Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Hadde vi ikke hatt det flerkulturelle samfunnet og massiv innvandring ville aldri mennesker som dette fått motivasjon til å gjøre noe slikt.

Så du mener at når noen gjør en terrorhandling så skal vi endre samfunnet til å være slik de ønsker, slik at de ikke lenger har motivasjon for å gjøre flere terrorhandlinger?

 

Mener du det er naturlig å forvente at grupper som ikke er enig i flertallet om hvordan et samfunn skal være, vil utføre terrorhandlinger? Og at ansvaret for disse terroraksjonene derfor hviler på samfunnet selv, som ikke vil bøye seg etter terroristenes ønsker?

 

Over halvparten av nordmenn er imot innvandring, så flertallet i denne sammenhengen er egentlig uenig med deg.

 

Vi må endre samfunnet slik flertallet ønsker. Og ha folkeavstemninger.

 

Innvandringen til Europa med alle negative konsekvenser det fører med seg, pluss politkere som nekter å høre på folket og har nektet å holde folkeavstemninger om at samfunnet skulle endres til det multikulturelle.

 

Jeg fordømmer fullstendig disse handlingene og vet at alle ekte nasjonalister gjør det.

 

Hadde vi ikke hatt det flerkulturelle samfunnet og massiv innvandring ville aldri mennesker som dette fått motivasjon til å gjøre noe slikt.

 

En annerledes innvandringspolitikk må på plass nå for å hindre mere blod.

Ja, vi må vel bare gi etter for trusslene disse personene fremsetter. Da blir nok fremtiden lys kan du tro.

 

For deg er vel demokrati å "gi etter". Vi må gi etter for udemokratisk innvandringspolitikk. Flere og flere nordmenn er imot innvandringen.

Ganske tydelig nå hva som er farligst her til lands av innvandrere og høyreekstreme nasjonalister

 

Hva mener du?

 

Skal vi ikke ha demokrati?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde vi ikke hatt det flerkulturelle samfunnet og massiv innvandring ville aldri mennesker som dette fått motivasjon til å gjøre noe slikt.

Så du mener at når noen gjør en terrorhandling så skal vi endre samfunnet til å være slik de ønsker, slik at de ikke lenger har motivasjon for å gjøre flere terrorhandlinger?

 

Mener du det er naturlig å forvente at grupper som ikke er enig i flertallet om hvordan et samfunn skal være, vil utføre terrorhandlinger? Og at ansvaret for disse terroraksjonene derfor hviler på samfunnet selv, som ikke vil bøye seg etter terroristenes ønsker?

 

Over halvparten av nordmenn er imot innvandring, så flertallet i denne sammenhengen er egentlig uenig med deg.

 

Vi må endre samfunnet slik flertallet ønsker. Og ha folkeavstemninger.

 

Innvandringen til Europa med alle negative konsekvenser det fører med seg, pluss politkere som nekter å høre på folket og har nektet å holde folkeavstemninger om at samfunnet skulle endres til det multikulturelle.

 

Jeg fordømmer fullstendig disse handlingene og vet at alle ekte nasjonalister gjør det.

 

Hadde vi ikke hatt det flerkulturelle samfunnet og massiv innvandring ville aldri mennesker som dette fått motivasjon til å gjøre noe slikt.

 

En annerledes innvandringspolitikk må på plass nå for å hindre mere blod.

Ja, vi må vel bare gi etter for trusslene disse personene fremsetter. Da blir nok fremtiden lys kan du tro.

 

For deg er vel demokrati å "gi etter". Vi må gi etter for udemokratisk innvandringspolitikk. Flere og flere nordmenn er imot innvandringen.

Ganske tydelig nå hva som er farligst her til lands av innvandrere og høyreekstreme nasjonalister

 

Hva mener du?

 

Skal vi ikke ha demokrati?

De fleste innvandrer er lovlydige og foreløpig har vi ikke hatt terroraksjoner fra den kanten. Den første som kommer er fra en nasjonalist, og den er i tillegg en av historiens verste.

Lenke til kommentar

Hadde vi ikke hatt det flerkulturelle samfunnet og massiv innvandring ville aldri mennesker som dette fått motivasjon til å gjøre noe slikt.

Så du mener at når noen gjør en terrorhandling så skal vi endre samfunnet til å være slik de ønsker, slik at de ikke lenger har motivasjon for å gjøre flere terrorhandlinger?

 

Mener du det er naturlig å forvente at grupper som ikke er enig i flertallet om hvordan et samfunn skal være, vil utføre terrorhandlinger? Og at ansvaret for disse terroraksjonene derfor hviler på samfunnet selv, som ikke vil bøye seg etter terroristenes ønsker?

 

Over halvparten av nordmenn er imot innvandring, så flertallet i denne sammenhengen er egentlig uenig med deg.

 

Vi må endre samfunnet slik flertallet ønsker. Og ha folkeavstemninger.

 

Innvandringen til Europa med alle negative konsekvenser det fører med seg, pluss politkere som nekter å høre på folket og har nektet å holde folkeavstemninger om at samfunnet skulle endres til det multikulturelle.

 

Jeg fordømmer fullstendig disse handlingene og vet at alle ekte nasjonalister gjør det.

 

Hadde vi ikke hatt det flerkulturelle samfunnet og massiv innvandring ville aldri mennesker som dette fått motivasjon til å gjøre noe slikt.

 

En annerledes innvandringspolitikk må på plass nå for å hindre mere blod.

Ja, vi må vel bare gi etter for trusslene disse personene fremsetter. Da blir nok fremtiden lys kan du tro.

 

For deg er vel demokrati å "gi etter". Vi må gi etter for udemokratisk innvandringspolitikk. Flere og flere nordmenn er imot innvandringen.

Ganske tydelig nå hva som er farligst her til lands av innvandrere og høyreekstreme nasjonalister

 

Hva mener du?

 

Skal vi ikke ha demokrati?

De fleste innvandrer er lovlydige og foreløpig har vi ikke hatt terroraksjoner fra den kanten. Den første som kommer er fra en nasjonalist, og den er i tillegg en av historiens verste.

 

Så vi skal ikke ha demokrati. Takk for at du inrømmer at flertallet ikke skal bestemme.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Over halvparten av nordmenn er imot innvandring, så flertallet i denne sammenhengen er egentlig uenig med deg.

 

Vi må endre samfunnet slik flertallet ønsker. Og ha folkeavstemninger.

Vi har en demokratisk valgt regjering. Du må gjerne drive retorisk akrobatikk for å slippe å si hva du egentlig mener, men de fleste klarer å lese mellom linjene her.

 

Tror du kanskje det finnes bedre dager enn denne for deg og dine meningsfeller å kjøre valgkamp på nettet? Du ser selvfølgelig likheten mellom dine ekstreme meninger og de som lå til grunn da en nordmann bestemte seg for å skyte ned masse barn, selv om du prøver å sno deg unna. Jeg håper du en dag innser hva det er du står for, og hvilke mennesker og handlinger du dermed assosierer deg med.

Lenke til kommentar

Over halvparten av nordmenn er imot innvandring, så flertallet i denne sammenhengen er egentlig uenig med deg.

 

Vi må endre samfunnet slik flertallet ønsker. Og ha folkeavstemninger.

Vi har en demokratisk valgt regjering. Du må gjerne drive retorisk akrobatikk for å slippe å si hva du egentlig mener, men de fleste klarer å lese mellom linjene her.

 

Tror du kanskje det finnes bedre dager enn denne for deg og dine meningsfeller å kjøre valgkamp på nettet? Du ser selvfølgelig likheten mellom dine ekstreme meninger og de som lå til grunn da en nordmann bestemte seg for å skyte ned masse barn, selv om du prøver å sno deg unna. Jeg håper du en dag innser hva det er du står for, og hvilke mennesker og handlinger du dermed assosierer deg med.

 

Jeg står for et trygt Norge. Jeg står for at norske barn kan vokse opp i trygghet. Jeg tar ikke hele diskusjonen når du kommer så sent inn i tråden. Les gjennom denne tråden fra starten så skjønner du litt kanskje.

 

Du mener vel at jeg står bak drapene ved å ha nasjonalistiske meninger.

 

Flott at folk går i samme felle som 9/11 ved å kalle alle som er muslimer for terrorister.

 

Nå begynner dere vel å kalle alle nasjonalister for terrorister også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå begynner dere vel å kalle alle nasjonalister for terrorister også.

 

Veien dit er kort tror jeg...

 

Det er bare å pakke tannbørste og vente til de kommer for å hente oss.

 

Litt synd siden jeg egentlig ikke er nasjonalist da.. men det er jo av mindre betydning...

 

Tror nok det ja...

 

Jeg går og pakker. Hva er du da Akasha?

Lenke til kommentar

Nå begynner dere vel å kalle alle nasjonalister for terrorister også.

Så du skal få lov til å forhåndsdømme muslimer og utlendinger, men nå som en etnisk norsk og nasjonalist står bak noe av det mest grufulle som har skjedd norges befolkning så er det plutselig bare snakk om en mann? Du faen meg en hykler!

Endret av Ustedalen
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Så vi skal ikke ha demokrati. Takk for at du inrømmer at flertallet ikke skal bestemme.

Vi har indirekte demokrati i Norge, og styres ikke av folkeavstemninger her og der i annehver småsak. Nå kan man sikkert bruke mer direkte demokrati, men det er nå en gang mindre effektivt.

 

Rent konkret viser du til en meningsmåling der 55 % (?) uttalte at de var motstandere av innvandring i en eller annen grad. Meningsmålinger er ikke alltid like representative, og det skulle ikke forbause meg om innvandringsmotstanden er betraktelig lavere om vi gjennomfører en meningsmåling i dag..

 

Og der ligger litt av poenget. Mandag avskaffer vi innvandring etter folkeavstemning. Onsdag innfører vi innvandring igjen etter folkeavstemning.

Lenke til kommentar

Hadde vi ikke hatt det flerkulturelle samfunnet og massiv innvandring ville aldri mennesker som dette fått motivasjon til å gjøre noe slikt.

 

 

Prøver du å bruke trusler fra høyreekstreme terrorister og fiender av demokratiet som argumentasjon til å stoppe flertallets ønske om multikultur?

Lenke til kommentar

Så vi skal ikke ha demokrati. Takk for at du inrømmer at flertallet ikke skal bestemme.

Vi har indirekte demokrati i Norge, og styres ikke av folkeavstemninger her og der i annehver småsak. Nå kan man sikkert bruke mer direkte demokrati, men det er nå en gang mindre effektivt.

 

Rent konkret viser du til en meningsmåling der 55 % (?) uttalte at de var motstandere av innvandring i en eller annen grad. Meningsmålinger er ikke alltid like representative, og det skulle ikke forbause meg om innvandringsmotstanden er betraktelig lavere om vi gjennomfører en meningsmåling i dag..

 

Og der ligger litt av poenget. Mandag avskaffer vi innvandring etter folkeavstemning. Onsdag innfører vi innvandring igjen etter folkeavstemning.

 

Altså, burde vi ikke hatt en folkeavstemning om dette FØR vi begynte med innvandringen fra land utenfor vår kulturkrets?

 

Hadde vi ikke hatt det flerkulturelle samfunnet og massiv innvandring ville aldri mennesker som dette fått motivasjon til å gjøre noe slikt.

 

 

Prøver du å bruke trusler fra høyreekstreme terrorister og fiender av demokratiet som argumentasjon til å stoppe flertallets ønske om multikultur?

 

Jeg støtter demokrati, dvs. direkte demokrati ala Sveits. Gjør du?

 

Bruker jeg trusler? Jasså.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hadde vi ikke hatt det flerkulturelle samfunnet og massiv innvandring ville aldri mennesker som dette fått motivasjon til å gjøre noe slikt.

Så du mener at når noen gjør en terrorhandling så skal vi endre samfunnet til å være slik de ønsker, slik at de ikke lenger har motivasjon for å gjøre flere terrorhandlinger?

 

Mener du det er naturlig å forvente at grupper som ikke er enig i flertallet om hvordan et samfunn skal være, vil utføre terrorhandlinger? Og at ansvaret for disse terroraksjonene derfor hviler på samfunnet selv, som ikke vil bøye seg etter terroristenes ønsker?

 

Over halvparten av nordmenn er imot innvandring, så flertallet i denne sammenhengen er egentlig uenig med deg.

 

Vi må endre samfunnet slik flertallet ønsker. Og ha folkeavstemninger.

 

Innvandringen til Europa med alle negative konsekvenser det fører med seg, pluss politkere som nekter å høre på folket og har nektet å holde folkeavstemninger om at samfunnet skulle endres til det multikulturelle.

 

Jeg fordømmer fullstendig disse handlingene og vet at alle ekte nasjonalister gjør det.

 

Hadde vi ikke hatt det flerkulturelle samfunnet og massiv innvandring ville aldri mennesker som dette fått motivasjon til å gjøre noe slikt.

 

En annerledes innvandringspolitikk må på plass nå for å hindre mere blod.

Ja, vi må vel bare gi etter for trusslene disse personene fremsetter. Da blir nok fremtiden lys kan du tro.

 

For deg er vel demokrati å "gi etter". Vi må gi etter for udemokratisk innvandringspolitikk. Flere og flere nordmenn er imot innvandringen.

Prøver du å si at flestparten av nordmenn er imot multikulturelle samfunnet i norge?

Lenke til kommentar
Prøver du å si at flestparten av nordmenn er imot multikulturelle samfunnet i norge?

 

 

 

Kan virke slik på meningsmålinger.

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10080136

 

Stadig flere nordmenn er misfornøyde med integreringspolitikken, og 53,7 prosent av de spurte i en ny undersøkelse vil stenge grensene for innvandrere.

 

Stadig flere er skeptiske til innvandringen til Norge, viser Integreringsbarometeret 2010, som TNS Gallup har utført for Integrerings- og mangfoldsdirektoratet (IMDi), skriver Aftenposten.

 

Av de spurte svarer 53,7 prosent at utsagnet «Vi bør ikke slippe inn flere innvandrere i Norge» passer helt eller ganske godt med deres egen oppfatning. I 2005, da undersøkelsen ble utført for første gang, mente 45,8 prosent av de spurte det samme.

 

Samtidig mener 48,7 prosent at integreringen går ganske eller meget dårlig, en økning på 12 prosentpoeng siden 2005.

 

Nei til politihijab

 

Åtte av ti spurte mener at innvandrerne bør bevise sine norskkunnskaper gjennom en språktest før de får lov til å bli norske statsborgere.

 

Ellers i undersøkelsen kommer det fram at motstanden mot bruk av hijab hos kvinner i politiuniform, er massiv i Norge. Over 80 prosent av de spurte sier nei til dette, og 3,3 prosent er «meget negativ» til hijab på politifolk.

 

I Barne-, likestillings- og inkluderingsdepartementet mener man at undersøkelsen fra IMDi ikke forteller hele historien.

 

- Det er viktig å ta folks oppfatninger på alvor, men det er også viktig å fremheve at all dokumentasjon, forskning og statistikk viser at integreringen går fremover, sier politisk rådgiver Line Gaare Paulsen.

 

- Norge er et tolerant samfunn

 

Akhenaton De Leon, leder av Organisasjonen mot offentlig diskriminering, sier til Aftenposten at det er riktig å stille spørsmål ved om Norge klarer å ivareta dem som kommer til landet på en god måte.

 

- Jeg er ikke overrasket over at så mange er skeptiske. Norge har gjennomgått store omveltninger de siste årene. Det har hovedsakelig gått bra og jeg mener Norge i all hovedsak er et tolerant samfunn. For meg virker det naturlig at nordmenn spør om samfunnet kan tolerere den samme utviklingen videre, sier De Leon.

 

- Ubegrenset innvandring er uansett ikke noe mål i seg selv. Vi må være sikre på at vi har kapasitet til å ivareta dem som kommer, fortsetter han.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå begynner dere vel å kalle alle nasjonalister for terrorister også.

 

Veien dit er kort tror jeg...

 

Det er bare å pakke tannbørste og vente til de kommer for å hente oss.

 

Litt synd siden jeg egentlig ikke er nasjonalist da.. men det er jo av mindre betydning...

 

Tror nok det ja...

 

Jeg går og pakker. Hva er du da Akasha?

 

Globalist.. støtter et globalt fargerikt felleskap...

 

Høy.. tok du'n ^^

Lenke til kommentar

Bruker jeg trusler? Jasså.

 

Du kommer ikke med trusler, men du bruker terror fra høyreekstreme som argumentasjon til at vi skal stoppe multikultur så det ikke skjer igjen.

 

De eneste vi skal anklage i denne saken er mannen selv og individene som oppfordret han. Trusler må aldri stoppe vårt demokrati og frie meninger.

 

 

Jeg hadde nesten håpet at denne saken ville reflektere de mest ekstremistiske, som fordømmer og anklager hele grupper og folkeslag for hva ytterst få finner på. Denne saken viser at man ikke bekjemper ekstremisme med mer ekstermisme. Dette er en tid hvor vi går inn i oss selv, modner opp og finner løsninger i fellesskap, vennskap, forståelse og med demokratiske prinsipper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå begynner dere vel å kalle alle nasjonalister for terrorister også.

 

Veien dit er kort tror jeg...

 

Det er bare å pakke tannbørste og vente til de kommer for å hente oss.

 

Litt synd siden jeg egentlig ikke er nasjonalist da.. men det er jo av mindre betydning...

 

Tror nok det ja...

 

Jeg går og pakker. Hva er du da Akasha?

 

En sterkt i mot innvandring tenker å immigrere? Snakk om ironi.

 

Vi får håpe landet du velger er mer vennlige innsilt til innvandring enn deg.

Endret av Myagos
Lenke til kommentar

Altså, burde vi ikke hatt en folkeavstemning om dette FØR vi begynte med innvandringen fra land utenfor vår kulturkrets?

Nei, jeg tror ikke det i seg selv ville ha så mye for seg. Det er noen som prøver å male innvandring som en mer alvorlig og seriøs sak enn det aller meste. Jeg er uenig. Migrasjon er naturlig i verden, det er ganske mye annet som har mer for seg å stemme over.

 

Problemet med folkeavstemninger som aktivt benyttet metode for å avgjøre komplekse spørsmål er at det er umulig å bestemme hvilke saker som skal og hvilke saker som ikke skal behandles slik.

 

Nico69, vi skal ikke spørre dem hva de synes om folk med nasjonalistiske meninger også? Om flertallet vil ha dem ut av landet, vil du forlate oss?

Det er en annen problemstilling med folkeavstemninger og meningsmålinger. Jeg ville svart nei på spørsmålet, siden jeg er en slik naiv, landsforrædersk liberaler i slike spørsmål (og en ond, sneversynt sosialist i en del andre), men jeg tror nok det ville bli overraskende stor oppslutning for noe slikt. Neppe noe flertall. Men det illustrerer et viktig poeng, nemlig det at slike avstemninger i alt for stor grad avhenger av svingninger.

 

Nico snakker om at det nå er flertall mot innvandring på grunn av en måling. Så det var først i juni 2011 at det faktisk var noe flertall mot innvandring. Og dersom vi skal basere langsiktig politikk på enkeltstående meningsmålinger, skal vi da endre innvandringspolitikken vår hver måned, ut fra hva meningsmålingene tilsier?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...