke utenkelig at det skjer noe vulkansk aktivitet på island. Det er ikke derfor vi diskuterer. Vi diskuterer fordi du sier at du vet at dette skal skje. Og vi spør hvorfor og hvordan. Vi skal ikke ha islands historie og mulige scenarioer. Vi skal ha kilder på hvorfor du vet at det blir tsunami, eller er dette kun noe du finner på oppe i hodet ditt?

 

Denne debatten handler hverken om geologi, vulkanutrbudd eller tsunamier, men din syke fiksering på ukristelige nordmenn, dommedagsprofetier og en straffende gud. Tulling.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...