Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Det blir for tåpelig å prøve å skylde på alle andre enn han selv.

 

Skal vi skylde på foreldrene hans som fødte han? Forfedrene hans? Skal vi skylde på negrene som utvandret fra Afrika og endte opp som nordmenn for mange tusen år siden? Skal vi skylde på fisken som krøp opp på land?

 

Det er ABB som ene og alene er skyldig i dette. En som har planlagt noe som dette i 9 år er ikke noen som blir lett påvirket av andre faktorer.

 

Men samtidig så får du inn litt PK evolusjonsteori inn i bildet?

 

Men ja, enig at det er han som er problemet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ABB som ene og alene er skyldig i dette. En som har planlagt noe som dette i 9 år er ikke noen som blir lett påvirket av andre faktorer.

Klart ABB sto for handlingen, men med din logikk er det også slik at alle voldtektsforbrytere, øvrige drapsmenn og øvrige kriminelle ikke er et resultat av miljø. Det er faktisk slik at terrorhandlinger er en reaksjon på noe.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Klart ABB sto for handlingen, men med din logikk er det også slik at alle voldtektsforbrytere, øvrige drapsmenn og øvrige kriminelle ikke er et resultat av miljø. Det er faktisk slik at terrorhandlinger er en reaksjon på noe.

Voldtektsforbrytere bruker ikke flere år på å planlegge sin voldtekt. Det er vanligvis noe som skjer der og da.

Det samme går egentlig for drapsmenn. Det er vanligvis ikke veldig mye planlegging bak drapet til noen. Kriminelle finnes det alt for mange forskjellige typer av til å kunne kategorisere under "kriminelle".

 

Du kan ikke sammenligne slikt så lett. ABB er svært vanskelig å diagnosere, i forhold til den gjenge voldtektsmann.

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke hvordan tidsspekteret skal bety noe. Sannsynligvis er dette et hat som har forsterket seg over tid, og ut fra ABBs manifest er det plausibelt å anta at han ikke har igangsatt den konkrete planleggingen før de siste månedene. Kan også legge til at man de siste par årene har fått forsterket inntrykket av å leve i et Norge som er altfor milde overfor hjemsending av kriminelle innvandrere, noe denne tråden delvis er bygget på.

 

Det man først og fremst bør anta, og som også synes å være det mest sannsynlige, er at ABB har et så intenst hat mot det mobbende norske samfunn, som igjen er anført av et parti med en "kulturmarxistisk" politikk. Jeg deler ikke nødvendigvis disse synspunktene, men det er fullt mulig å forklare hvorfor folk begår ufattelig grusomme handlinger. Jeg håper bare ikke dette vil avle mer hat og intoleranse i det norske samfunnet, men heller åpne for flere konstruktive debatter rundt tidligere tabubelagte temaer. Det er med gjensidig respekt, toleranse og forståelse at vi forebygger drap. ABB tok hevn på et samfunn han ikke kunne utstå. Det er bare så ufattelig tragisk at han velger å kjøre dolken inn i Norge der det rammer hardest - på en gruppe flott, uskyldig ungdom.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Det ble så inmari godt uttrykt i nyhetene av en Iraner.

 

  1. Når en muslimsk "galning" utfører en terrorhandling er vedkommende muslim.
  2. Nåre en annen politisk "galning" eller religiøs "galning" gjør det er vedkommende gal.

Lenke til kommentar

Me forstår at det er mange følelser i sving i dag og tida framover, men vennligst prøv å halde ein sakleg diskusjon like fullt. Personangrep er ikkje greit, uansett kontekst. Å samanlikne Breivik sine handlingar med personlege meiningar her inne samt å legge skuld på enkeltpersonar eller bevegelser bør ein unngå eller være forsiktig med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men samtidig så får du inn litt PK evolusjonsteori inn i bildet?

ut-av-afrika-teorien er for øyeblikket den som har flest bevis, selv om det er andre teorier som også eksisterer. Tolk det som du vil. :)

 

feil ;S , google.søk King Tut DNA , evolusjonsteorien? mye er riktig, mye er utelatt.

Endret av erlendeg
Lenke til kommentar

Trodde de ble kalt for terrorister jeg...

 

Mulig jeg har misforstått..

Jeg tror nok poenget er at alle forumets nasjonalister har vært ute og fortalt at ABBs handlinger ikke er nasjonalisme, og at han dermed ikke er nasjonalist, mens når vi opplever terror utført av muslimer så er det islam som er sånn...

 

Geir :)

 

Så sant så sant. Nå er ekskluderende nasjonalister i samme søkelys som det var når muslimer begikk terror. Det triste er at de nå avviser sterkt at han er nasjonalist og prøver å sette frimurer-konspirasjonen på han.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

ut-av-afrika-teorien er for øyeblikket den som har flest bevis, selv om det er andre teorier som også eksisterer. Tolk det som du vil. :)

feil ;S , google.søk King Tut DNA , evolusjonsteorien? mye er riktig, mye er utelatt.

Jeg har allerede lest dette. Jeg har ikke sagt at fasiten er at vi oppstod i Afrika, bare at det er den sterkeste teorien hittil.

Lenke til kommentar

Det triste er at de nå avviser sterkt at han er nasjonalist og prøver å sette frimurer-konspirasjonen på han.

 

Det er jo ikke spesielt "nasjonalistisk" å angripe egne borgere da...

 

Bomba kan vel sikkert en eller annen skrulling ha klart å finne på, men det han gjorde på Utøya er så way beyond alt en nasjonalist kunne ha klart å tenke på...

 

Tror at bare tanken på noe slikt er helt absurd for en nasjonalist... Det går bare ikke sammen med det å være nasjonalist...

 

Blir som å si at det ville vært naturlig for en satanist å ta nattverd i kirken...

 

Når det skal være sagt så er det svinet selv som har valgt å benytte alle referansene til frimureriet og ikke vi. Alle symboler, hele fundamentet for handlingen og ideologien bak er jo basert på frimurer teologi.

 

Helt klart ikke det samme som at alle frimurere vil kjenne seg igjen, for dette er alt for ekstremt for dem også..

 

Men det er dog likevel der ideologien ligger og det er bare sånn det er..

 

EDIT: leif er sjef

Endret av αкαѕнα
Lenke til kommentar

Han beskriver hvorfor han angriper 'sine egne' i manifestet sitt.

 

Pg 1255

Fight category A and B traitors NOT Muslims or ANTIFA (anarcho-Marxists/Marxist Jugend)

 

DO NOT for the love of God aim your rage and frustration at Muslims. Muslim or Paki bashing is a sure way to hurt our cause as this is what the cultural Marxist elites WANT you to do. They want you to waste your efforts on fighting Muslims and they will do anything to prevent you from aiming your efforts at them. They want the indigenous Europeans to busy fighting Muslims as that will guarantee their positions. We will never have a chance at overthrowing the cultural Marxist if we waste our energy and efforts on fighting Muslims.

 

This can easily be illustrated:

 

When the pipe in your bathroom springs a leak and the water is flooding the room, what do you do? It’s not very complicated, after all. You go for the source of the problem, the leak itself! You DON’T mop up until after you have fixed the actual leak. Needless to say, our regime is the leak (all category A, B and C traitors), the Muslims are the water.

Endret av bögfisk
Lenke til kommentar

"Nasjonalister" som ikke respekterer de demokratiske spillereglene er noe vi ikke ønsker å ha her til lands.

Jeg bytter gjerne samtlige nasjonalister i fremmedkulturelle.

 

Nasjonalister er bittesmå mennesker med bittesmå stakkarslige tanker med raseteorier fra 1939.

 

Jeg er selv etnisk norsk og har jobbet for Norges forsvar i en årrekke. Fra å være glad i landet sitt, til å bli nasjonalist er et utrolig langt sprang.

Lenke til kommentar

Trodde de ble kalt for terrorister jeg...

 

Mulig jeg har misforstått..

Jeg tror nok poenget er at alle forumets nasjonalister har vært ute og fortalt at ABBs handlinger ikke er nasjonalisme, og at han dermed ikke er nasjonalist, mens når vi opplever terror utført av muslimer så er det islam som er sånn...

 

Geir :)

Han er desverre en nasjonalist og innvandrerskeptiker. Men det betyr ikke at han representerer nasjonalister, eller innvandrerskeptikere. Akkuratt som at muslimske ekstremister ikke representerer muslimer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...