Gå til innhold

Hva er det som er så "fælt" med jøder egentlig?


Anbefalte innlegg

Ja, bare lurte siden du sa dette:

 

Jeg har jo fått kommentarer mot meg som "jævla jøde" og "har du vært i synagogen i det siste"

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1225870

 

Nei, du bare lurte fordi jeg kritiserer dine tåpelige idèer om den globale jødiske konspirasjonen og faktisk ville vært enig i mye av det som påstås at jødene står bak, dvs. noen av de største progresjonene i den sosiale sfæren på lenge. Jødehets er ikke det eneste jeg har fått slengt etter meg, som Aldra så har jeg egentlig blitt stemplet som det aller meste, fordi når folk ikke lenger evner å diskutere så fungerer det så mye bedre å plassere de i en fiendeboks og behandle de deretter.

 

 

så mye bra de har gitt det vestlige samfunn? omfavne seksualiseringen? ??? Syk mann.

 

Nå skrev jeg vitterlig sekulariseringen, men for all del omfavne seksualiseringen også, noe av det ondeste religion har bringt med seg er dette absurde forholdet til sex der det er noe "ufint og urent" man gjør når man gifter seg for å få unger.

 

 

Hvorfor avviser alle sauene her på forumet jødisk makt? Jo, de er enten hjernevasket av kollektiv hvit holocaustskyldfølelse eller plasserte agenter.

 

Hvorfor avviser alle jødekonspirasjonssauene på forumet alle kritiske spørsmål og bare går videre til meningsløse floskler?

 

Forskjellen her er at ingen benekter jødisk makt, vi bare benekter at når en jøde skriver en dårlig vits til "Two and a half Men" så er det ikke ledd i en global 2000 år gammel jødisk konspirasjon for å bryte ned den hvite manns samfunn...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, du bare lurte fordi jeg kritiserer dine tåpelige idèer om den globale jødiske konspirasjonen

 

Nei, fordi du ikke gidder å sette deg inn i de jeg kommer med av materiale. Mye lettere å si at det er tåpelig enn å sette seg inn i det.

Lenke til kommentar
Nei, du bare lurte fordi jeg kritiserer dine tåpelige idèer om den globale jødiske konspirasjonen

 

Nei, fordi du ikke gidder å sette deg inn i de jeg kommer med av materiale. Mye lettere å si at det er tåpelig enn å sette seg inn i det.

 

Vel, nå har du og dine presentert mangfoldige timer med materiale (les: videoer med rasister som åpner med "let's talk about them kikes" og så kommer med rants om hvordan de styrer) og det er klart at det er begrenset hvor mye tid man vil kaste bort på informasjon som blir presentert på forferdelig ustrukturerte måter.

 

Du har fortsatt ikke forholdt deg til de opprinnelige innvendingene mine angående ditt forferdelige bruk av stråmenn og ellers hvordan "den hvite mann" blir fremstillt i Hollywood.

Lenke til kommentar

Selv hvis jøder styrer alle banker og medier slik som noen av "fritenkerne" i denne tråden hevder, hvilke konsekvenser har det?

Hvilken betydning får det for oss at de i maktstillinger har fellestrekk?

Verdensherredømme er det mest tåpelige konseptet til konspirasjonsteoretikerne, det ville aldri fungert i praksis, og noe så stort ville aldri blitt holdt skjult i lengden.

 

Og hva er egentlig alt oppstyret rundt chemtrails?

Lenke til kommentar

Selv hvis jøder styrer alle banker og medier slik som noen av "fritenkerne" i denne tråden hevder, hvilke konsekvenser har det?

Hvilken betydning får det for oss at de i maktstillinger har fellestrekk?

Verdensherredømme er det mest tåpelige konseptet til konspirasjonsteoretikerne, det ville aldri fungert i praksis, og noe så stort ville aldri blitt holdt skjult i lengden.

 

Og hva er egentlig alt oppstyret rundt chemtrails?

 

De styrer et flatt pengesystem som lager gjeldsslaver ut av alle untatt de rikeste. F.eks var grunnen til at de nå skal ta Gaddafi, at han skulle introdusere en gullvaluta, siden det er forbudt å tjene penger på penger i koranen. Det er gjennom bankene de styrer. Hvem styrer f.eks verdensbanken? Stort sett askenazi, så de ville sikkert sparte ut serfardi gutten Strauss Kahn.

Lenke til kommentar
Nei, du bare lurte fordi jeg kritiserer dine tåpelige idèer om den globale jødiske konspirasjonen

 

Nei, fordi du ikke gidder å sette deg inn i de jeg kommer med av materiale. Mye lettere å si at det er tåpelig enn å sette seg inn i det.

 

Vel, nå har du og dine presentert mangfoldige timer med materiale (les: videoer med rasister som åpner med "let's talk about them kikes" og så kommer med rants om hvordan de styrer) og det er klart at det er begrenset hvor mye tid man vil kaste bort på informasjon som blir presentert på forferdelig ustrukturerte måter.

 

Du har fortsatt ikke forholdt deg til de opprinnelige innvendingene mine angående ditt forferdelige bruk av stråmenn og ellers hvordan "den hvite mann" blir fremstillt i Hollywood.

 

Hva sier du til dette:

 

Lenke til kommentar
Nei, du bare lurte fordi jeg kritiserer dine tåpelige idèer om den globale jødiske konspirasjonen

 

Nei, fordi du ikke gidder å sette deg inn i de jeg kommer med av materiale. Mye lettere å si at det er tåpelig enn å sette seg inn i det.

 

Vel, nå har du og dine presentert mangfoldige timer med materiale (les: videoer med rasister som åpner med "let's talk about them kikes" og så kommer med rants om hvordan de styrer) og det er klart at det er begrenset hvor mye tid man vil kaste bort på informasjon som blir presentert på forferdelig ustrukturerte måter.

 

Du har fortsatt ikke forholdt deg til de opprinnelige innvendingene mine angående ditt forferdelige bruk av stråmenn og ellers hvordan "den hvite mann" blir fremstillt i Hollywood.

 

Så du benekter at hvite kvinner har sluttet å være tradisjonelle naturlige mødre? Det er starten på vår utryddelse.

Lenke til kommentar

Selv hvis jøder styrer alle banker og medier slik som noen av "fritenkerne" i denne tråden hevder, hvilke konsekvenser har det?

Hvilken betydning får det for oss at de i maktstillinger har fellestrekk?

Verdensherredømme er det mest tåpelige konseptet til konspirasjonsteoretikerne, det ville aldri fungert i praksis, og noe så stort ville aldri blitt holdt skjult i lengden.

 

Og hva er egentlig alt oppstyret rundt chemtrails?

 

De styrer et flatt pengesystem som lager gjeldsslaver ut av alle untatt de rikeste. F.eks var grunnen til at de nå skal ta Gaddafi, at han skulle introdusere en gullvaluta, siden det er forbudt å tjene penger på penger i koranen. Det er gjennom bankene de styrer. Hvem styrer f.eks verdensbanken? Stort sett askenazi, så de ville sikkert sparte ut serfardi gutten Strauss Kahn.

 

Aha, så Gaddafi tar de, uten at jeg noensinne har hørt at han prøver å forandre noen valutaer, men alle disse landene har gullvaluta uten at "jødene" gjør noe som helst?

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Bullion_coin

 

Du har ikke vurdert muligheten for at du bare er en rasist som er lett å lure?

Lenke til kommentar

Selv hvis jøder styrer alle banker og medier slik som noen av "fritenkerne" i denne tråden hevder, hvilke konsekvenser har det?

Hvilken betydning får det for oss at de i maktstillinger har fellestrekk?

Verdensherredømme er det mest tåpelige konseptet til konspirasjonsteoretikerne, det ville aldri fungert i praksis, og noe så stort ville aldri blitt holdt skjult i lengden.

 

Og hva er egentlig alt oppstyret rundt chemtrails?

 

De styrer et flatt pengesystem som lager gjeldsslaver ut av alle untatt de rikeste. F.eks var grunnen til at de nå skal ta Gaddafi, at han skulle introdusere en gullvaluta, siden det er forbudt å tjene penger på penger i koranen. Det er gjennom bankene de styrer. Hvem styrer f.eks verdensbanken? Stort sett askenazi, så de ville sikkert sparte ut serfardi gutten Strauss Kahn.

 

Aha, så Gaddafi tar de, uten at jeg noensinne har hørt at han prøver å forandre noen valutaer, men alle disse landene har gullvaluta uten at "jødene" gjør noe som helst?

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Bullion_coin

 

Du har ikke vurdert muligheten for at du bare er en rasist som er lett å lure?

 

Altså, han ville ta gull som betaling for olja si:

 

Lenke til kommentar

Og hva så? Gull har løpende pris, det er bare å kjøpe gull og bytte mot olje.

 

Hva med alle landene som er i ferd med å innføre Euro som oljevaluta?

 

Det er begrenset hvor mye Gull de kan betale vet du. Mye lettere å bruke seddelpressa. Hvor skulle USA ha kjøpt gull fra forresten? Når de landene med mest gull krever gull for olja?

 

Tenk hvis alle oljelandene nå skal ha gull i betaling. Da går det tomt en eller annen gang.

 

Hard valuta er de internasjonale (led jødiske) bankernes skrekk. Det var ved å avvikle gullstandarden at USA kunne gå inn i Vietnam.

 

Vent litt. Du svarte 1 minutt etter at jeg postet den videoen. Ergo du så ikke på den. Jeg krever at du skal se på den før du svarer videre.

Lenke til kommentar

Wow, det er det dummeste jeg har hørt på flere minutter.

 

:wallbash:

 

Hvis du vil overbevise meg får du komme med kilder, ikke spekulasjoner. Bevis EN ting du har påstått om jødene! EN ENESTE TING!

Og ikke med referanser til youtube, religiøse tekster eller det faktum at enkeltpersoner er jøder. Bevis det med fakta!

Lenke til kommentar

Ha-Ha-Ha.

 

Det Tofagerl her sier er egentlig at han ikke aksepterer informasjon på internett som ikke samsvarer med hans programerte virkelighet fordi at han heller ønsker å fortsette sin tilværelse som zombie.

 

Greenspan+and+Bernanke.jpg

 

Her er to "enkeltpersoner" som er jøder hahaha.

 

Og når Rahm Emanuel blir Obamas stabssjef er det ikke fordi jødene kontrollerer bankene. Det er fordi han er en enestående politisk operatør.

 

Jon Stewart ble tross alt ikke Obamas stabssjef. Og han er jøde. Jo Benkow er heller ikke Obamas stabssjef.

Sterkt.

Lenke til kommentar

Det Tofagerl her sier er egentlig at han ikke aksepterer informasjon på internett som ikke samsvarer med hans programerte virkelighet fordi at han heller ønsker å fortsette sin tilværelse som zombie.

 

 

Nei, det jeg sier er at jeg har større tro på beviser enn på rykter, i motsetning til deg.

Lenke til kommentar

 

Altså, han ville ta gull som betaling for olja si:

 

 

Hva er den store forskjellen med å ta betalt for olje i gull i stedet for dollar eller euro? De er betalingsmidler alle sammen (selv om gull til tider brukes til pynt). Og hva mener reporteren fra RT News med at å "introduce the african gold dinar" er en "true sharing of the wealth"? Hvilken rikdom deles med hvem?

 

Redigert: Jeg finner lite om den såkalte Mathaba-konferansen på internett. Noen som har informasjon?

Jeg fant forresten manuskriptet til den videoen her på en tilfeldig nettside.. Merkelig.

http://www.mathaba.net/news/?x=626678

Endret av Dux ducis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...