Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Tok meg en runde med min M2 Light Tanks - som jeg ennå mener er den beste tanken i sitt tier !(?).

Men jeg ble overrasket hvor dårlig samspill det er på dette nivået. Jeg startet med 2 kills, for deretter å miste nett-forbindelsen. Da jeg kom tilbake, var vi 3 igjen. De 2 andre ble raskt skutt til døde, og jeg ble igjen med 8 fiender.... :ohmy:

 

Men det er jo ingen problem, når det da finnes 8 noobs der... :w00t:

 

 

shot_016.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprinnelig tidsplan sa vel at dette skulle ha skjedd for en stund siden, men dette gikk rett ut vinduet.

 

Det vil ikke komme i 7.0, og det er lite som tyde på at det kommer sånn helt øyeblikkelig. I tillegg jobbes det med det franske tank treet.

 

Det franske treet skal komme i 7.1 sier de, men har ikke noen anelse om når det kommer. Tidligere har det kommet oppdateringer ganske ofte, men nå har de hatt mye å jobbe med i 7.0 oppdateringen

Lenke til kommentar

Da får vel også jeg poste en bra kamp, da. Dette kvalifiserer definitivt blant mine aller største bragder så langt. :D

 

Himmelsdorf, sydsiden. Kom inn litt etter at runden hadde begynt, og laget mitt var allerede i ferd med å miste toppen. Jeg kjørte fram i bunnen av bakken og ventet på at den første fienden skulle komme ned. Det var en IS-3. Fikk inn to treff før den kom seg i dekning, og ventet til den angrep igjen. Den siktet dårlig fordi den var i bevegelse og bommet, så jeg fikk truffet to ganger til, og da var den beseiret. På dette tisdpunket husker jeg ikke nøyaktig hendelsesforløp, men jeg hadde bare et par lagkamerater igjen. Takket være at fiendene for det meste angrep en av gangen eller angrep for sakte, at jeg holdt meg på samme plass med litt dekning (beseirede fiender) å skyte over, og at jeg har overlegen skuddtakt, klarte jeg å holde ut resten av kampen. På slutten var jeg mot en ferdinand med full helse og en IS-3. Skjøt IS-3en, gjemte meg bak en Tiger jeg hadde slått ut rett før, og skjøt tre skudd på Ferdinanden slik at denne døde. Han klarte faktisk å penetrere tårnet mittt med et skudd, så på slutten kunne begge ha slått meg ut på ett skudd. Heldigvis var IS-3en blitt så redd at han bare gjemte seg bak hjørnet og lut meg sloss mot ferdinanden i fred, og før jeg rakk å kjøre fram skjøt han ut i lufta, slik at jeg enkelt kunne kjøre fram og avslutte kampen. Fantastisk gøy, særlig siden broren min satt ved siden av og så på hele greia :D

 

Trodde faktisk jeg fikk Kolobanovs, men tok visst bare fire av folka etter at jeg var alene igjen, ettersom denne ikke ble registrert. En av fiendene gratulerte meg faktisk med å ha fått den etter kampen.

post-116621-0-13859800-1323727307_thumb.jpg

post-116621-0-23580500-1323727352_thumb.jpg

post-116621-0-39225900-1323727371_thumb.jpg

post-116621-0-67358300-1323727380_thumb.jpg

Endret av Materie
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da er test av versjon 7.1 igang på den russiske server, blir rullet ut på EU server så snart v7.0 er på plass. En stor nyhet, franske tanks, ser at toppfart på tier x heavy blir 65 km/t. Kortversjon: Svak pansring, høy hastighet, presise våpen og høy skuddtakt (forstår at det blir en eller annen form for clip eller magasin løsning som gir meget høy skuddtakt i x skudd). Se link: http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/69304-enjoy-the-french-op-tank-stats-from-ru-server-071/

Lenke til kommentar

...høy skuddtakt (forstår at det blir en eller annen form for clip eller magasin løsning som gir meget høy skuddtakt i x skudd).

Kult at de tar med dette :) Noe av det unike med den franske AMX-linjen var jo måten de konstruerte tårnet - såkalt "oscillerende tårn" (direkte oversatt fra engelsk, oscillating turret). Dette gir høy skuddtakt, pga. autolader, og muligheten til å montere store kanoner på lette chassis.

Lenke til kommentar

Såvidt jeg forstår er den skuddtakt som er oppgitt i forum snitt per min inklusive lading. Dvs at skuddtakt med fullt magasin (6 skudd?) blir vesentlig mye høyere. Det blir interessant når en tung vogn skyter 6 skudd på under 30 sek....mye damage på kort tid. På en annen side er pansringen tilnærmet null....

Lenke til kommentar

Når det gjelder KV så er det viktig å IKKE oppgradere turret før du også kan sette på kanonen som krever turret. KV2 turret er veldig mye større, tyngre og tregere, så er en downgrade fram til du har en kanon som behøver det.

 

KV grind er litt kjip. Så vidt jeg husker så gikk jeg for 76mm, tracks, motor, turret + 107mm, bedre motor i den rekkefølgen. Ikke lekt meg med DERP på KV, men har en 26k XP på den til jeg føler for det :p

Lenke til kommentar

Mini derp kanonen er helt ok så du kan gjøre litt skade. Turret burde du ikke oppgradere før du absolutt trenger den. Den dreier sinnsykt tregt og er stor og lett å treffe.

Tracks og motor hjelper jo litt på framkommeligheten, men en KV er ikke spesielt kjapp akkurat selvm ed allt oppgradert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...