Gå til innhold

Tsunami over Norge, så tar Russland oss!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det slik at dersom det skjer en katastrofe i Norge i august 2011, så er det bevis på profetien og guden?

 

Dersom det ikke skjer en katastrofe i Norge i august 2011, er det bevis på at profetien og guden er falsk?

 

Dersom jeg lager en profeti om at mine guder har varslet meg om at det skal skje en enorm katastrofe i Norge i september 2011, da har vi en konkurranse! Og den måneden katastrofen inntreffer avgjør hvem som har rett. Dersom det ikke skjer noe blir det uavgjort og vi tar en ny konkurranse neste år.

 

Er det slik profetier fungerer?

Lenke til kommentar

Du har tilgode å svare på det jeg spurte om opprinnelig ;)

 

Mener du at jeg skal spørre Herren om det kommer en tsunami i august?

 

Stemmer.

 

Noe annet enn en dato er ikke godtatt ;)

 

 

Jeg har ikke fått profetiske nådegaver, såvidt meg bekjent. Så jeg må nok henvise deg videre til Martin og hans menighet, som påstår å ha fått denne profetien angående august 2011.

 

 

Lenke til kommentar

Jeg har ikke fått profetiske nådegaver, såvidt meg bekjent. Så jeg må nok henvise deg videre til Martin og hans menighet, som påstår å ha fått denne profetien angående august 2011.

Er det noen som har fått profetiske nådegaver?

Hvordan kan vi påvise profetiske nådegaver?

Hvordan kan vi skille profetiske nådegaver fra sinnslidelser eller livlig fantasi?

 

Martin er tydeligvis enten narkoman eller under påvirkning av sentralstimulerende stoffer, lider av epilepsi eller andre lidelser eller så er han en svindler og løgner som liker oppmerksomhet.

 

Det er ingen måte å vite når og om en tsunami inntreffer, så lenge i forveien. Dersom det hadde vært mulig å forutsi en tsunami mange måneder før, da hadde geologer funnet ut av det for lenge siden.

Lenke til kommentar

Tsunami World Tour Dates 2011:

 

 

In March the world famous tsunami heading for Asia, to several places! Mainly in Japan! Will also be extra show in a nuclear power plant.

 

August will be a pretty hectic month for the tsunami, wich will visit several countries and dozens of cities on his European tour. He promises plenty of action!

 

He also promises to come to the U.S. soon, mainly to the United States beautiful coastline, but not this year.

 

Are you ready for action and groundbreaking show as you`ve never seen before? Watch out for the tsunami, coming soon to a place near you!

Endret av Chi Spurger
Lenke til kommentar

Tsunami World Tour Dates 2011:

 

 

In March the world famous tsunami heading for Asia, to several places! Mainly in Japan! Will also be extra show in a nuclear power plant.

 

August will be a pretty hectic month for the tsunami, wich will visit several countries and dozens of cities on his European tour. He promises pleny of action!

 

He also promises to come to the U.S. soon, mainly to the United States beautiful coastline, but not this year.

 

Are you ready for action and groundbreaking show as you`ve never seen before? Watch out for the tsunami, coming soon to a place near you!

Og alt dette fordi gudene dine ikke liker at vi har fri vilje og velger å ikke bøye oss?

 

Har vi fri vilje, eller har vi ikke fri vilje? Dersom vi har fri vilje, så skal vi straffes dersom vi benytter oss av den..

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Vi snakker om alt vi ønsker å snakke om!! Fra alt som skjer til ikke skjer! Om det er Ku Klux Klan, Indremisjon eller Buddah!

 

Om tsunami skjer i august? Vel vi er fortsatt kun i april!

 

..det er ikke sikkert! noe skjer! Fordi det gjenstår å se om Martin`s profeti er rett eller feil, kommer fra Herren eller ei!

La august tale for seg selv....:thumbup:

Lenke til kommentar

Vi snakker om alt vi ønsker å snakke om!! Fra alt som skjer til ikke skjer! Om det er Ku Klux Klan, Indremisjon eller Buddah!

 

Om tsunami skjer i august? Vel vi er fortsatt kun i april!

 

..det er ikke sikkert! noe skjer! Fordi det gjenstår å se om Martin`s profeti er rett eller feil, kommer fra Herren eller ei!

La august tale for seg selv....:thumbup:

Dersom det kommer en tsunami i august, er det bevis for at "Herren" eksisterer? Er det bevis for at Martins profeti er ekte, og ikke bare fantasi?

 

Kan det både komme en tsunami i august, og profetien være falsk?

 

Hva hvis tsunamien kommer i juli, betyr det at en annens profeti var rett, og at den profetien kom fra en annen gud?

 

Du unnviker å svare på kritiske spørsmål.

 

Ingen liker å bli lurt. Prøver du å lure noen her?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det nærmer seg august! Blir morsomt å se hva monster vulkanen Katla kan få til! dribble.gif

Hvorfor er august aktuell? Hva er det som tyder på at det skjer noe da?

 

Falske profetier?

 

Blir spennende å se når august kommer. Jeg spår at din gud dør den siste dagen i august, fordi ingen tsunami skyller over Norge.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...