Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Skal vi ha folkeavstemning på alt da? På alle forslag som fremmes? Skal alle få fremme forslag og så skal innbyggerene trykke på mentometer knappen?

 

Hvorfor ikke. Dagens system er ikke noe bedre og folk flest har ikke peiling på hva som skjer. Stemmer man på enkeltsaker så vet man ihvertfall hva man stemmer for og det er selvsagt mer demokratisk.

 

Kraftmaster i Hardanger, Innvandring, skattenivå etc. At folk flest er ikke har kunnskap til å gjøre "gode" valg spiller ingen rolle. Folk flest tilegner seg heller ikke nok kunnskap for å gjøre gode valg når representanter til stortinget skal velges.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvsagt. I en folkeavstemning som vurderte innvandringsstopp ville nok > 50% svart uttrykkelig ja.

 

Skal vi ha folkeavstemning på alt da? På alle forslag som fremmes? Skal alle få fremme forslag og så skal innbyggerene trykke på mentometer knappen?

Hva er greia med bruk av hyperbol? Selvsagt skal det ikke var folkeavstemning på alt, men vesentlige ting som innvandring er det åpentbart at det skal være opp til folket å kunne bestemme da dette påvirker oss til såpass stor grad. Det er derfor urovekkende og mistenksomt at dette ikke har blitt gjort, nesten som om kulturmarxistene forsøker å snikinnføre multikulturisme uten folkets samtykke. Politiske partier som forsøker å sette dette i søkelys blir svertet og latterliggjort av et partisk medieapparat styrt av venstrefløyen. Slik virker det iværtfall.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Å gå fra 100% nordmenn til 80% på 1 generasjon er vel kanskje noe som burde vært folkeavstemningsverdig? Det er av litt større betydning enn det meste som politikerene tøyser om i media.

 

Har egentlig ikke tenkt sånn på det... høres nesten ut som et troll lissom.. men så skjønner man jo at det faktisk er tilfelle...

 

Er det da unaturlig å tenke seg at vi vil ytterligere redusere "vår" andel til i hvert fall 50% om dette fortsetter en generasjon til?

 

De forrige får jo også barn, og så tar vi jo inn nye...

 

Er det ikke en naturlig konsekvens...

 

Følte jeg ble litt kvalm nå...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selvsagt. I en folkeavstemning som vurderte innvandringsstopp ville nok > 50% svart uttrykkelig ja.

Det vil avhenge av når den gjennomføres. Det er først nylig at vi har sett en meningsmåling som gir et flertall mot innvandring (jeg tror det var "innvandringsskepsis", og cirkus 54 %). Det betyr i praksis at det før juni 2011 var et flertall som støttet innvandring.

 

Da er det jo greit at ingen presset på for folkeavstemning i januar 2011, for da ville din side tape. Hva skal dere gjøre da? Kreve ny folkeavstemning når dere tror dere kan vinne?

 

Eller skal vi basere oss på meningsmålinger? Endre norsk innvandringspolitikk som en jojo hver måned etter hvordan den norske folkeopinionen svinger?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Og hvem skal bestemme hva som er vesentlig?

Hva er motivet med å snikinnføre multikulturalisme?

De politiske partiene som prøver å sette dette i søkelyset klarer ikke skape nok oppslutning. Velgermassen kjøper altså ikke argumentene, det er problemet, ikke en konspirasjon fra alle de andre. Hvis så utrolig mange mennesker her til lands hater innvadrere, så er det jo rart at de stemmer på partier som er for innvadring.

 

Når det gjelder måten innvadringen skjer på og integrering av innvandrere så er jeg veldig enig i at noe må gjøres.

Lenke til kommentar

Hvis så utrolig mange mennesker her til lands hater innvadrere, så er det jo rart at de stemmer på partier som er for innvadring.

 

Nå er det jo ikke så mange fornuftige alternativer vel???

 

FRP?? no way...

 

Selv er jeg langt ute på venstresiden, men de vil jo så og si åpne grensene så da faller jo det litt utenfor...

 

Er det egentlig noe alternativer??

Lenke til kommentar

Når jeg tenker meg om så kan det umulig være så vanskelig å få nok oppslutning rundt en folkeavstemning rundt innvandring. Sosiale medier har jo tross alt ekstremt mye makt.

 

Positive sider ved ikke vestlig innvandring??

 

vs

 

Negative sider ved ikke vestlig innvandring

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3028203.ece

 

Kan mindre ikke vestlig innvandring føre til at en enkelt kvinne slipper å få ødelagt sitt liv pga voldtekt så sier jeg lett ja.

 

Resultatet er egentlig gitt på forhånd. Spørsmålet er hva "spørsmålet" ved en slik avstemning bør være. Hva skal det stemmes over?

Lenke til kommentar

Hvis Norge desidert største problem er innvandrere så er det veldig rart man ikke stemmer på partier som fokuserer på dette.

 

Du stemmer på parti basert på enkeltsaker? Og hvilke enkeltsaker kan du sammenligne med innvandringsproblemet som tilsier at det krever en folkeavstemning?

 

Hva som er viktig for folk vil uansett variere fra person til person. Om folk ønsker folkeavstemning så er det ikke så veldig demokratisk å gå rundt å nekte folk dette.

Endret av Tå.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis Norge desidert største problem er innvandrere så er det veldig rart man ikke stemmer på partier som fokuserer på dette.

 

Du stemmer på parti basert på enkeltsaker? Og hvilke enkeltsaker kan du sammenligne med innvandringsproblemet som tilsier at det krever en folkeavstemning?

 

Hva som er viktig for folk vil uansett variere fra person til person. Om folk ønsker folkeavstemning så er det ikke så veldig demokratisk å gå rundt å nekte folk dette.

 

Kanskje han mente at man stemmer ved å tenke på hvilken sak man bryr seg mest om (og det gjør jo en del av oss).

 

Så poenget hans er vel kanskje (tror jeg da) at innvandringsspørsmålet er ikke så viktig, ettersom det tydeligvis ikke er nok til å stemme på ett parti som er enig med dem på innvandringsspørsmål, men uenig på alt annet.

Lenke til kommentar

Hvis Norge desidert største problem er innvandrere så er det veldig rart man ikke stemmer på partier som fokuserer på dette.

 

Du stemmer på parti basert på enkeltsaker? Og hvilke enkeltsaker kan du sammenligne med innvandringsproblemet som tilsier at det krever en folkeavstemning?

 

Hva som er viktig for folk vil uansett variere fra person til person. Om folk ønsker folkeavstemning så er det ikke så veldig demokratisk å gå rundt å nekte folk dette.

 

De som mener at denne enkeltsaken fører til utrydning av den hvite rase, og at ingenting er viktigere enn å beholde den hvite rase, de bør kanskje vurdere å stemme på parti basert på enkeltsaker.

Lenke til kommentar

Tror ikke det er snakk om å beholde en hvit rase, men heller å verne om norsk kultur og demokratiet. Jeg driter i hvilken farge det er på folk, men jeg er meget skeptisk til mye av den kulturen som innvandrere tar med seg til landet, spesielt da kvinnesynet hos noen av dem.

Endret av apollox
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tror ikke det er snakk om å beholde en hvit rase, men heller å verne om norsk kultur og demokratiet. Jeg driter i hvilken farge det er på folk, men jeg er meget skeptisk til mye av den kulturen som innvandrere tar med seg til landet, spesielt da kvinnesynet hos noen av dem.

 

Av de mest vokale her inne er i alle fall akasha (rett meg hvis jeg tar feil), nico69, Gutten fra eventyret, Wyrd og Cubus (wherever he may be) opptatt av såkalt rasehygiene, selvsagt i tillegg til kulturaspektet du nevner.

Lenke til kommentar

Hvis Norge desidert største problem er innvandrere så er det veldig rart man ikke stemmer på partier som fokuserer på dette.

Det er ikke rart i det hele tatt. De fleste har ingen anelse hva slags problemer vi vil få i fremtiden eller hvor fort det går. De ser bare problemene vi har i dag som egentlig er minimale sammenlignet med hva vi vil oppleve i fremtiden.

 

Dermed anser de fleste det som et problem, men ikke et stort problem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis Norge desidert største problem er innvandrere så er det veldig rart man ikke stemmer på partier som fokuserer på dette.

Det er ikke rart i det hele tatt. De fleste har ingen anelse hva slags problemer vi vil få i fremtiden eller hvor fort det går. De ser bare problemene vi har i dag som egentlig er minimale sammenlignet med hva vi vil oppleve i fremtiden.

 

Dermed anser de fleste det som et problem, men ikke et stort problem.

 

Det blir bare spekulasjoner, de samme spekulasjonene som ABB hadde.

 

Hvis vår kultur og levemåte skal overleve, og dette faktisk er den rette, så må den kunne klare å få nye landsmenn og nye mennesker til å ha tro på den. Det er jobben vår, vi må vise at den kulturen og den styreformen vi har er til det beste for menneskeheten.

 

Det vi dog må forsikre oss om er at de menneskene vi tar inn i landet er villige til å tilpasse seg, villige til å omfavne vår kultur og leve i fred med os. Der er vi på ingen måte i mål på nåærende tidspunkt.

Endret av McHalvorsen
Lenke til kommentar

Nå er det jo ikke så mange fornuftige alternativer vel???

 

FRP?? no way...

 

Selv er jeg langt ute på venstresiden, men de vil jo så og si åpne grensene så da faller jo det litt utenfor...

 

Er det egentlig noe alternativer??

Hvis du er langt ute på venstresida og samtidig vil begrense innvandringen så sitter du fint i det med tanke på alternativer.

Lenke til kommentar

Jeg beklager virkelig den, og det var på ingen måte meningen å sammenligne noen her med ABB.

 

Jeg har bare ikke helt troa på dette at Islam skal kunne ta over vestens livssyn, rett og slett fordi demokrati, ytringsfrihet og likestilling er grunnleggende ting som de fleste mennesker, uansett kultur vil verdsette dersom de blir gitt muligheten til det.

 

Beklager igjen Camlon, tåpelig av meg.

 

Edit: tror det er best at jeg legger meg nå

Endret av McHalvorsen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...