Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei de seks millionene var et oppdiktet tall, som forøvrøvrig også ble brukt flere ganger før krigen.

Dette tallet ble brukt av jødene i 1919, 1921, 1938,og 1945

 

Så disse 6 millionene ble altså "drept" flere ganger.

 

Når det gjelder Hitler og mein kampf, så har jeg ikke lest den.

Men jeg regner med at han skrev om å fjerne jødene fra makten og/ eller fjerne dem fra europa.

 

Men som sagt så betyr ikke å fjerne jødene nødvendigvis at man skal drepe dem.

Det betyr heller ikke nødvendigvis at man hater jøder.

Men jødene kaller det jo for jødehat bare vi kritiserer dem for det de gjør.

 

Det er jo mulig å hate noens handlinger uten å hate de menneskene som utfører handlingene.

 

Har du noen kilder til at det hevdes at 6 millioner jøder ble drept flere ganger? Vil gjerne vite mer om det.

 

Når det gjelder Mein Kampf har jeg ikke lest den selv heller, men kommer til å gjøre det dersom jeg noen sinne får tak i den. Ikke fordi jeg støtter Hitlers ideer, men fordi det er interessangt å se saken fra andres vinkling samt å lese ordrett om deres tanker. (Av samme grunn vil jeg lese bøkene av Ariel Sharon og George W. Bush bare for å nevne noen). Jeg har imidlertid fått høre noen få utdrag fra Mein Kamp og Hitler skriver at han hater jøder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det har jeg aldri sagt heller. Har vært på palestinernes side siden jeg begynte å involvere meg i politikk.

Men faktum er at jødene bruker myten om holocaust for å rettferdiggjøre Israels behandling av araberne i gaza og på vestbredden.

Poenget med hele historien om holocaust var bla å vise at jødene trengte sitt eget land, ellers så ville de alle bli forfulgt og drept.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har du noen kilder til at det hevdes at 6 millioner jøder ble drept flere ganger? Vil gjerne vite mer om det.

OK, men da må du også lese den.

 

De seks millioner jøder som altså ikke eksisterte, ble jo egentlig ikke drept flere ganger.

For det er jo som kjent ikke mulig å drepe noen som ikke eksisterer, og slett ikke flere ganger,selv om det er det jødene vil ha oss til å tro.

 

http://vnnforum.com/showthread.php?t=111544

 

Tallet seks millioner ble forøvrig første gang brukt for rundt år 1900.

 

http://rense.com/general82/sixmil.htm

 

Og det er nevnt i alt 147 ganger siden 1900.

 

http://zaidpub.com/the-myth-of-the-holocaust/147-references-to-the-required-number-of-6000000-jews-prior-to-the-nuremberg-trial/

 

Litt om opprinnelsen til dette tallet

 

http://www.thebirdman.org/Index/Jews/Jews-History&ScripturalOriginOfThe6MillionNumber.html

 

Når det gjelder Mein Kampf har jeg ikke lest den selv heller, men kommer til å gjøre det dersom jeg noen sinne får tak i den. Ikke fordi jeg støtter Hitlers ideer, men fordi det er interessangt å se saken fra andres vinkling samt å lese ordrett om deres tanker. (Av samme grunn vil jeg lese bøkene av Ariel Sharon og George W. Bush bare for å nevne noen). Jeg har imidlertid fått høre noen få utdrag fra Mein Kamp og Hitler skriver at han hater jøder.

Det er nok mulig a Hitler hatet jøder, Jeg har aldri truffet ham, så jeg vet ikke noe om det.

Men det er jo litt underlig at han skulle tillate 150000 jødiske soldater i hæren om det var slik at han hatet jøder.

 

Så jeg tror ryktet om at Hitler hatet jøder må være betydelig overdrevet.

 

Det var nok å fjerne jødene fra makten i europa han mente, og så ble det oppfattet som at han hatet jøder.

Jødene er jo ganske hårsåre sånn, de tåler ikke mye kritikk før de beskylder oss for jødehat.

Endret av Baltazar94
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men faktum er at jødene bruker myten om holocaust for å rettferdiggjøre Israels behandling av araberne i gaza og på vestbredden.

Poenget med hele historien om holocaust var bla å vise at jødene trengte sitt eget land, ellers så ville de alle bli forfulgt og drept.

 

Det er helt riktig at Staten Israel som ikke er representativ for alle verdens jøder både bruker og misbruker holocaust i alle mulige sammenhenger. Imidlertid er holocaust en sann hendelse og ikke en løgn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men faktum er at jødene bruker myten om holocaust for å rettferdiggjøre Israels behandling av araberne i gaza og på vestbredden.

Poenget med hele historien om holocaust var bla å vise at jødene trengte sitt eget land, ellers så ville de alle bli forfulgt og drept.

Så lenge de ikke blir forfulgt og drept i dag så holder ikke den argumentasjonen.
Lenke til kommentar

Så lenge de ikke blir forfulgt og drept i dag så holder ikke den argumentasjonen.

Jødene har aldri blitt noe mer forfulgt og drept enn andre.

 

Men poenget er at det er det de vil ha oss til å tro, og derfor brukte de bla myten om holocaust for a sikre at de fikk sitt eget land.

Den argumentasjonen som jeg kom med ville nok normalt ikke holde, men det jeg nevnte er det jødene selv bruker myten om holocaut til.

Og det virker også fordi de har klart å skape det intrykket blant folk at de har alltid vært så forfulgt bare fordi de er jøder, og alle vil drepe dem bare fordi de er jøder, så derfor måtte de ha sitt eget land.

 

Og nå bruker de myten om holocaust til bla vise til hva som vil skje om Israel ikke får lov til å forsvare seg, og de viser til alle fiendene de har rundt seg på alle kanter, og at de må slå hardt tilbake for å unngå et nytt holocaust.

 

Mao de bruker myten om holocaust for å rettferdiggjøre Israel og Israels krigfring i midtøsten.

Og folk flest tror på dem fordi jødene og deres medhjelpere har klart å overbevise dem om at jødene må gjøre som de gjør for å unngå et nytt holocaust.

 

De bruker også påstanden om at de er "guds utvalgte folk" for å rettferdiggjøre det de gjør, og dette hjelper godt også, og de bruker dette spesiellt for å sikre seg støtte fra kristne.

Endret av Baltazar94
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er helt riktig at Staten Israel som ikke er representativ for alle verdens jøder både bruker og misbruker holocaust i alle mulige sammenhenger. Imidlertid er holocaust en sann hendelse og ikke en løgn.

Nei.

Historien om "holocaust" er diktet opp i sin helhet, og en eneste stor svindel.

 

Du har gjennom denne tråden fått så mye beviser for at holocaust aldri har skjedd, atdu burde kunne innse det nå.

Jeg vet at det kan være vanskelig å innrømme at man er blitt så grundig lurt av jødene gjennom så mange år, men det er et faktum at de har lurt oss, og holocaust er en oppdiktet svindelhistorie.

 

Du mener vel ikke at vi skal å la jødene få lov til å fortsette og promotere denne svindelen fordi de allerede har gjort det i 70 år ?

 

 

Det var forøvrig som jeg trodde med den dokumentasjonen jeg la ut, du bryr deg ikke om den, men bare fortsetter som før.

 

Du burde i det minste se på den før du slår fast at holocaust er "en sann hendelse"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det var forøvrig som jeg trodde med den dokumentasjonen jeg la ut, du bryr deg ikke om den, men bare fortsetter som før.

 

 

Her bør du akseptere virkeligheten at folk har forskjellige meninger om hvilke kilder er troverdig eller ikke. Det du mener er et troverdig kilde ligger helt utenfor hva de fleste mener er troverdig

 

Hvis hensikten din er å overbevise andre at de tar feil må du finne et kilde de selv mener er troverdig som støtter ditt synspunkt. Jeg har inntrykket du bryr deg lite hva andre mener men hvis ikke så må du ikke ha fantasien at dine kilder som kommer nesten aldri fra velakseptert kilder overbeviser de fleste nordmenn. At du mener du har bevist noe blir nesten latterlig for de fleste, ser det ut

  • Liker 1
Lenke til kommentar

OK, men da må du også lese den.

 

De seks millioner jøder som altså ikke eksisterte, ble jo egentlig ikke drept flere ganger.

For det er jo som kjent ikke mulig å drepe noen som ikke eksisterer, og slett ikke flere ganger,selv om det er det jødene vil ha oss til å tro.

 

http://vnnforum.com/showthread.php?t=111544

 

Tallet seks millioner ble forøvrig første gang brukt for rundt år 1900.

 

http://rense.com/general82/sixmil.htm

 

Og det er nevnt i alt 147 ganger siden 1900.

 

http://zaidpub.com/the-myth-of-the-holocaust/147-references-to-the-required-number-of-6000000-jews-prior-to-the-nuremberg-trial/

 

Litt om opprinnelsen til dette tallet

 

http://www.thebirdman.org/Index/Jews/Jews-History&ScripturalOriginOfThe6MillionNumber.html

 

Tallet seks millioner blir brukt flere steder, ja, men om f.eks ser på den andre artikkelen fra 1938 som blir brukt i bildet på den første linken. "All these millions are in danger of losing their rights as citizens".

 

Tallene på antall drepte er jo veldig vanskelig å anslå nøyaktig. Konspirasjonsteoretikere leiter etter ting som kan passe sammen med sitt syn. Hva med de norske jødene? Det var ikke så mange, men noen. De ble hentet i skip fra Norge og sendt til Tyskland og Polen. Mener du, oppi all krigingen på den tiden, sendte disse til Palestina? Hvor ble de av? 9 av 532 jøder om bord i D/S Donau kom hjem. Hvor ble det av resten?

 

Det er nok mulig a Hitler hatet jøder, Jeg har aldri truffet ham, så jeg vet ikke noe om det.

Men det er jo litt underlig at han skulle tillate 150000 jødiske soldater i hæren om det var slik at han hatet jøder.

 

Så jeg tror ryktet om at Hitler hatet jøder må være betydelig overdrevet.

 

Det var nok å fjerne jødene fra makten i europa han mente, og så ble det oppfattet som at han hatet jøder.

Jødene er jo ganske hårsåre sånn, de tåler ikke mye kritikk før de beskylder oss for jødehat.

Hitler hatet nok jøder, men dette ble også heftig brukt som en propagandamiddel for å finne syndebukker for den økonomiske krisa i Tyskland i mellomkrigstida. Jøder ble forfulgt og levde i stor fare på den tiden, og noen av dem så nok sitt snitt til å slippe bedre unna ved å la seg verve for den tyske hæren. Hitler, som hadde store ambisjoner i krigen sa vel ikke nei til litt ekstra styrker.

 

Nå vet jeg ikke om du har vært i Auchwitz eller noen av de andre leirene i Polen/Tyskland, men at dette skal være kontruert som et bevis for ettertiden er heller latterlig.

 

Hva med ghettoene i byer som Warszava og Kracow? Hvor ble det av alle disse jødene? Er det deres etterkommere vi ser i Israel i dag?

Lenke til kommentar

Vel, jeg tror vi legger denne tråden død, og deretter glemmer de.

Jeg vil ihvertfall gjøre det nå.

For det er ikke mulig å diskutere eller banke fornuft i hodet på en gjeng fanatiske jødetilbedere, som ikke har tanke for noe annet enn å forsvare sine jødeguder.

 

Jeg burde vel egentlig visst bedre enn å prøve å diskutere noe med folk som har lært "kildekritikk" <mao å akseptere bare offentige jødekontrollerte kilder, og som må innom nærmeste synagoge for å få sjekket om en spade virkelig er en spade.

 

Jeg har fått nok nå, og gjør det jeg egentlig burde gjort for lenge siden, nemlig å forlate denne tråden for godt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vel, jeg tror vi legger denne tråden død, og deretter glemmer de.

Jeg vil ihvertfall gjøre det nå.

For det er ikke mulig å diskutere eller banke fornuft i hodet på en gjeng fanatiske jødetilbedere, som ikke har tanke for noe annet enn å forsvare sine jødeguder.

 

Jeg burde vel egentlig visst bedre enn å prøve å diskutere noe med folk som har lært "kildekritikk" <mao å akseptere bare offentige jødekontrollerte kilder, og som må innom nærmeste synagoge for å få sjekket om en spade virkelig er en spade.

 

Jeg har fått nok nå, og gjør det jeg egentlig burde gjort for lenge siden, nemlig å forlate denne tråden for godt.

 

Er polske, britiske og tyske myndigheter kontrollert av jødene??

Hvordan??

Lenke til kommentar

Nei.

Historien om "holocaust" er diktet opp i sin helhet, og en eneste stor svindel.

 

Du har gjennom denne tråden fått så mye beviser for at holocaust aldri har skjedd, atdu burde kunne innse det nå.

Jeg vet at det kan være vanskelig å innrømme at man er blitt så grundig lurt av jødene gjennom så mange år, men det er et faktum at de har lurt oss, og holocaust er en oppdiktet svindelhistorie.

 

Du mener vel ikke at vi skal å la jødene få lov til å fortsette og promotere denne svindelen fordi de allerede har gjort det i 70 år ?

 

 

Det var forøvrig som jeg trodde med den dokumentasjonen jeg la ut, du bryr deg ikke om den, men bare fortsetter som før.

 

Du burde i det minste se på den før du slår fast at holocaust er "en sann hendelse"

 

Nei, det har ikke kommet et eneste bevis! Dere som benekter holocaust derimot har fått tonnevis med artikler, og videoer. Dere har fått påpekt masse kilder ang bøker, bilder, brev, skrevne ordre, funn fra konsentrasjons/dødsleirene, videoopptak samt vitner på begge sider av konflikten. Beretninger fra både nålevende og avdøde vitner. I disse dager kommer det faktisk nye bøker om hele 2. Verdenskrig i haugevis. Og uansett hva man viser til fortsetter og fortsetter dere å si at alt sammen er løgn. Men dere kommer aldri opp med noe som ligner et bevis!

 

Det må nok være deg og de andre benekterne dette er hardt for ettersom dere for lengst må ha innsett at dere har tatt feil hele tiden. Hvis dere faktisk hadde noen beviser for at holocaust ikke hendte ville dere kommet med disse bevisene istedenfor idiotisk propaganda og si at alt annet er løgn...

Lenke til kommentar

Her bør du akseptere virkeligheten at folk har forskjellige meninger om hvilke kilder er troverdig eller ikke. Det du mener er et troverdig kilde ligger helt utenfor hva de fleste mener er troverdig

 

Hvis hensikten din er å overbevise andre at de tar feil må du finne et kilde de selv mener er troverdig som støtter ditt synspunkt. Jeg har inntrykket du bryr deg lite hva andre mener men hvis ikke så må du ikke ha fantasien at dine kilder som kommer nesten aldri fra velakseptert kilder overbeviser de fleste nordmenn. At du mener du har bevist noe blir nesten latterlig for de fleste, ser det ut

 

Glimrende skrevet! Imidlertid har dette vært oppe en rekke ganger, men ingen av benekterne tar det til seg. Da sier de bare at andre har falt for jødenes løgner istedenfor å komme opp med en kilde som faktisk er brukbar. Og straks noen kommer med en kilde som faktisk kan brukes sier de at det er løgn eller forlater tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...