Gå til innhold

Hva er det som er så "fælt" med jøder egentlig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Protokollene har like mye sannhetsverdi som en gjennomsnittlig post fra balty: 0.

 

 

Og du er like bevisstløs som en gjennomsnittlig zombie.

 

Mens flertallet av Norges befolkning sover så fortsetter jødene og deres lakeier med sine planer.

Og når noen prøver å advare folk, så sier de bare "hold kjeft" og så snur de seg og sover videre.

 

Zions vises protokoller er en plan for hvordan jødene skal overta verden.

Og de vil lykkes med det takket være at flertallet av folkene har sovet for lenge, og alt for mange sover ennå, og de nekter å våkne opp.

 

Så det nytter egentlig ikke for oss å "diskutere" dette, det er bare bortkastet tid. For den nye verdensorden og det globale tyrraniet vil komme uansett.

 

Her kan de som vil lese om noe av det denne "eliten" har planlagt for oss, dvs de som overlever perioden med befolkningsreduksjon som nå så smått har startet, og tredje verdenskrig som også så smått har startet.

 

http://vigilantcitizen.com/latestnews/planned-opolis-informercial-for-1984-style-city-of-the-future-video/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

men du kan KJØPE en originalutgave fra atten-seksti-hvadetnåvar for 950 dollar på den linken jeg skrev tidligere.

Det er bare fud. Jeg "bestillte" 8 stk. -disse er ikke mere originale enn Rolex klokkene på ebay til $9.99

 

Prosjektet og mannen (Michael Stern Hart) bak "Prosjekt Gutenberg" har caucasian jødisk-etnisk bakgrunn, og veldig snedig forresten å titulere seg via www.gutenberg.org

 

De fleste forbinder Gutenberg med den gamle boktrykkerkunsten osv. og man skal liksom tro at det er de som sitter på original manuskriptet etc.

Lenke til kommentar

Protokollene har like mye sannhetsverdi som en gjennomsnittlig post fra balty: 0.

 

 

Og du er like bevisstløs som en gjennomsnittlig zombie.

 

Mens flertallet av Norges befolkning sover så fortsetter jødene og deres lakeier med sine planer.

Og når noen prøver å advare folk, så sier de bare "hold kjeft" og så snur de seg og sover videre.

 

Zions vises protokoller er en plan for hvordan jødene skal overta verden.

Og de vil lykkes med det takket være at flertallet av folkene har sovet for lenge, og alt for mange sover ennå, og de nekter å våkne opp.

 

Så det nytter egentlig ikke for oss å "diskutere" dette, det er bare bortkastet tid. For den nye verdensorden og det globale tyrraniet vil komme uansett.

 

Her kan de som vil lese om noe av det denne "eliten" har planlagt for oss, dvs de som overlever perioden med befolkningsreduksjon som nå så smått har startet, og tredje verdenskrig som også så smått har startet.

 

http://vigilantcitiz...e-future-video/

 

Sum sannhetsinnhold: 0.

 

Min påstand er herved bevist.

 

men du kan KJØPE en originalutgave fra atten-seksti-hvadetnåvar for 950 dollar på den linken jeg skrev tidligere.

Det er bare fud. Jeg "bestillte" 8 stk. -disse er ikke mere originale enn Rolex klokkene på ebay til $9.99

 

Prosjektet og mannen (Michael Stern Hart) bak "Prosjekt Gutenberg" har caucasian jødisk-etnisk bakgrunn, og veldig snedig forresten å titulere seg via www.gutenberg.org

 

De fleste forbinder Gutenberg med den gamle boktrykkerkunsten osv. og man skal liksom tro at det er de som sitter på original manuskriptet etc.

 

Sukk... Prøv å løfte hodet opp fra puta lenge nok til å lese hele posten. HER er linken:

http://worldwidebookshop.com/detail/285CB/

 

Project Gutenberg har ingenting med saken å gjøre, de er bare en nettside som publiserer digitale kopier av bøker som er ute av copyright.

Lenke til kommentar

Protokollene har like mye sannhetsverdi som en gjennomsnittlig post fra balty: 0.

 

 

Og du er like bevisstløs som en gjennomsnittlig zombie.

 

Mens flertallet av Norges befolkning sover så fortsetter jødene og deres lakeier med sine planer.

Og når noen prøver å advare folk, så sier de bare "hold kjeft" og så snur de seg og sover videre.

 

Zions vises protokoller er en plan for hvordan jødene skal overta verden.

Og de vil lykkes med det takket være at flertallet av folkene har sovet for lenge, og alt for mange sover ennå, og de nekter å våkne opp.

 

Så det nytter egentlig ikke for oss å "diskutere" dette, det er bare bortkastet tid. For den nye verdensorden og det globale tyrraniet vil komme uansett.

 

Her kan de som vil lese om noe av det denne "eliten" har planlagt for oss, dvs de som overlever perioden med befolkningsreduksjon som nå så smått har startet, og tredje verdenskrig som også så smått har startet.

 

http://vigilantcitiz...e-future-video/

 

Sum sannhetsinnhold: 0.

 

Min påstand er herved bevist.

 

 

Din påstand er ikke bevist og kan heller ikke bevises.

 

Det eneste du har bevist enda en gang, er at du er en av disse sovende zombiene som jeg nevnte.

 

Du hoverer nå, og du kan vel kanskje drive på med det en stund til, men du vil nok ganske snart oppdage at jeg hadde rett.

 

Og om du er en av dem som jødene har sendt ut for å prøve å dekke over det de driver med, på forskjellige ufine måter, så vil jeg bare si at du er likevel ikke sikker, for de vil fjerne deg også når de ikke har bruk for deg lenger.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Hvorfor er det så viktig for deg å tro at Protokollene er uekte?

 

Det er ikke viktig for meg, og jeg tror ikke det er spesielt viktig for han. Vi tar kun hensyn til den informasjonen vi finner på internett (som tilsier at de er forfalskninger).

 

Så, la oss oppsummere:

- Dere har ingen bevis på at protokollene er ekte, men dere mener at de åpenbart er ekte fordi alt som står i dem har skjedd eller holder på å skje.

- Vi er ikke enige i at dette faktisk skjer, og kan derfor ikke tro at protokollene er ekte. Det er her det store problemet ligger: dere tror de er ekte basert på at innholdet angivelig stemmer overens med virkeligheten, og vi tror ikke det.

 

Så, hva gjør vi med det?

 

Baltazar94: Du har strengt tatt ikke besvart spørsmålene mine godt nok. Jeg så den videoen om media i USA, og den inneholder en del faktafeil. Kanskje det største problemet med denne videoen er at den insinuerer at dersom en eller to jøder besitter viktige stillinger i et selskap så kontrollerer de hele selskapet slik at det blir et jødisk propagandamaskineri..

Lenke til kommentar

Beste radioverten jeg har hørt som beskriver jødenes kontroll over USA og hvite nasjoner:

 

http://www.youtube.com/watch?v=1vSSf5rHkII&feature=related

 

Der den kristne religion ydmykes, der hvite kvinner er gjort om til sexobjekter og blir oppfordret til å "befri" seg fra å stifte familie og å være en normal mor som passer på sine barn. Der, mine damer og herrer, er jødens makt sterk. Veldig interessant når han nevner hvordan den hvite mann blir fremstilt på amerikansk tv, f.eks Homer Simpsons. Våkn opp folkens!

 

Bare skru på MTV for å sjekke!

 

Han navngir alle jøder som står bak feministbevegelsen som var et totalt jødisk konsept for å ødelegge kristne familieverdier i det hvite USA.

Endret av nico69
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vel, da bør vi takke jødene for å ødelegge slike håpløse konservative idèer. Bryte ned kristendommen og tradisjoner som burde vært bekjempet for lenge siden. Våkn opp folkens indeed.

 

Og blir "den hvite mann" i Simpsons fremstillt noe verre enn "den sorte mann" i Cleveland show? Halmstrå...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vel, da bør vi takke jødene for å ødelegge slike håpløse konservative idèer. Bryte ned kristendommen og tradisjoner som burde vært bekjempet for lenge siden. Våkn opp folkens indeed.

 

Og blir "den hvite mann" i Simpsons fremstillt noe verre enn "den sorte mann" i Cleveland show? Halmstrå...

 

Bør vel ikke akkurat takke dem, deres egen idè er vel ikke bedre en kristendommens, og de er jo ikke akkurat offentlig ute fra dag til dag og fronter agendaen ;P

 

Men godt å se folk begynner å se bildet ;)

 

 

og vi bør vel være forbi dette stadiet... :/ Vi tar kun hensyn til den informasjonen vi finner på internett (som tilsier at de er forfalskninger).

Endret av erlendeg
Lenke til kommentar

Vel, da bør vi takke jødene for å ødelegge slike håpløse konservative idèer. Bryte ned kristendommen og tradisjoner som burde vært bekjempet for lenge siden. Våkn opp folkens indeed.

 

Og blir "den hvite mann" i Simpsons fremstillt noe verre enn "den sorte mann" i Cleveland show? Halmstrå...

 

Ja fordi kristne USA som fant opp bilen osv. var ikke noe særlig, nei? Familieverdier er ikke ikke bra. Er du jøde eller Rampage?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...