Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Nå begynner dere vel å kalle alle nasjonalister for terrorister også.

 

Veien dit er kort tror jeg...

 

Det er bare å pakke tannbørste og vente til de kommer for å hente oss.

 

Litt synd siden jeg egentlig ikke er nasjonalist da.. men det er jo av mindre betydning...

 

Tror nok det ja...

 

Jeg går og pakker. Hva er du da Akasha?

 

En sterkt i mot innvandring tenker å immigrere? Snakk om ironi.

 

Vi får håpe landet du velger er mer vennlige innsilt til innvandring enn deg.

 

Nei, skal pakke når de kommer og henter oss og setter oss i konsentrasjonsleirer for å være nasjonalster.

 

Altså, burde vi ikke hatt en folkeavstemning om dette FØR vi begynte med innvandringen fra land utenfor vår kulturkrets?

Nei, jeg tror ikke det i seg selv ville ha så mye for seg. Det er noen som prøver å male innvandring som en mer alvorlig og seriøs sak enn det aller meste. Jeg er uenig. Migrasjon er naturlig i verden, det er ganske mye annet som har mer for seg å stemme over.

 

Problemet med folkeavstemninger som aktivt benyttet metode for å avgjøre komplekse spørsmål er at det er umulig å bestemme hvilke saker som skal og hvilke saker som ikke skal behandles slik.

 

Nico69, vi skal ikke spørre dem hva de synes om folk med nasjonalistiske meninger også? Om flertallet vil ha dem ut av landet, vil du forlate oss?

Det er en annen problemstilling med folkeavstemninger og meningsmålinger. Jeg ville svart nei på spørsmålet, siden jeg er en slik naiv, landsforrædersk liberaler i slike spørsmål (og en ond, sneversynt sosialist i en del andre), men jeg tror nok det ville bli overraskende stor oppslutning for noe slikt. Neppe noe flertall. Men det illustrerer et viktig poeng, nemlig det at slike avstemninger i alt for stor grad avhenger av svingninger.

 

Nico snakker om at det nå er flertall mot innvandring på grunn av en måling. Så det var først i juni 2011 at det faktisk var noe flertall mot innvandring. Og dersom vi skal basere langsiktig politikk på enkeltstående meningsmålinger, skal vi da endre innvandringspolitikken vår hver måned, ut fra hva meningsmålingene tilsier?

 

Hvor bor du Simon?

 

Har du noen gang smakt på ekte multikultur aka. de første postene i denne tråden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor bor du Simon?

 

Har du noen gang smakt på ekte multikultur aka. de første postene i denne tråden.

Nico, nå syns jeg du tar den lette utveien. Du startet argumentrekken rundt å fokusere på meningsmålinger og folkeavstemninger, spørsmålet om hva som er demokratisk. Det er normal folkeskikk å svare når noen bruker tid på å svare deg med gjennomtenkt argumentasjon.

 

Hvor jeg bor har du ingenting med. Men la meg si det slik:

 

Siden jeg er mann, over 180 høy og veier over 100 kilo, over gjennomsnittelig sterk og også ser slik ut, har jeg av naturlige årsaker aldri vært utsatt for en overfallsvoldtekt.

 

Men jeg har familie som har vært utsatt for problematikken, ikke innen voldtekt, men innen voldskriminalitet. Jeg har også gode venninner, faktisk et ganske høyt antall, som har vært rammet av voldtekt av ymse sort. Så ja, jeg har smakt noe på det. Og jeg har som alle andre møtt idioter på byen og ellers.

 

Men nå snakker jeg om noe som er høyere enn personlige fordommer, nemlig et prinsipp om likhet for loven, og likhet for alle folkegrupper. Der er vi to fundamentalt uenig, det aksepterer jeg, men du må også akseptere mitt ståsted som legitimt. Å forsøke å appellere til følelsene mine kommer du ikke langt med. Jeg diskuterer sak, ikke enkelttilfeller.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Interessant og litt kvalmt å lese innlegg fra rasister som føler de ikke blir hørt. Det kommer aldri på tale at sånne som dere skal skyte eller bombe demokratiet i filler.

 

Vi har valg på Storting hvert fjerde år og da får flertallet vist hva de mener.

 

Motbydelige kommentarer som gir innvandring skylden for en psykopats handlinger, har jeg hørt mer enn nok om i dag.

 

Anonyme feiginger.

Endret av la7dfa.com
Lenke til kommentar

Interessant og litt kvalmt å lese innlegg fra rasister som føler de ikke blir hørt. Det kommer aldri på tale at sånne som dere skal skyte eller bombe demokratiet i filler.

 

Vi har valg på Storting hvert fjerde år og da får flertallet vist hva de mener.

 

Motbydelige kommentarer som gir innvandring skylden for en psykopats handlinger, har jeg hørt mer enn nok om i dag.

 

Anonyme feiginger.

 

Hva er det du snakker om egentlig? Vet at dette er dagen der folk som er imot innvandring er fritt vilt, men vi har gode grunner til det.

 

Du får ta en titt på statistikker over vold og kriminalitet og sammenlikne etniske grupperinger.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

INGEN EKTE NORSK NASJONALIST VILLE NOEN GANG ØNSKET ELLER FORSØKT Å DREPE SINE EGNE! BREIVIK VAR INGEN EKTE NASJONALIST OG HANDLET IKKE PÅ VEGNE AV DE GJENGSE HOLDNINGENE OG VERDIENE INNENFOR NASJONALISME I NORGE ELLER I RESTEN AV VESTEN! FÅ DET INN I SKALLEN DERES!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

793, vi er enige om en ting. Denne mannen representerer IKKE noen nasjonalistisk gruppering i Norge. Vi bør alle vokte oss sterkt for å ta denne mannens handlinger til inntekt for en gruppe med mennesker som i dag føler den samme avskyen som oss alle andre.

 

793 er i dag min bror, en mednordmann. Vi krangler som busta fyker til vanlig og er knapt enige om noe som helst. Men det betyr jack shit i dag.

 

Men på et punkt er jeg uenig. Man kan meget vel være nasjonalist og likevel drepe sine egne. Det er fremfor alt et spørsmål om motivasjon, og i dette tilfellet kan ikke terroristen ha oppfattet ofrene som annet enn forrædere, landssvikere. Og da blir det forståelig, ut fra hans forskrudde verdensbilde.

Lenke til kommentar

Jeg setter pris på støtteerklæringen, og gjengjelder den for øyeblikket, men jeg kan ikke slå meg til ro før det er fjernet enhver tvil og tro rundt denne personens kobling til nasjonalisme. Det bryter med selve grunnsteinene i nasjonalisme som livssyn, etter min mening.

 

Vi får vel bare bli enige om å være uenige. For nå. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tyskerne identifiserte seg også sterkt med nasjonalisme, og hadde ingen problemer med å slakte sine egne innbyggere.

 

Som Simon Aldra sier er nasjonalisme et svært omfattende begrep der det å bare flagre på 17-mai kan bli oppfattet som nasjonalistisk. Det er nok svært svært svært få i Norge som ikke har en grad av nasjonalisme i seg.

Lenke til kommentar

@Simon Aldra:

Absolutt. 'Muslim' er ikke lik 'terrorist'. Men det som virkelig betyr noe, i en slik sammenheng, er hvor stor støtte og hvor stor motstand slike ytterliggående voldsaktører nyter blant de alminnelige grupperingene.

 

Når WTC-tårene fallt, var det full fest og 'stille støtte' blant mange muslimske miljøer i både innland og utland. Når disse nylige hendelsene i Norge fant sted, kan jeg love deg at det var absolutt INGEN fest eller noen form for 'stille støtte' blant noen som helst nasjonalistiske grupperingen i Norge og ellers i Vesten. DER ligger den betydlige, effektive forskjellen.

Endret av 793
Lenke til kommentar

Muslime fundamentalister dreper mer av sine egne enn kristne på samme måte og for lignende grunner

Ingen forskjell egentlig. Moderate gråter mens noe få jubler eller i det minste mener det er forståelig.

 

Samme mål, bare helt forskjellige løsninger

Endret av jjkoggan
Lenke til kommentar

Innvandringen til Europa med alle negative konsekvenser det fører med seg, pluss politkere som nekter å høre på folket og har nektet å holde folkeavstemninger om at samfunnet skulle endres til det multikulturelle.

 

Jeg fordømmer fullstendig disse handlingene og vet at alle ekte nasjonalister gjør det.

 

Hadde vi ikke hatt det flerkulturelle samfunnet og massiv innvandring ville aldri mennesker som dette fått motivasjon til å gjøre noe slikt.

 

En annerledes innvandringspolitikk må på plass nå for å hindre mere blod.

 

No true Scotsman, nei jeg beklager, ingen ekte nasjonalist ville gjort noe slikt. Selvfølgelig ikke.

 

Akkurat slik som at en ekte muslim ikke hadde gjort det samme, eller akkurat slik som at en ekte muslim ikke hadde voldtatt en uskyldig kvinne. Ikke sant, Nico?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei, vet dere hva... Det er ingen her som er medskyldige, det er klart! Det er bare en skyldig, og han sitter i fengsel.

 

Men dere har FAEN TA MEG vært med på å gi fyren ryggdekning! Dere har legitimert hans tanker, og støttet opp om hans menneskesyn. Det er mer enn nok "skyld", og bør føre til at dere sover JÆVLIG dårlig de neste ukene!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nei, vet dere hva... Det er ingen her som er medskyldige, det er klart! Det er bare en skyldig, og han sitter i fengsel.

 

Men dere har FAEN TA MEG vært med på å gi fyren ryggdekning! Dere har legitimert hans tanker, og støttet opp om hans menneskesyn. Det er mer enn nok "skyld", og bør føre til at dere sover JÆVLIG dårlig de neste ukene!

Jeg føler meg dårlig, fordi jeg har meninger som er en moderat versjon av hans meninger. En person som Andreas kan lese mine poster å bruke det til å legitimere sine meninger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...