Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hvorfor noen er desperate etter å plassere nazismen på høyre siden.

Ingen er desperate etter å plassere nazismen på høyre siden. Det er nok et historisk faktum.

 

Det nasjonale i nasjonalsosialismen taler for seg.

 

Har ikke du sett i andre tråder på dette forumet hvordan noen er desperate etter å vri på historiske fakta ved hjelp av manipulerte bilder samt videoer?

 

Mener du helt seriöst at alle ideologier med nasjonale holdninger er på "höyre-siden", uansett hvordan den stiller seg til andre politiske spörsmål?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Jeg skjønner ikke hvorfor noen er desperate etter å plassere nazismen på høyre siden.

Ingen er desperate etter å plassere nazismen på høyre siden. Det er nok et historisk faktum.

 

Det nasjonale i nasjonalsosialismen taler for seg.

 

Har ikke du sett i andre tråder på dette forumet hvordan noen er desperate etter å vri på historiske fakta ved hjelp av manipulerte bilder samt videoer?

 

Mener du helt seriöst at alle ideologier med nasjonale holdninger er på "höyre-siden", uansett hvordan den stiller seg til andre politiske spörsmål?

Var det det jeg skrev?

 

Kan du forklare med egne ord og gjerne kilder hvorfor du plasserer Nasjonalsosilismen bedre kjent her i landet som Nazismen til venstre?

 

For øvrig venter jeg spent på den definisjonen som ble etterlyst ovenfor.

 

Vent ikke noen kommentar fra meg om jeg anser kildene du oppgir som upålitelige.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor noen er desperate etter å plassere nazismen på høyre siden.

Ingen er desperate etter å plassere nazismen på høyre siden. Det er nok et historisk faktum.

 

Det nasjonale i nasjonalsosialismen taler for seg.

 

Har ikke du sett i andre tråder på dette forumet hvordan noen er desperate etter å vri på historiske fakta ved hjelp av manipulerte bilder samt videoer?

 

Mener du helt seriöst at alle ideologier med nasjonale holdninger er på "höyre-siden", uansett hvordan den stiller seg til andre politiske spörsmål?

Var det det jeg skrev?

 

Kan du forklare med egne ord og gjerne kilder hvorfor du plasserer Nasjonalsosilismen bedre kjent her i landet som Nazismen til venstre?

 

Det er DU som plasserer nazismen/nasjonalsosialismen på höyresiden, ikke jeg som plasserer den på venstresiden.

Om du har lest noe av det jeg har skrevet tidligere, ville du ha fått med deg at jeg ser på selve höyre-venstre-inndelingen som utilstrekkelig og overfladisk.

Jeg opererer ikke med den.

 

 

Det tar aldri slutt. Det kan ikke ende på noen annen måte når landene våre styres av politikere som faktisk direkte streber etter et multikulturelt Europa.

Det er på tide at alle medlemmene av vårt folk får opp öynene for hva som er i ferd med å skje.

Dessverre må det sies at folkemassen godtar nesten hva som helst bare det innföres gradvis...

Endret av Wyrd
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Dete temaet er tydeligis oppdiskutert, ihvertfall avsporet.. De siste sidene i denne diskusjonen avviker tydelig fra de premisser som ble satt i førstepost..

 

Da avsporingen har vært over en lengre periode, ser jeg det bedre at det eventuelt opprettes en ny tråd. Denne stenges derfor.

 

MVH

 

KVTL

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...