Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tracks kommer ikke til å gjøre så mye heller. KV er en treg tanks. Når den er på topp på lista er den dog uslåelige. Bare husk å vinkle fronten 45 grader mot alt så er det pingpingping! Og skaff deg både 107mm ZiS og 152mm'en. Noen liker ene, andre liker den andre...men KV-3 kan ikke bruke 152mm, men den kan bruke 107mm.

Lenke til kommentar

Hmm, har blitt skutt fra de fleste vinkler, og alt går rett igjennom. Ble faktisk truffet av en tiger fra andre siden av mappet 10sec etter vi startet, han tok 60% av meg, og ene tracke.

 

Er jo ikke rart vi har smørmangel i Norge, de har jo brukt alt som armor på KV.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Gå for 107mm kanonen først, det er iallfall mitt råd. Men du må vel kanskje ha bedre tracks for å kunne mounte den. Motor var det jeg oppgraderte sist.

 

Siden KV er så treg er det viktig å ha noen bygninger du kan gjemme deg bak i nærheten hele tiden. Med kanonen du starter med bør du nok helst kjempe med tanks du vet du kan penetrere, er du på bunnen av lista er ikke det så veldig lett, men er du på midten skal det være endel du kan ta.

Lenke til kommentar

Må si meg enig i at du bør gå for 107 mm først av de gode kanonene. Det er en allrounder som kan gjøre nytte på alle baner.

152 mm kan være veldig morsom å spille med og gjør stor alfaskade på det meste, men den egner seg ikke like godt på alle baner pga dårlig presisjon og veldig lang reload-tid.

 

Noen foretrekker likevel å alltid kjøre 152 mm, og kanskje blir du en av dem, men 107 mm ser ut til å være den de fleste er mest komfortable med.

Lenke til kommentar

Anywho, la oss alle le av stefan, som ikke har venner!

Tja, det har heller ikke jeg - iaf ikke på WOT. Mine venner spiller bare CS og PS3 spill.....! Ser at det senariet der, skjer støtt og stadig. Så da sitter jeg der ensom... :cry:

Hadde en sånn her om dagen, masse meldinger før start, No friends T54 osv. Endte matchen med 4 kills hvorav tre arty:) følte meg helt konge og masse skryt var det å få....skjer ikke nå ofte igrunn

Lenke til kommentar

Hvis du går for 152 bør du fortsatt skaffe 107 før neste tank. Dette er fordi 107en kan brukes på KV-3, og er betydelig bedre enn hva du ellers kan bruke når du skaffer den. I tillegg MÅ du låse den opp for å kunne bruke beste tårn og kanoner, så like greit å skaffe den med KVen.

 

Og ja, du bør gå for KV-3. Husk å ikke selge KVen, da, siden du denne blir splittet i to tanker en gang til neste år. Du får altså en gratis tank, og i tillegg en gratis garasjeplass. Samme gjelder KV-3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...