Gå til innhold

Hva er det som er så "fælt" med jøder egentlig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har visst ikke fått med deg at de styrer verden, skal danne verdensregjering og er skyld i at alt fra hansens katt døde til muligens også Fukushima... :p

Katta til Hansen døde faktisk av naturlige årsaker. Men alt det andre stemmer.

Det er det den offisielle undersøkelsen sier ja. Stoler du virkelig på dette? :ph34r:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du har visst ikke fått med deg at de styrer verden, skal danne verdensregjering og er skyld i at alt fra hansens katt døde til muligens også Fukushima... :p

Katta til Hansen døde faktisk av naturlige årsaker. Men alt det andre stemmer.

Det er det den offisielle undersøkelsen sier ja. Stoler du virkelig på dette? :ph34r:

Du har unektelig et poeng. Vi får vel bare anta at kattas død var en false-flag operasjon.
Lenke til kommentar

 

Hittil har dere bare presentert tåkeprat som backes opp av dårlige Youtube-videoer,

 

Her avslører du jo at du tilsynelatende ikke forstår noe av dette.

Men det er jo en annen mulighet også, og det er at du forstår, men du støtter og forsvarer jødenes ugjerninger helt bevisst, og bare spiller dum.

Det samme gjelder forøvrig også de andre jødetilbederne her.

 

Jeg spiller ikke dum, jeg bare forventer å få en viss grad av dokumentasjon på det dere påstår.

 

Nei jeg trodde ikke d er dum heller. Jeg ville bare ha deg til å bekrefte at du støtter og forsvarer jødene og deres ugjerninger mot bedre vitende og av egen fri vilje.

 

Du har fått mye dokumentasjon nå i de forskjellige trådene som du ikke vil akseptere.

Hva er da vitsen med å legge ut enda mer dokumentasjon for deg som du ikke vil akseptere ?

 

Det eneste du vil godta er slik propaganda som jødene har godkjent, og noe slikt kan du ikke få av meg.

For jødene vil jo aldri innrømme noe av det gale de har gjort mot oss "dumme goyim"

Det er jo det som er litt av poenget for de tror at de er "guds utvalgte folk" og har rett til å gjøre som de vil med oss.

Og den babylonske talmud forteller dem jo også at de skal bruke enhver anledning til å svindle og bedra de dumme goyim.

 

Selv om du forsvarer jødene og muligens er lønnet av dem for dette, så inkluderer det deg også.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

 

Hittil har dere bare presentert tåkeprat som backes opp av dårlige Youtube-videoer,

 

Her avslører du jo at du tilsynelatende ikke forstår noe av dette.

Men det er jo en annen mulighet også, og det er at du forstår, men du støtter og forsvarer jødenes ugjerninger helt bevisst, og bare spiller dum.

Det samme gjelder forøvrig også de andre jødetilbederne her.

 

Jeg spiller ikke dum, jeg bare forventer å få en viss grad av dokumentasjon på det dere påstår.

 

Nei jeg trodde ikke d er dum heller. Jeg ville bare ha deg til å bekrefte at du støtter og forsvarer jødene og deres ugjerninger mot bedre vitende og av egen fri vilje.

 

Du har fått mye dokumentasjon nå i de forskjellige trådene som du ikke vil akseptere.

Hva er da vitsen med å legge ut enda mer dokumentasjon for deg som du ikke vil akseptere ?

 

Det eneste du vil godta er slik propaganda som jødene har godkjent, og noe slikt kan du ikke få av meg.

For jødene vil jo aldri innrømme noe av det gale de har gjort mot oss "dumme goyim"

Det er jo det som er litt av poenget for de tror at de er "guds utvalgte folk" og har rett til å gjøre som de vil med oss.

Og den babylonske talmud forteller dem jo også at de skal bruke enhver anledning til å svindle og bedra de dumme goyim.

 

Selv om du forsvarer jødene og muligens er lønnet av dem for dette, så inkluderer det deg også.

 

Balty, Balty, Balty... For siste gang: jeg er ikke kjøpt og betalt av en jødisk organisasjon. Jeg er bare en skeptiker. Eller, jeg liker å late som det for å føle meg vitenskapelig og dyktig til tider :p Det er bare rett og rimelig å utøve kildekritikk. Og nei: kildekritikk er ikke sludder - det er en vitenskapelig og nøytral prosess! Dette kan ingen motsi.

 

Dessuten så føler jeg det er direkte skammelig at jødene som folk skal må slite med gamle fordommer enda. Jeg har ikke sett noe som helst dokumentasjon hittil som tyder på at det er noe hold i kritikken mot jødene. Staten Israel gjør en del dumme ting, men det blir ikke det samme! Dere snakker om en enorm konspirasjon. Ironisk nok så er det vel staten Israel som er skyld i de fleste jødekonspirasjonene i dag: jødene har alltid vært utsatt for kritikk, og Israel har hatt konflikter hele sitt "liv". Dermed er det åpenbart at jødene får gjennomgå litt i nyere tid.. Israels fiender kunne bare plukke opp tråden der Hitler slapp.

 

Du kan sitte her og sitere (og feilsitere?) Talmud hele kvelden.. Det er revnende likegyldig for meg.

Lenke til kommentar

 

Balty, Balty, Balty... For siste gang: jeg er ikke kjøpt og betalt av en jødisk organisasjon. Jeg er bare en skeptiker. Eller, jeg liker å late som det for å føle meg vitenskapelig og dyktig til tider :p Det er bare rett og rimelig å utøve kildekritikk. Og nei: kildekritikk er ikke sludder - det er en vitenskapelig og nøytral prosess! Dette kan ingen motsi.

 

Dessuten så føler jeg det er direkte skammelig at jødene som folk skal må slite med gamle fordommer enda. Jeg har ikke sett noe som helst dokumentasjon hittil som tyder på at det er noe hold i kritikken mot jødene. Staten Israel gjør en del dumme ting, men det blir ikke det samme! Dere snakker om en enorm konspirasjon. Ironisk nok så er det vel staten Israel som er skyld i de fleste jødekonspirasjonene i dag: jødene har alltid vært utsatt for kritikk, og Israel har hatt konflikter hele sitt "liv". Dermed er det åpenbart at jødene får gjennomgå litt i nyere tid.. Israels fiender kunne bare plukke opp tråden der Hitler slapp.

 

Du kan sitte her og sitere (og feilsitere?) Talmud hele kvelden.. Det er revnende likegyldig for meg.

 

Du er ikke noen "skeptiker" om du hadde vært det så ville du forandret mening om jødene etter all den dokumentasjon som du har fått i de forskjellige trådene.

 

Jødene er heller ikke noe eget folk, det er like dumt å påstå det som at muslimer er et folk. Men ingen fornuftige mennesker vil vel begynne å snakke om "det muslimske folk"

 

Om du er så smart som du hevder å være så burde du heller ikke si at det er "revnende likegyldig" for deg å diskutere talmud, for talmud er jødenes "hellige" bok, og den de følger i all sin virksomhet.

Det er også den babylonske talmud de jødiske bankeierne følger , det var derfor sjefen for goldman-sachs sa da banken ble tatt i svindel at de var ikke noe å bry seg om fordi de gjorde "Guds arbeid"

 

Og å være kritisk til kilder er ok, det er derfor du selv bør skaffe deg kunnskap om emnet, og du bør sjekke og kryssjekke kilder fra flere hold.

Men den "kildekritikk" som du har lært på skolen er bare tull, og det er slik de lærer ungdommen for å sikre at de avviser all informasjon som ikke kommer fra statlige og/eller jødiske pk- kilder, for også jødiske kilder er fy fy om de ikke kommer med den "riktige" politisk korrekte propagandaen.

 

Så den "kildekritikken" du lærer på skolen, er et viktig verktøy i prosessen med å hjernevaske ungdommen.

Og man må være både dum og naiv for å tro at dette med "kildekritikk" er noe annet enn et forsøk fra statens side på å dirigere ungdommene dit staten vil.

Noe av det første en totalitær stat gjør er å sikre seg monopol på utdannelse, for å dirigere ungdommen i den retning de selv vil.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke bruker kildekritikk er ingen av dine kilder gyldige. Dette er bare et faktum.

Kildekritikk har ingen verdier, og er helt nøytral. Den sier ingenting om hvilke kilder som er falske og hvilke du kan stoler på, den sier bare HVORDAN du finner ut om en kilde er falsk eller pålitelig. Jeg vil gjerne at du beviser med et eksempel hvordan dette kan misbrukes.

 

Og hvis det er noen som er dum og naiv her, så er det de som mener at Youtube er til å stole på, mens forskning og vitenskap ikke er det.

Lenke til kommentar

Og hvis det er noen som er dum og naiv her, så er det de som mener at Youtube er til å stole på, mens forskning og vitenskap ikke er det.

 

Hvor bevisstløs og tanketom går det an å bli ? Er dere zombier uten hjerne alle sammen ?

 

Jeg gidder ikke å kommentere det andre tøvet du skriver, men dette du sier om youtube er så tåpelig at det er nesten utrolig at det går an å bli så fjern i hodet.

 

Du finner alle typer videoer på youtube, mange legger også ut videoer som i høyeste grad er seriøse, og du finner også klipp fra div. nyheter, dokumentarer ol fra tv, fra NASA osv.

Du finner også videoer som omhandler det du nevner her om forskning og vitenskap.

Men du mener altså at fordi du ikke liker youtube så er alle videoer på youtube bare løgn og fanteri.

Jeg er helt oppgitt over den enorme uforstanden dere viser, og du bekrefter også med all tydelighet her at dere rett og slett ikke er intelligente nok til å føre en saklig diskusjon, noe jeg forøvrig har hatt mistanke om lenge.

Lenke til kommentar

Og hvis det er noen som er dum og naiv her, så er det de som mener at Youtube er til å stole på, mens forskning og vitenskap ikke er det.

 

Hvor bevisstløs og tanketom går det an å bli ? Er dere zombier uten hjerne alle sammen ?

 

Jeg gidder ikke å kommentere det andre tøvet du skriver, men dette du sier om youtube er så tåpelig at det er nesten utrolig at det går an å bli så fjern i hodet.

 

Du finner alle typer videoer på youtube, mange legger også ut videoer som i høyeste grad er seriøse, og du finner også klipp fra div. nyheter, dokumentarer ol fra tv, fra NASA osv.

Du finner også videoer som omhandler det du nevner her om forskning og vitenskap.

Men du mener altså at fordi du ikke liker youtube så er alle videoer på youtube bare løgn og fanteri.

Jeg er helt oppgitt over den enorme uforstanden dere viser, og du bekrefter også med all tydelighet her at dere rett og slett ikke er intelligente nok til å føre en saklig diskusjon, noe jeg forøvrig har hatt mistanke om lenge.

 

Mmm, problemet ditt er bare at du kommer med en ekstraordinær påstand, og ikke bare har du ikke ekstraordinært bevis, du har INGEN bevis!

Lenke til kommentar

Og hvis det er noen som er dum og naiv her, så er det de som mener at Youtube er til å stole på, mens forskning og vitenskap ikke er det.

 

Hvor bevisstløs og tanketom går det an å bli ? Er dere zombier uten hjerne alle sammen ?

 

Jeg gidder ikke å kommentere det andre tøvet du skriver, men dette du sier om youtube er så tåpelig at det er nesten utrolig at det går an å bli så fjern i hodet.

 

Du finner alle typer videoer på youtube, mange legger også ut videoer som i høyeste grad er seriøse, og du finner også klipp fra div. nyheter, dokumentarer ol fra tv, fra NASA osv.

Du finner også videoer som omhandler det du nevner her om forskning og vitenskap.

Men du mener altså at fordi du ikke liker youtube så er alle videoer på youtube bare løgn og fanteri.

Jeg er helt oppgitt over den enorme uforstanden dere viser, og du bekrefter også med all tydelighet her at dere rett og slett ikke er intelligente nok til å føre en saklig diskusjon, noe jeg forøvrig har hatt mistanke om lenge.

 

Mmm, problemet ditt er bare at du kommer med en ekstraordinær påstand, og ikke bare har du ikke ekstraordinært bevis, du har INGEN bevis!

 

Det er bare noe du tror fordi du er programmert av staten til å bare sluke statlig propaganda og avvise all annen informasjon.

Lenke til kommentar

Balthazar, anser du deg som en av de ekte jødene? Guds utvalgte folk, liksom?

 

 

Jeg er ikke jøde.

Jeg mener ikke en av de du påstår ikke er av de "ekte" jødene. Mener du du tilhører det egentlige utvalgte folk. Du har jo flere ganger proklamert at de som i dag kaller seg for jøder, ikke er de egentlige jødene. Altså mener du også at de egentlig ikke er Guds utvalgte folk. Mener du at du, og den folkegruppen du tilhører er en del av de utvalgte?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...