Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enda en informativ artikkel om saken:

 

Natten da det verste startet

På fortauene lå det strødd på med glass fra knuste butikkruter. I løpet av noen timer gjennom natten til 10. november, ble rundt 100 jøder drept i en orgie av vold og drap. Dette var bare forsmaken på hva som skulle komme.

 

 

http://www.nrk.no/verden/75-ar-siden-_krystallnatten_-1.11346164

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Folk som TYDELIGVIS SER at ekstremt mange jøder lider, og likevel gravser i sorgarbeidet foran øynene deres mangler empati.

Men hva med de tusenvis av mennesker, kanskje millioner av mennesker som lider pga jødenes løgner ?

Hva med dem som er blitt fysisk angrepet, og /eller drept av jødene og deres lakeier fordi de ytret tvil om holocaust.

Hva med de pårørende til disse ?

Og hva med alle som er blitt fengslet og har fått ødelagt sin fremtidige karriære av jødene fordi de har stilt spørsmål om holocaust ?

Og hva med familiene til disse som lider pga at familien har mistet inntekten ?

 

Hvorfor denne store omsorgen for jøder, mens dere gir blaffen i de millioner av andre som lider pga jødenes løgner, og andre ugjerninger ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er fem måneder siden sist noen av den sorten var innom tråden. Det er bare en eller annen Mathias som driver og poster i den med ujevne mellomrom. Så jeg tror vi kan anta at de har søkt andre jaktmarker for denne gang.

 

Geir :)

Det er jo ikke særlig interessant åprøve å diskutere i en tråd hvor moderatorene har laget spesielle regler bare for å kunne ha dekning for å drive sensur, og slette ubehagelige innlegg med dokumentasjon som de selv ikke liker.

Og hvor moderatorene i tilleg er sterkt partiske og ser bort fra og godtar alle usaklige innlegg med personangrep og direkte mobbing fra jødetilbederne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

ful føniks, ganske så ful ..

 

popcornet i panna spretter

 

Men la meg nå spørre seriøst: Hvorfor vekke til livet denne nesten ferdigkomposterte tråden?

 

Edit: glem spørsmålet, plutselig tok det av ..

 

;)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Det er jo ikke særlig interessant åprøve å diskutere i en tråd hvor moderatorene har laget spesielle regler bare for å kunne ha dekning for å drive sensur, og slette ubehagelige innlegg med dokumentasjon som de selv ikke liker.

Og hvor moderatorene i tilleg er sterkt partiske og ser bort fra og godtar alle usaklige innlegg med personangrep og direkte mobbing fra jødetilbederne.

 

Forståelig nok, men de nevnte brukere deltar jo ikke i noen andre tråder heller. Det kunne man jo forventet om de i det hele tatt var aktive på forumet.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Forståelig nok, men de nevnte brukere deltar jo ikke i noen andre tråder heller. Det kunne man jo forventet om de i det hele tatt var aktive på forumet.

 

Geir :)

Vel, jeg forstår dem godt, for det gir jo ikke akkurat noen lyst til å være med å bidra noe på dette forumet, når de møter så mye motvilje og sensur fra moderatorene i denne tråden.

Jeg leste litt i tråden etter at jeg selv tok pause, og på annenhver side så hadde jo rampage slettet en stor del av innleggene, og vi vet jo alle at han ikke sletter innlegg fra jødetilbedere uansett, selv om de ikke inneholder argumenter, men er full av tomme påstander, hånlige kommentarer og personangrep.

 

Det er jo heller ikke alle som er så hardhudet som jeg er, men jeg må ta pause av og til jeg også.

 

Så det er godt mulig de ønsket å være aktive på forumet i utgangspunktet, men forlot fordi de ble lei av all sensur og mobbing.

Endret av Baltazar94
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men hva med de tusenvis av mennesker, kanskje millioner av mennesker som lider pga jødenes løgner ?

Hva med dem som er blitt fysisk angrepet, og /eller drept av jødene og deres lakeier fordi de ytret tvil om holocaust.

Hva med de pårørende til disse ?

Og hva med alle som er blitt fengslet og har fått ødelagt sin fremtidige karriære av jødene fordi de har stilt spørsmål om holocaust ?

Og hva med familiene til disse som lider pga at familien har mistet inntekten ?

 

Hvorfor denne store omsorgen for jøder, mens dere gir blaffen i de millioner av andre som lider pga jødenes løgner, og andre ugjerninger ?

 

100% enig med deg ang. den palestinske befolkningen og deres lidelser. Men hvem andre er det egentlig som lider pga. jødene? Andre har opplevd okkupasjon av Israel og dermed av jødene, men utenom den palestinske befolkningen er det nå kun Syria som opplever det, men langt ifra over hele landet og de har ikke daglig blitt angrepet og diskriminert av jødene slik palestinerne har blitt og fortsatt blir.

Lenke til kommentar

Det er jo ikke særlig interessant åprøve å diskutere i en tråd hvor moderatorene har laget spesielle regler bare for å kunne ha dekning for å drive sensur, og slette ubehagelige innlegg med dokumentasjon som de selv ikke liker.

Og hvor moderatorene i tilleg er sterkt partiske og ser bort fra og godtar alle usaklige innlegg med personangrep og direkte mobbing fra jødetilbederne.

 

1) Det er andre tråder også som har spesielle regler. Jeg har vært innom Israel-Palestina og skoletråden.

 

2) Hvem er det som tilber jødene utenom dem selv?

Lenke til kommentar

 

Forståelig nok, men de nevnte brukere deltar jo ikke i noen andre tråder heller. Det kunne man jo forventet om de i det hele tatt var aktive på forumet.

 

Geir :)

 

Ble ikke de fleste av benekterne utestengt etter diverse angrep på moderatorer (stort sett Rampage) samt regelbrudd etter regelbrudd både i denne tråden og den om hvordan holocaust skal diskuteres!?

Lenke til kommentar

100% enig med deg ang. den palestinske befolkningen og deres lidelser. Men hvem andre er det egentlig som lider pga. jødene? Andre har opplevd okkupasjon av Israel og dermed av jødene, men utenom den palestinske befolkningen er det nå kun Syria som opplever det, men langt ifra over hele landet og de har ikke daglig blitt angrepet og diskriminert av jødene slik palestinerne har blitt og fortsatt blir.

Som jeg nevnte i det innlegget du svarte på, så lider alle de som stiller spørsmål ved myten om holocaust, og som helt eller delvis har fått ødelagt sitt liv pga at jødene ikke tåler at noen stiller spørsmål eller begynner å undersøke selv om dette virkelig skjedde.

Det er også ganske mange som er blitt drept pga dette.

 

Men sånn generelt så er det riktig at Israels naboer lider,sånn sett så er det Israel gjør mot muslimene i midtøsten som et bilde på jødisk kriminalitet og brutalitet.

Men det er ikke bare muslimene som blir forfulgt og drept av jødene, også kristne får svi, og de får det fra begge siderm både muslimer og jøder.

 

Men også hele verden lider pga jødenes svindel og kriminalitet.

 

Nevn en hvilken som helst type organisert kriminalitet, og jødene har gjort det og de gjør det fremdeles.

 

Grunnen til at de kan dekke over alt dette er at de alltid skylder på andre, og de kontrollerer også det meste av media.

 

Og det at folk er så fiksert på denne myten om holocaust er også i stor grad med på å bidra til at jødene kan gjøre stort sett som de vil.

Og denne svindelhistorien om "holocaust" gjør også at de er tabu å kritisere jødene på noen måte.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Ble ikke de fleste av benekterne utestengt etter diverse angrep på moderatorer (stort sett Rampage) samt regelbrudd etter regelbrudd både i denne tråden og den om hvordan holocaust skal diskuteres!?

Vel, om det skjedde så forstår jeg det godt.

 

Men jeg ville heller stenge rampage ute, fordi det er han som er årsaken til det hele.

 

Når moderatorene(rampage) lager slike regler på hvordan holocaust skal diskutere, så er den eneste grunnen til det at han vil sikre seg muligheten til å sensur, og til å slette de innleggene som han ut fra sitt personlige syn, ikke liker.

 

De reglene som rampage laget for denne tråden, gjør det feks umulig å sirkle om saken og forklare noe mer om hvorfor holocauist kun er fiksjon.

Og det i seg selv er ødeleggende for tråden, og etter min mening i strid med tema for tråden

 

I tillegg så har han sikret seg mulighet til å slette de videoene han vil.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...