Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)


Anbefalte innlegg

Folk med feberfantasier og vrangforestillinger er ganske uinteressane i lengden.

Med de meningene så burde vel egentlig du også vært utestengt.

 

For folk som mener at alle som mener noe annet enn dem selv lider av "feberfantasier og vrangforestillinger" burde vel ikke slippes til på et diskusjonsforum.

 

Blir det mange nok av den typen, så blir hele forumet ødelagt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med de meningene så burde vel egentlig du også vært utestengt.

 

For folk som mener at alle som mener noe annet enn dem selv lider av "feberfantasier og vrangforestillinger" burde vel ikke slippes til på et diskusjonsforum.

 

Blir det mange nok av den typen, så blir hele forumet ødelagt.

 

Det handler ikke om å mene for deres del, det handler om å fantasere.

Lenke til kommentar

Vel, om det skjedde så forstår jeg det godt.

 

Men jeg ville heller stenge rampage ute, fordi det er han som er årsaken til det hele.

 

Når moderatorene(rampage) lager slike regler på hvordan holocaust skal diskutere, så er den eneste grunnen til det at han vil sikre seg muligheten til å sensur, og til å slette de innleggene som han ut fra sitt personlige syn, ikke liker.

 

De reglene som rampage laget for denne tråden, gjør det feks umulig å sirkle om saken og forklare noe mer om hvorfor holocauist kun er fiksjon.

Og det i seg selv er ødeleggende for tråden, og etter min mening i strid med tema for tråden

 

I tillegg så har han sikret seg mulighet til å slette de videoene han vil.

 

Som jeg har skrevet en del ganger så er det faktisk ikke spesielle regler kun for denne tråden. Jeg har selv opplevd dette både i diskusjonen rundt Israel-Palestina og i tråden om skole, elever og lærere. I førstnevnte ante jeg ingen ting om at det ville bli ekstra regler engang. Og det var ikke Rampage som lagde de ekstra reglene, men Dotten. Så niks, det er ikke unikt for denne tråden.

 

Nå er det heller ikke spesielt med sensur her. Jeg har opplevd en eneste gang å få slettet et innlegg og da jeg la det inn på ny med bedre forklaring om hva artikkelen jeg la inn inneholdt ble innlegget stående.

Lenke til kommentar

Vel, om det skjedde så forstår jeg det godt.

 

Men jeg ville heller stenge rampage ute, fordi det er han som er årsaken til det hele.

 

Når moderatorene(rampage) lager slike regler på hvordan holocaust skal diskutere, så er den eneste grunnen til det at han vil sikre seg muligheten til å sensur, og til å slette de innleggene som han ut fra sitt personlige syn, ikke liker.

 

De reglene som rampage laget for denne tråden, gjør det feks umulig å sirkle om saken og forklare noe mer om hvorfor holocauist kun er fiksjon.

Og det i seg selv er ødeleggende for tråden, og etter min mening i strid med tema for tråden

 

I tillegg så har han sikret seg mulighet til å slette de videoene han vil.

 

Nå er det faktisk ikke slik at Rampage stenger ute alle han missliker, og sletter det han ikke liker. Grunnen til at ting blir slettet og brukere utestengt er måten diskusjonen føres på, og vi har de samme problemene i lignende tråder som 9/11. En bruker poster timevis med video, som han kanskje ikke har sett selv en gang, og nekter å spesifisere hva den skal vise og hvor den gjør det. Det er en debattform som er umulig å forholde seg til, og som er veldig typisk for mennesker som ikke har så skrekkelig mye å fare med i diskusjonen. Det gavner rett og slett ingen som har gode argumenter og kilder å opptre slik, uavhengig av hvilken side i debatten de står på.

 

Vi så det sist for ett par uker siden i en diskusjon rundt chemtrails. En "ny" bruker postet en haug med filmer, og nektet samtidig å spesifisere noe mer, utover å slenge rundt seg med personanngrep. Derfor har de innført strengere regler i noen av trådene der denne typen opptreden er vanlig, og det tror jeg gavner begge parter i diskusjonen, forutsatt at man har ett ønske om å diskutere og opptre skikkelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enn å benekte Holocaust og hate jøder for å tro at dem står bak illuminati?

 

Erm. jo, det er å fantasere.

Å benekte holocaust og hevde at det ikke skjedde, er ikke å fantasere.

 

Det er en helt legitim mening, slik det også er å hevde at andre folkemord ikke har skjedd.

 

Å hate jøder er heller ikke å fantasere, selv om jeg ikke tror at noen av dem her som hevder at holocaust aldri skjedde, hater jøder.

 

Det er jo mulig å krtisere noen uten å hate dem.

Det er også mulig å hate gjerningene, altså det noen mennesker gjør, uten å hate menneskene.

 

Nå er det vel ingen bortsett fra deg som har nevnt illuminati i denne tråden, så den tror jeg vi hopper over.

 

Men det er forøvrig heller ikke å fantasere om man mener dette.

Lenke til kommentar

Å benekte holocaust og hevde at det ikke skjedde, er ikke å fantasere.

 

Det er en helt legitim mening, slik det også er å hevde at andre folkemord ikke har skjedd.

 

Å hate jøder er heller ikke å fantasere, selv om jeg ikke tror at noen av dem her som hevder at holocaust aldri skjedde, hater jøder.

 

Det er jo mulig å krtisere noen uten å hate dem.

Det er også mulig å hate gjerningene, altså det noen mennesker gjør, uten å hate menneskene.

 

Nå er det vel ingen bortsett fra deg som har nevnt illuminati i denne tråden, så den tror jeg vi hopper over.

 

Men det er forøvrig heller ikke å fantasere om man mener dette.

 

 

Problemet er vell at fantasier til slutt blir virkelighet for enkelte, slik som her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk har vell blitt låst inne for mindre.

Ja, riktig, folk har blitt låst inne for å stille spørsmål ved holocaust, og akkurat derfor burde flere stille spørsmål ved dette og begynne å etterforske dette.

 

For hvis det hadde skjedd slik jødene påstår, så hadde det vært nok av beviser både i leirene og rundt leirene, samt i tyske og russiske arkiver.

 

Men det faktum at jødene prøver å stoppe alle som vil undersøke dette selv, tyder jo på at disse bevisene for at holocaust skjedde ikke finnes, og at det heller ikke var noe holocaust.

Lenke til kommentar

Problemet er vell at fantasier til slutt blir virkelighet for enkelte, slik som her.

Men hva hvis det du tror er fantasier skulle vise seg å være virkelighet ?

 

Det er ganske mye som jeg før trodde bare var "fantasier" som har vist seg å være virkelighet.

Og det er ennå noe som jeg er i tvil om, som jeg var skråsikker på var bare fantasier for noen år siden, men som jeg nå ikke er så sikker på lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...